misceláneo Wall

mostrando 131-140 entradas de muro de 29418

mischievous
Kari_Love dicho …
Imma Jersey Devil publicado hace más de un año
ShadowxSonicd45 comentó…
Knew it!~ hace más de un año
heart
GDragon612 dicho …
🍀🍀🍀🎇Happy🎆New🎇Year🎆2020🎇in advance!🍀🍀🍀 publicado hace más de un año
GDragon612 comentó…
I am not around until 3rd January so I wish tu all a beautiful Happy new year!!! Party hard =D !!! hace más de un año
GDragon612 comentó…
don´t drink and drive XD hace más de un año
GDragon612 comentó…
yepp hope tu all had agreat silvester too!!!<3 hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
Wooooooooooooop publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Woooooooooooooooooooooot !!!! hace más de un año
SwordofIzanami dicho …
My prediction for the future of YouTube: Every YouTube channel will become a reaction channel! publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
o a comida review channel XD hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Every channel will become an epic gamer channel shouting to absolutely annihilate that Like button hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Each one of these is legit !!!! hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
Everyone knows midnight is the fun time for wicked, scary shit ;) publicado hace más de un año
zanhar1 comentó…
*screeches on roof at midnight until the neighbors call the cops for disturbing the peace* hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Not on navidad day... unless tu count Krampus hace más de un año
Kari_Love comentó…
lol hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Everyone's talking about Marriage Story and how awesome Adam Driver's actuación was in that movie(which I personally think was actually oscar worthy if oscars actually meant anything)), but come on now, the best realistic showcase of anger in a movie?

It was pretty solid yeah, but like, has no one even seen Tobey Maguire's scene in Brothers?

Channing Tatum in Foxcatcher anyone?

I'd even go as far as to put Christian Bale in American Psycho during that one scene at the asian laundry mat. publicado hace más de un año
monkey
racismactivist dicho …
what is it marry crismas publicado hace más de un año
racismactivist dicho …
what is dive ores please answer. no one knows what it is my mom is not telling me publicado hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
merry crust publicado hace más de un año
heart
1012jackson dicho …
joyeux noël, ouais!

Translation of french: Merry Christmas, y'all publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Merry navidad ya filthy animals, and a Happy New Year! publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
Stay in your rooms! This is an emergancy! There's an insane guest with a gun! hace más de un año
Kari_Love comentó…
Ha ha XD hace más de un año
GDragon612 comentó…
XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Keep the change, fellow filthy animal. Merry navidad and a Happy New año to tu too !!!! hace más de un año
ShadowFan100 dicho …
As childlike as I am, I’ve stopped being happy to wake up at the crack of dawn just to open gifts. Screw that shit, I’d rather sleep in as much as possible. But with my aunt being how she is, she won’t let me. publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
Same, but I had to give my mum and dad's gifts. hace más de un año
zanhar1 comentó…
Dude same. Like I was just tryin' to catch some sleep and my mom comes and like a kid and is all "wake up wake up wake up wake up wake..." hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
They did. hace más de un año
