My Wall

Previous
xoheartinohioxo dicho …
hola boo ♥ Are tu gonna make a new puzzle for hangman o do tu want someone else to do one? publicado hace 2 días
Kirkir comentó…
oh shit! I completely forgot that it was my turn lmao. I'll do one now <3 hace 2 días
xoheartinohioxo comentó…
Thanks boo <3 hace 13 horas
xoheartinohioxo dicho …
little things [I won't forget the first time I listened to this song, it helped me get through a really bad time in my life when i was suffering with bulimia]

---------------

Awww baby </3 I amor you, just want to remind tu of the fact that I'm here for tu always ♥♥♥ publicado hace 8 días
Kirkir comentó…
awww thank tu babe <33 i amor tu tooo! here for tu always ♥ hace 8 días
xoheartinohioxo dicho …
PLEASE START WATCHING lost OMFG!!! Seeing your comentario about being más certain that Sawyer would be your favorito! = YES!! Seriously, I will do anything to get tu to watch Lost! Name your price!! publicado hace 19 días
heart
BJsRealm apoyar por mí a my comments
🐰H🐣A🐇P🐥P🐰Y🐤➕🐇E🐥A🐰S🐤T🐇E🐣R🐰! ♥️🌹♥️🌹♥️🌹♥️🌹♥️ publicado hace 1 mes
rachel713 dicho …
thank tu so much for understanding :) if this happens again, I will always try to give tu a heads-up so tu don't have to needlessly wait for me <3
i hope everything's okay though!! hang in there, the school year's almost done! :D publicado hace 1 mes
heart
rachel713 dicho …
hola <33 i just wanted to let tu know that i've been super busy lately (going out of town a lot), so i haven't had time to vote on the video picks, and i'm not sure if i can do the siguiente round if it's happening this week :( i'm really sorry, it's just crazy hectic right now. in a good way, but still! siguiente week should be better <3 publicado hace 1 mes
dianama97 dicho …
That's alright, tu definitely should read them though, they're very good! Much better than the show. Dany has also been kinda going downhill tbh, I still amor her, but I don't know. I also hate that they are making her and Jon a couple, it seems like a very cheap copout and it doesn't look like that's what's gonna happen in the books.
Yeah, I adore Harry Potter. It's very special to me too. And I'm also Slytherin! publicado hace 2 meses
dianama97 comentó…
Me too! I think I stopped watching right after Kevin died. I watched it for Dean too, I amor him so so much. hace 2 meses
dianama97 comentó…
I think I started liking her after Hollywood came out, and then got addicted to her anterior songs. She is just amazing and has one of the best aesthetics and voices in the industry. hace 2 meses
dianama97 comentó…
Are tu on any other websites btw? Like Tumblr o something? It's kinda hard to talk on here hace 2 meses
dianama97 dicho …
Aw thanks so much! It's been fun being on there :D
Yep, Game of Thrones is my baby. Though I'm much más of a book fan, the mostrar has just gone south lately. Harry Potter was my childhood and I will forever amor it :D I stopped watching supernatural a few years ago. I still amor it (well, Seasons 1-5 mostly) a lot, but it's just been dragging on so long that it became boring and very... cash-grabby without significant plot. What do tu think of all those? publicado hace 2 meses
dianama97 comentó…
Yes, she is mine too! Funny, I used to not like her when she first became popular, but she grew on me a lot and now she's my favourite. Her música is beautiful, and she's a great person hace 2 meses
dianama97 comentó…
Oh and yeah, my favourite is Ned. I actually cried like a baby when he died, and I never cry for fictional characters lol. I don't know, there's something about him that I just really love. hace 2 meses
dianama97 dicho …
Hi! Oh yeah, I remember tu joined the CBF right before it died. I'm really sorry about that, haha. Thank tu for having me in the LPF, I'm excited to be part it.
So what things are tu into? I can already see we have game of thrones, Lana, Harry Potter, and a few other things in common. publicado hace 2 meses
mooshka dicho …
ORIGINAL TRIO FOREVER <333 publicado hace 3 meses