Courtney Wall

Next Previous

mostrando 1-10 entradas de muro de 22

joyfullness101 dicho …
Can't wait to see Courtney crush Duncan, Alejandro, Heather, and Gwen siguiente season LIKE BUGS! Ugh. publicado hace más de un año
JetSettersUp comentó…
Hey! They are coming up with a NEW SEASON its gonna be called TOTAL DRAMA ALL STARS *dont believe me look it up* Okay so I came up with the plan where we recruit as many Duncney fans as possible! and we correo electrónico Cartoon and tell them that we want the two back together...we gotta be persuasive! Directions: There are 2 ways tu can do this! Go to: link Where it says Choose Category: -Click the drop down -Click programing - Now tu have to choose the topic: -Scroll down to the Total Drama Action etc. -Then type your feedback that tu want Duncan and Courtney back together! <3 OR: Click the drop down -Click General Information -Click mostrar PITCHES -Now type in the feedback that tu want Duncan and Courtney from the Total Drama series Back together in the new season coming out Total Drama All Stars <--- Make sure tu include this stuff, so they can know EXACTLY what and who we are talking about! =) -BE PERSUASIVE =) hace más de un año
joyfullness101 comentó…
This probably won't change whatever the outcome is because they've already animated the season, but I think all of us doing this might help a little. hace más de un año
joyfullness101 dicho …
Gosh, I feel as if Courtney is one of the characters the producers amor to kill >___< Courtney REALLY needs her time to shine. I'll never give up on my beloved cartoon character :)
CIT FTW! publicado hace más de un año
dauty dicho …
I amor COURTNEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! publicado hace más de un año
IloveDxC comentó…
Me 2 hace más de un año
dauty comentó…
:) hace más de un año
JetSettersUp comentó…
Hey! They are coming up with a NEW SEASON its gonna be called TOTAL DRAMA ALL STARS *dont believe me look it up* Okay so I came up with the plan where we recruit as many Duncney fans as possible! and we correo electrónico Cartoon and tell them that we want the two back together...we gotta be persuasive! Directions: There are 2 ways tu can do this! Go to: link Where it says Choose Category: -Click the drop down -Click programing - Now tu have to choose the topic: -Scroll down to the Total Drama Action etc. -Then type your feedback that tu want Duncan and Courtney back together! <3 OR: Click the drop down -Click General Information -Click mostrar PITCHES -Now type in the feedback that tu want Duncan and Courtney from the Total Drama series Back together in the new season coming out Total Drama All Stars <--- Make sure tu include this stuff, so they can know EXACTLY what and who we are talking about! =) -BE PERSUASIVE =) hace más de un año
bakes2389 dicho …
Please registrarse the Total Drama Courtney and Justin spot! mostrar Courtney some love!
link publicado hace más de un año
big smile
dxcfan dicho …
The club icono is now officially the cutest I've ever seen! publicado hace más de un año
luz-anwar-light dicho …
Friends, I finally figured out! This is the C.I.T Spot.
A.k.a Courtney´s Ideal team spot!!! =D publicado hace más de un año
232dxc dicho …
not many people on this websit:(
publicado hace más de un año
gwuncanfan comentó…
Well, I just joined it, so I guess tu have one más :) hace más de un año
duncylovescourt dicho …
i think we should change the motto. even tho i really wish she as she is no longer duncans girlfriend publicado hace más de un año
DxCFan01Baby dicho …
Courtney is my fav. character on the mostrar and she is awesome!!!!!! publicado hace más de un año
MsChristmas dicho …
I wouldn't say she's the best girl ever... but she is amazing. publicado hace más de un año
CourtneyBarlow dicho …
Hi!!! publicado hace más de un año
Renarimae comentó…
Hi! hace más de un año
xoRebelxLoveox comentó…
Hey!! =) hace más de un año
M169 comentó…
hellos! hace más de un año
big smile
DandC4evacute dicho …
i like the new banner! publicado hace más de un año
Renarimae comentó…
So do I! :D hace más de un año
trentgwenfan1 dicho …
some poeple on the gwen fansite told me that u guys keep saying bad things about her i'm not mad i'm just asking is that true publicado hace más de un año
xXcentalifeXx comentó…
Hm... who has been doing that??? Im guessing it's some of the 'new' fans that come here and think they can say anything they want. Therefore, we STILL have immature fans here... hace más de un año
gwuncanfan comentó…
gawd really?? they ain't coming to my club, i can tell u that. :\ hace más de un año
xoRebelxLoveox comentó…
Seriously? Good grief.... >_< hace más de un año
NoahxCourtney77 dicho …
I Made My One muro In My Bedroom The muro Of Courtney!
It Has Been:
The muro Of Jonas
The Was Of All Time Low
The muro Of Animals
And The Now The Best muro Of All! publicado hace más de un año
CourtneyKatara comentó…
Koolios I wish I had one hace más de un año
MyronPwnsBella comentó…
Interesting! hace más de un año
Sonamycutiepie1 dicho …
Should we have a new banner? Just wondering. publicado hace más de un año
CourtneyKatara comentó…
Yes we should(: hace más de un año
Sonamycutiepie1 comentó…
:) hace más de un año
xXcentalifeXx comentó…
hell ya :) hace más de un año
CourtneyKatara dicho …
Courtney! Courtney! She's my pal, she loves her PDA and she's an organized gal! publicado hace más de un año
CourtneyKatara dicho …
Say YEAH if tu think Courtney rulez!!! publicado hace más de un año
CHERRY111898 comentó…
YEAH! hace más de un año
TditdaCourtney comentó…
YEAH!! hace más de un año
duncylovescourt comentó…
yeah hace más de un año
dxcfan dicho …
No ones messes with Courtney!!! Whoo Hoooo

publicado hace más de un año
noahgirlfan10 comentó…
WHOOO hace más de un año
soxfan89 comentó…
Not Even That Goth Bitch, Gwen! hace más de un año
tdicxdforever dicho …
YEAH COURTNEY tu TAKE THAT BOYFRIEND STEALER DOWN!!!!!! publicado hace más de un año
tabithasb13 comentó…
YEAH! :D hace más de un año
imcah comentó…
yes hace más de un año
TditdaCourtney comentó…
YEAH :) hace más de un año
angry
sillybandfan321 dicho …
AHHHHH COURTNEY HIT GWEN!!! YEA!! DUNCAN HOW COULD YOU!!!! publicado hace más de un año
gwuncanfan comentó…
oh god ur immature. >:( and jut let me tell you, i am a fan of this club as of today, so dont be telling me to leave. i'm trying to make peace. hace más de un año
soxfan89 dicho …
Don't F*** With Courtney! publicado hace más de un año
noahgirlfan10 comentó…
gwen should go f*** her self hace más de un año
GwenHeather comentó…
SHUT UP hace más de un año
soxfan89 comentó…
Courtney Should Be Ashamed. hace más de un año
gwuncanfan comentó…
shut up, noagirlfan10. >:( hace más de un año
CHERRY111898 dicho …
Courtney rocks!:D publicado hace más de un año
CourtneyKatara comentó…
No doubt (: hace más de un año
CHERRY111898 comentó…
I read your article,it was awesome:D hace más de un año
james55 comentó…
yeah courtney does rock!!!!!!! hace más de un año