CokeTheUmbreon dicho …
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ publicado hace más de un año
SombraLyf dicho …
Wait, SpongeBob. We're not cavemen. We have technology. publicado hace más de un año
SilentForce comentó…
XD hace más de un año
zanhar1 comentó…
Iconic hace más de un año
GDragon612 comentó…
XD hace más de un año
ben15delas dicho …
2020 be the New 2010 man I was like 11 that time publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Same. I feel like an oldmin hace más de un año
Kari_Love comentó…
I wazzzz 12 hace más de un año
GDragon612 comentó…
I was 22 omg feels old XD hace más de un año
heart
whatsupbugs dicho …
Happy navidad Eve. I hope tu all have a wonderful day. Thank you, my friends, for having the navidad spirit in your corazón all año round. tu make everyday shine brighter. publicado hace más de un año
GDragon612 comentó…
for tu and all too!!! hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Right back at you, buddy !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
....I'm so fucking bored -.- publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
Ain't we all? hace más de un año
zanhar1 comentó…
Same tho :v hace más de un año
zanhar1 comentó…
I'd rather be bored at inicial tho than bored at work... hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
I haven't been bored in a really long time tbh. There's too many fandoms and shit I need to catch up/get into hace más de un año
ArcticWolf dicho …
If any of tu feel like no one notices you, then tu should know that last night I got locked out of my workplace while working outside because everyone assumed I went inicial with the rest of the crowd. I freaked the lead out when she saw I was still there - she'd already turned off the lights and everything lmao publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
I thought this was going to be a really pleasant comentario for the navidad season. This just makes me sad for tu XD hace más de un año
EgoMouse comentó…
FeelsBadMan hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
F. hace más de un año
worried
1012jackson dicho …
I can't believe I can't have my árbol up this año because me and the rest of my household knows that Skye is gonna try and destroy it. She is gettin really destructive and ripping up everything she can get her teeth and nails in. She thinks she can chew on everything she sees. She recently wrecked my mom's amor asiento couch. And that's not all. It's gettin out of control. Well she is half lab. I'm not the only one without a árbol up, am I? publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
My family doesn't celebrate Christmas, so no. And no, it's not because we're Jewish, we just hate navidad hace más de un año
zanhar1 comentó…
Dude my dog found her navidad present and estola it lmao. Pets are whack. hace más de un año
heart
GDragon612 dicho …
˛˚⛄˛*˛°.˛*.˛°˛.🔔*˛°.˛*.˛°˛.*★Merry*★* 。*˛.
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛.*.★* Christmas*🎁 。*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.˛* ˛*🎄🎄🎄
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\\. ˛*.🎄。🎄˛* ˛.*。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*🎄🎅
in advance to tu all!!! publicado hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
Same to tu ^^ hace más de un año
Zeppie comentó…
Merry Christmas! hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Merry navidad to tu too !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Alright so first and foremost, I'd like to give a big thanks to the following peeps: zanhar1, BlindBandit92, 2ntyOnePilots, Karoii-chan, CokeTheUmbreon.

Thanks for well-wishing. It made having to where these itchy fucking casts a little más bearable XD Now I gotta leg-drag-walk around as 3/8ths of a Christopher Reeves for almost nine damn weeks. NINE. uuuugh.

But on the bright side, I'm as free as a bird now! No más being waken up for IVs xD YES! publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Also ALSO, sign my casts damn it XD hace más de un año
Karoii-chan comentó…
No problem, my friend! Nice to hear about your progress. ^__^ hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Oh man, what did I miss? Sorry to know and glad tu are doing better !!!! hace más de un año
levinstein dicho …
Let's End Trump's Era The Big Way! #Impeach publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
I bet that made thousands of people happy. What I wanna know is why exactly did everybody vote him to be president in the first place when nobody really likes him. It's a funny world out there hace más de un año
EgoMouse comentó…
"Nobody likes him" lol. tu need to talk to más people. Plenty of people do. hace más de un año
racismactivist comentó…
how is he gonna get out hace más de un año
laugh
Kari_Love dicho …
Well Yesterday night was fun my bro and his weird friend Andrew who lives siguiente door were playing video games on my console in my room. My little sister who got done cleaning offered them a tray of cookies. Andrew made fun of her calling her a house maid and a cuntling. because she likes to clean and help out all the time. So000oo the 2 had a hilllllllarious fight!!!! To the point where she hit Andrew with the tray. She REALLY hates him coming over lol XD publicado hace más de un año
ShadowxSonicd45 comentó…
PFFFT!~ With a tray!? X'3 hace más de un año
Kari_Love comentó…
She hit da boy hard XD hace más de un año
AquaMarine6663 dicho …
Friday the 13th was originally Freyja's día but Christians dicho "lmao guess what heretics" and painted it as a día of evil to push fear onto the image of Pagans
So, happy (late) Friday the 13th, sluts publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Just like everything I love, Christians gotta ruin it XD hace más de un año
SilentForce comentó…
''Fear of "Friday the 13th" Most Likely Originated from Jesus' Last cena and Crucifixion, Says UB Anthropologist'' link hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Understandable. It takes a lot of energy and Dorito dust snorting to become a true gamer girl like me hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
I spent four hours editing a misceláneo meme for the end of the decade
That's right, Crazedsitcomfan. You're not the only one who can editar a series of pictures together
There's a new kid in town publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
And this new kid doesn't do armpits 😎 hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Yeah, it's kinda disappointing, but oh well XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
What a time to be alive *sheds tear* !!!! hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
Fear is my bitch. Imma strong! publicado hace más de un año
ShadowxSonicd45 comentó…
"The strong is force with this one~" - Dark Bator hace más de un año
Kari_Love comentó…
I stomp on the face of fear. And call it a cunt XD hace más de un año
Kari_Love comentó…
Sometimes in my fam when one of us does something funny o silly. We go "hahaha! Cunt!" Poking fun at each other not actually insulting each other hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
Check out the 2019 Game Awards if tu want to throw away two and a half hours of your life with garbage advertising, Kojima filling the scene, shitty movie plugs, and MAYBE get twenty minutos of stuff tu actually care about publicado hace más de un año
1012jackson dicho …
Hope everyone was seguro yesterday. From bad luck and/or Jason. What's Friday the 13th doing in December anyway? publicado hace más de un año
EgoMouse comentó…
Friday the 13th is just a normal día like the rest. hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
My Friday the 13th was great. I even wore my Jason Vorhees camisa, camiseta for the occasion hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
tu may have come out of the closet, now it's time to put them into the coffin hace más de un año
sunny
whatsupbugs dicho …
My life has been positively affected por the kindness and thoughtful sentiments of my friends on Fanpop. Thank tu for making me see life through a más optimistic viewpoint. publicado hace más de un año
EgoMouse comentó…
Thats great. A little más optimism in the world is needed. hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
♥️ hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^^ !!!! hace más de un año
xOxOmoddymouse dicho …
Good afternoon. I'm not really sure how to put this out there because this site is hella weird, but due to a request, I've been told to just put what needs to be put here. I don't know who here is friends with Plastic Sundae, but I'm here to inform tu all that he won't be here for a few days due to an accident at 1 of his occupations involving overexertion. He's been a bit sick for the past few days, and I'm not allowing him to do much más until he gets better. publicado hace más de un año
xOxOmoddymouse comentó…
Continuing on since this site o club o whatever has a word count for muro posts and I barely know how to work this site still, I'm open to answer any preguntas of concern that tu may have while this account is a thing. hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Okay first of all missy, FUCK those splints and fuck the casts that came afterwards XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Just saw this and also that the case has gotten better above. Glad things have improved and still wish all the best !!!! hace más de un año
big smile
KataraLover dicho …
Happy Friday 13th everybody! publicado hace más de un año
whatsupbugs comentó…
@KataraLover Thank you. I hope tu have a good, non-scary Friday the 13th. hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
I wore my Jason Vorhees camisa, camiseta for the occasion hace más de un año
worried
1012jackson dicho …
Everybody please be seguro today. Hope y'all don't have any bad luck on this day. And watch out for you-know-who publicado hace más de un año
hmmm
EgoMouse dicho …
When tu have a LoL friend and tu just want to play LoL with him but he hears your voice and suddenly all he wants is to cam with me o hear my voice so he can get off. He's not even gay. C'mon dude, stop being horny and just play LoL. The only thing I'm feeling right now is the urge to puñetazo, ponche him. He was actually fun to play with but now he doesn't play LoL with me anymore. This is BS. publicado hace más de un año
ben15delas dicho …
Man looking back at the archive of this site it was crazy active every segundo of the día in 2009. publicado hace más de un año
mischievous
2ntyOnePilots dicho …
I FINALLY updated my profile, and I’m SUPER happy with it.
Take a look. Totally sick if I say so myself! 🤘🤘🤘 publicado hace más de un año
whatsupbugs comentó…
It looks nice. hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
That's nice and all, but who are tu going to thank XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
It looks great. Very well done, Jay-Jay !!!! hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
Thank tu God
And Thank tu too, Satan publicado hace más de un año
zanhar1 comentó…
U r a mad lad! hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
I'm actually quite jolly hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
No problem. Your Gratitude is still much appreciated !!!! hace más de un año
fire_dragon77 dicho …
Thank tu trolls publicado hace más de un año
Ranty-cat comentó…
XD hace más de un año
Desegura comentó…
I liked the thank tu notes too... It is a sign of positivity. hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
Thank Mike too 😂 hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
I worry about the día I have a child, not because having a child terrifies me (It does though), but the idea of hearing my kid say he wants to be a Youtuber o a Let's Player when he grows up would genuinely upset me
If tu have kids o younger relatives of any kind, siblings, nephews, whatever, and they wanna be a Youtuber, please make reconsider publicado hace más de un año
SilentForce comentó…
lol the fact that my future child might become a Youtuber is the least thing that I'm worried about hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Well I'm petty as hell. I don't worry about horrid education o the threat of my child dying to a crazy peron. No, being a Youtuber is the worst thing that could happen XD hace más de un año
sunny
1012jackson dicho …
A person's life is a continuous stream of change; one can't judge a person based on a momentary situation. What really matters is how we connect to each other and how we treat one another with patience, compassion and honesty. publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Truth! hace más de un año
hmmm
1012jackson dicho …
Does anybody know a jerk usernamed NoNoobs? 2 months ago, he went on my muro and just randomly called me a fool and dicho I'm gullible. He called me that in my bandeja de entrada too. Yes I know it was a while back but still. I don't know who he think he was to just come on my page (and bandeja de entrada me) and call me a fool and gullible. Who is he and what's his problem with me? Is he a troll? Is he like this to everyone? All I wanna know is who he is and what that was all about. That's all I'm asking. publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
I've never even heard of him here until that moment hace más de un año
SilentForce comentó…
He's a troll hace más de un año
1012jackson comentó…
Yea I thought so. I've never been trolled like that before. He was being an obnoxious freak and a creep hace más de un año
zanhar1 dicho …
I want to see Motley Crue but the tickets are crazy expensive. :v Granted it's only the presales so maybe gen admission will be reasonably priced. publicado hace más de un año
SilentForce comentó…
Good luck in getting a ticket hace más de un año
zanhar1 comentó…
Thanks man! hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
navidad be comin! And ma lil sis is getting stuff set up like crazy! Ayeeeeee XD publicado hace más de un año
RTS2000 comentó…
navidad should be fun :) hace más de un año
Kari_Love comentó…
Yep throwing snowballs n shit. Threw one in besties mouth once while she was eating something she was pissed all day. XD hace más de un año
ShadowxSonicd45 comentó…
Practically gave her a free snowcone!~>:3 Lmao hace más de un año
Kari_Love comentó…
Ha! yaaaaaa XD hace más de un año
SombraLyf dicho …
So to like, get your like, free v-bux on Fortenight, we're gonna like, not charge you, but we like, need a card """"on file."""" publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
We need your parents credit card info, ASAP hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Impressionable kids, PLEASE don't actually. This is just an epic gamer joke hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
85613 9574 expira 4/12/20 hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
🤣 hace más de un año
EgoMouse dicho …
Anybody plays League of Legends? Idk, I'm playing parte superior, arriba lane way too much that I kinda want to change my nombre de usuario that lets me geek out about Darius and Garen. Best rivalry match ever, two very fun characters, just a good time. publicado hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
I used to play league all the time and I know that feeling lol hace más de un año
EgoMouse comentó…
Its a good time to be a LoL fan. Fun 10th anniversary and Riot Games finally gonna own up to the Games part of its name with siguiente year's games. hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
Yup hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
I used to play as well but quite some time has passed since then. Still amor the World and its Characters regardless. I get the feeling and agreed !!!! hace más de un año
laugh
Kari_Love dicho …
t-t-t-t today junior XD publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
"Don't ever leave me open son, because I'm going to hit it every single time" lmao hace más de un año
Kari_Love comentó…
Ha! hace más de un año
Kari_Love comentó…
yessssss hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
For my peeps here that like reading, if you're interested in something not only good to read but also different, then I'd definitely recommend checking out some of Zan's stuff :D I think I'd read a novel if she wrote one.

Also, pray for Nuri's filling xD Type "F". publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
F XD hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Ffffff hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
^ F xD hace más de un año
sick
Kari_Love dicho …
Wish people didn't come to a fast comida restaurant and order sick as hell ended up witnessing one dude not make it and vomit. Like nasty. I was done that day. publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
Reminds me of what I saw on the "super size me" film. Truly disgusting. And yet I still amor Miccy Ds hace más de un año
SombraLyf dicho …
"A día in the life of" aka "Filming myself doing everything I need to for a día so it doesn't look like I'm doing nothing for another three weeks" publicado hace más de un año
2ntyOnePilots dicho …
hola guys.
I think it’s about time I say something to all of you, seeing as I’ve been here 4-ish years now. XD
I’m transgender. Female to male. Probably not much surprise there, because it’s clear that I’ve never been fully stable identity wise. But yeah. Just putting that out.
Closet = empty!

Love, ya dude Jayson publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Also damn. I forgot that Riku totally called me out when we first got to know each other. FTM was her guess and at that point in time not even I was aware 😅🤣 hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Thx 4 the positive comentario dude! And yeah, it feels pretty great! hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
A bit late and pretty much everyone has already dicho it for me but really, congrats for coming out. I must say that all this talk about your Gender when we first came to know tu brought this case in mind as well so can't say I'm surprised right now either XD Still proud of tu and wish all the best. May tu achieve everything tu desire !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
I just started watching for the first time Wednesday. I binge watched to the end of season 2, and let me just say that I fucking amor this show! I don't even know how I never really heard of it that much up until now, and I'm glad I decided to give it a shot :D publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Kinda starting to not like Vanessa though. She does too much sometimes XD hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
If tu like Pina Coladas, and getting caught in the rain~ publicado hace más de un año
Zeppie dicho …
Wowie... been ages since I was here. Hope everyone is doing well publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
Rockin :) hace más de un año
Nuri_ comentó…
Amazing. You? hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
I know that feeling XD Good generaly. We manage as best as we can XD Hope tu are doing well yourself !!!! hace más de un año
smile
1012jackson dicho …
Happy thanksgiving, y'all

French: Bonne action de grâce, ça va

Chinese: Gǎn'ēn jié kuàilè, nǐ huì

Japanese: Shiawasena kansha-sai, ya' ll

Korean: jeulgeoun chusu gamsajeol, najung-e

Mongolian: talarkhlyn ödriin mend khürgeye publicado hace más de un año
heart
whatsupbugs dicho …
I'm thankful for my wonderful friends. Thank tu for everything. Happy Thanksgiving. publicado hace más de un año
Zeku dicho …
"Will tu marry me?" is a marriage proposal.

"Will, You, Marry, Me" is a foursome proposal.

"Will, tu marry me." is a time traveler spoiling the future.

"Will you, Marry me " is a cavewoman trying to make Will, who has amnesia remember who he is. publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Happy comida día mother fuckers! I hope ya'll all have a great día today with family o whoever you're spending the holiday with! publicado hace más de un año
Zeku dicho …
"God has the most toxic fanbase. " - Satan. publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
True thou hace más de un año
Kari_Love dicho …
amor annoyin my bestie I like to head down to my basement and blast my electric guitarra to scare her awake.When she stays over lol publicado hace más de un año
ben15delas comentó…
lol hace más de un año
SilentForce comentó…
lmfao hace más de un año
SwordofIzanami dicho …
I'm going out for a trip to a state that shaped like a dick. So I am going to be even less active on this site than usual. publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
tu mean the dreaded lands? Florida?! hace más de un año
zanhar1 comentó…
If tu see Florida man, tell him I dicho hi and that I still have his meat cleaver. hace más de un año
Kari_Love comentó…
lol have fun hace más de un año
SwordofIzanami comentó…
hola Florida, zanhar1 wants to greet with you! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
I never really realized how some names are common as fuck until I hung out with three friends with the same damn name XD publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
When people talk shit to appeal to other people, it's really a sad sight to see XD Embarrassing, really. publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
The kiss-up mentality. hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
^^ hace más de un año
1012jackson comentó…
Those are called "entitled people" o "entitled Karens" hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Certainly agreed on that !!!! hace más de un año
Kari_Love dicho …
hola everyone :( are tu guys Karis New internet friends? :( this is her little sister kari keeps making me do most of the house work :( publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
Nopeeeeeeeeeee sis going on my account XD hace más de un año
sick
CokeTheUmbreon dicho …
Wanna know what sucks about being sick? Not knowing where tu got it from? 😒

How many of tu feel the same? publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
*., not ? hace más de un año
Kari_Love comentó…
Yep passes from me to my lil sis to ma bros hace más de un año
1012jackson comentó…
Yep. When my brother was a little boy and I was baby, he had gotten the pox from some kid at school, siguiente thing that happens is my brother gave those pox to me. At least he o I have never gotten the shingles yet. Sickness can come almost anything hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
Same for STDs XD hace más de un año
mischievous
whatsupbugs dicho …
Hazbin Hotel is amazing and anybody who appreciates dark humor should check it out. publicado hace más de un año
zanhar1 comentó…
I actually made a club for Hazbin Hotel. It's an interesting mostrar to say the least! hace más de un año
whatsupbugs comentó…
I joined that club. hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
@Zanny BRAVO! Joined as well 👏 !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Yeeeeah, I still can't get behind FoTWD. There's not enough "CorrrAL! " in my opinion xP publicado hace más de un año
sick
CokeTheUmbreon dicho …
...

Drainage. That's all I can say. publicado hace más de un año
sunny
1012jackson dicho …
The best revenge ever is success. amor someone for their heart. Not their things. A good corazón is bigger than anything. Don't pain for those who may leave you. Use pain to earn success that defines tu publicado hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
Stay Rockin & Rollin! publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Hell yeah. Rock on kiddo! 🤘 hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
tu dicho it 🤘 !!!! hace más de un año
Zeku dicho …
Watch out! Scientists will try to prove tu wrong o say otherwise just to show-off how know it all they are. publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
When tu want to text/message someone but the last convo was awkward :/ publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Felt that hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Quite relatable... hace más de un año
Gballzbggestfan dicho …
Bored publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
Same hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Same hace más de un año
Kari_Love dicho …
Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! <3 publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
I'm liking this because of all of the hs, fuck that corazón XD hace más de un año
Kari_Love comentó…
:P XD hace más de un año
Gballzbggestfan dicho …
hola guys I got a new acount 👍🏻 (I used to be melody Bryant) publicado hace más de un año
zanhar1 comentó…
Welcome back :P hace más de un año
Gballzbggestfan comentó…
Thx dude => hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
A bit late but welcome back XD !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Oh god, work in an hora and I haven't even began to rub my eyes xD ffFFUCK. publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
Oh shit XD hace más de un año
Rihanna312 comentó…
F hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
F though XD !!!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
How to annoy a friend (the right way XD):

Scenario 1: Take things too literally
"That shit was good!"

"You eat shit?"

"No I–"

"You nasty mother fucker!"

"Sonuva perra I–"

"YOU EAT IT UP LIKE GROCERIES!"
-
Scenario 2: Answering in song/reference

"Yo, I'm on 13th Street, where tu at?"

"Tokio Hotel ."

"What? No forreal though, where tu at?"

"The wrong side of heaven–"

"I ain't callin tu no más bruh damn."

"–the righteous side of hell publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
XD hace más de un año
Kari_Love comentó…
I'm Good at annoying my bestie <3 hace más de un año
Zeku dicho …
Evening news is where they begin with 'Good evening', and then proceed to tell tu why it isn't. publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
XD yeah you’re right dude hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
I don't even see why people watch the news xD It's like having a friend come over at the same time every día just to tell tu a bunch of bullshit that's bound to ruin your día XD hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
^ hace más de un año
Kari_Love comentó…
True as ever hace más de un año
smile
Kari_Love dicho …
Dark as shit in ma house Good time for some creepypasta. :D publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
XD hace más de un año
Kari_Love dicho …
I remember I had a pizza delivery job once in my teens along with my friend. One of the people I was delivering to were damn hella creepy. I got used to it while my friend not so much. Lets just say she quit faster than tu can say. She hated going to certain houses. publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
I actually have a story similar to that. But it didn't happen to me. It happened to my cousin. Recently just past halloween time, he had to deliver a package to a house with a creepy looking girl who looks like the grudge girl o the ring girl sitting on a oscilación on the front porch. The eerie girl was a fake luckily. She was just a halloween decoration. But she might've been one of those decors that mover we tu get near. Felt bad for cousin Brandon hace más de un año
Kari_Love comentó…
lol XD hace más de un año
2ntyOnePilots dicho …
Pretending not to be manic like...
Ahahaha scuz the wild look in my eyes I uhhhhh had coffee publicado hace más de un año
Nuri_ comentó…
Hell yes time to party hard inside the head I mean xD hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Ugh...slept so hard that I think my almohada gave me a conCUSHION...

...Where's the door, I'll mostrar myself out XD publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
XD hace más de un año
ben15delas dicho …
Karis doll is creepy publicado hace más de un año
Kari_Love comentó…
It's a beautiful not creepy XD hace más de un año
Kari_Love comentó…
lil sis says it's weird XD hace más de un año
Kari_Love comentó…
thanks :) hace más de un año
Zeku dicho …
Thinking about the vacation feels better than the actual vacation. publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon dicho …
... 🤔 publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Hmmmm.. hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Romanticizing bad things are like:

Person 1: Well...if you're in a toxic relationship why not just leave? tu know, because "toxic" means poisonous and poison is bad for tu which means toxicity is bad for tu which means tu should be in a poisonous relationship which mean–

Person 2: NnnnnNOO!

Person 1: ....why?

Person 2: Because ITS MY CHEMICAL ROMANCE AND NO ONE CAN HAVE IT! ITS MINE! MIIINE! publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
My Chemical Romance! Nice one 👍👍👍 hace más de un año
TheLefteris24 dicho …
They had us in the first half, not gonna lie !!!! publicado hace más de un año
PrueFever comentó…
Yeah :o hace más de un año
Kari_Love dicho …
Du du du du-du du du
Du du du du du-du du du publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Some legends are told Some turn to dust o to oro But tu will remember me Remember me, for centuries hace más de un año
Zeku dicho …
>watching a 7 minutos video on how to sleep in 60 segundos publicado hace más de un año
1012jackson comentó…
Pls let me know if it works. So I can try. My sleep schedule is completely off track. lol hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Sammee hace más de un año
Ranty-cat dicho …
"Senpai did notice everything. Senpai can see right through all your dirty tricks and mind games. " publicado hace más de un año
Zeku dicho …
Study says smoking is good for environment because it kills humans. publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Thank god everybody take a couple packs hace más de un año
sunny
Kari_Love dicho …
The warm culo beaches are nice fuk this cold. publicado hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Naaah, the cold is LLYYFE! hace más de un año
Kari_Love comentó…
XD amor the beaches <3 hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Says the ARCTIC lobo XD hace más de un año
Canada24 dicho …
Why does Death Metal have no instrumentals.. They have some very badass guitarra work.. But the lyrics keep ruining it publicado hace más de un año
Windwakerguy430 comentó…
tu could try the Doom 2016 soundtrack to suit your needs hace más de un año
SwordofIzanami dicho …
I'm going to be off the internet for a while because I want to avoid being spoiled from Pokemon Sword and Shield. publicado hace más de un año
sunny
whatsupbugs dicho …
Thank you, my friends, for making fanpop a brighter, más friendly, and fun place. publicado hace más de un año
RTS2000 comentó…
It's all good stuff, my friend hace más de un año
Kari_Love comentó…
:) hace más de un año
GDragon612 comentó…
thank tu to dear bat !!! Same to tu back!! hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
Oh god...ooooh man...or humanity...ohh dude, oh fuck, oh shit, oh my goodness, sweet mother of Lipton ice tea....good golly oh mighty on a sunny day....oh my Riku without sprinkles and Azulaless Zan...great GOOGLY MOOGLY WHAT DID SHE DO TO ME?!

My stomach feels weird and I feel like I'm floating. Oh my god....I'm in love. This ain't right XD That's not how I'm supposed to work dammit! publicado hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
Congrats. hace más de un año
pLaStIcSUNDAE comentó…
Thank tu xD The re-realization hit me lol hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Lmao idk what the hell thats like hace más de un año
pLaStIcSUNDAE dicho …
"I am become Death"

No matter how many times I hear this, that part always make me laugh when I'm trying to be fucking serious XD apoyar to whoever knows where that quote is from. publicado hace más de un año
SilentForce comentó…
link hace más de un año
CokeTheUmbreon dicho …
I remixed a remix of 'Carol Of The Bells.'

Would it be too early to release? 🤔 publicado hace más de un año
AmazingExia comentó…
progressively remix the remix everyday until tu drop the merry result on the 25th hace más de un año
CokeTheUmbreon comentó…
I could, but I won't be on the internet throughout Christmas. hace más de un año
Windwakerguy430 dicho …
Death Stranding makes me feel like a true mailman, unlike New Vegas. New Vegas doesn't even have Monster Energy
10/10 for real postman experience
6/10 for everything else publicado hace más de un año
laugh
pLaStIcSUNDAE dicho …
"Sorry, We Couldn't Post To This Wall"

Oh yeah? OH YEAH?! Well....okay. .--. publicado hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
SAME hace más de un año
2ntyOnePilots comentó…
Little salty about that. HahaJEThaha hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^ XD !!!! hace más de un año
laugh
Kari_Love dicho …
Any besides me try to moonwalk like Michael Jackson only to fail fall? XD publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
A lot of the time XD !!!! hace más de un año
1012jackson comentó…
Nope. I can moonwalk. But it is más difficult to do it on skates. That ain't no lie XD hace más de un año
ben15delas comentó…
Id fall lol hace más de un año
big smile
Kari_Love dicho …
Wooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! been awhile since I was on this site lol joined like in 2014 publicado hace más de un año
ben15delas comentó…
Been awhile hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
WOOT! Welcome back !!!! hace más de un año
ArcticWolf comentó…
Welcome back! hace más de un año