los héroes del olimpo Wall

mostrando 31-40 entradas de muro de 5085

ALN07 dicho …
Anybody have any kind of idea about what the heck is going down siguiente in BoO? I mean since the beginning, we've had a pretty good idea of what would happen next.
TLH: New characters along with new major prophecy
SoN: We've found Percy. And there's a Roman Camp
MoA: The reunion and going to the ancient lands
HoH: Getting Percy and Annabeth the crap outta Tartarus
But BoO? There are little to no hints about what is going to happen next. publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
I know I'm absolutely clueless about what's going to happen. I'm reallllly scared, actually. hace más de un año
mischievous
gwendiamond dicho …
My Twin Sister: hola Jasmine, who do tu prefer Annabeth o me?
Me: Easy choice, Annabeth!
My Twin Sister: Hey! I thought we were tight
Me: hola you'd say the same thing.
My Twin Sister: True.... publicado hace más de un año
darange comentó…
LOL!! hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
ahaa. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
pinterest is literally killing me. i follow wwaayyyy to many pjo accounts. ITS RUINING MY SANITY!!!!!!!!! publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Lol!!! hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
*whisper whisper* ~join tumblr~~....or not, because then you'll probably go completely insane hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Found a reason to be cruzar, cruz with Piper.
She had a zit and named it Bob
How dare you
Bob was a nice-fellow and now he's as dead as a race of immortals can be. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
I never noticed That before... hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Spiiiiike haha, find better reason lol. hace más de un año
tongue
darange dicho …
wait one second. didnt Jason promise to keep Nico's Secret? "An oath to keep with finale Breath." is there a possibility Jason could.......die? man and almost every single person on this club (excluding me) wants him to die! UGHHHHHHH. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Well, that's how Nico's situation could be plot-related I guess. hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
I dont want Jason to die D: if anyone should die it will be Octavian. Please Rick please. hace más de un año
ALN07 comentó…
I don't want Jason to die. I've grown rather fond of him in HoH hace más de un año
gwendiamond comentó…
@ALNO7 Yeah, he used to be one of the seven I liked because well he was a hero now after HOH I amor him! hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So I just got retweeted por the troll king. It went like this
Myself: "I heard a rumer that Annabeth is going to turn into a T-rex. Thought?"
Rick: "I hate it when vital information leaks."
And now someones going to aggressively spam my twitter account, unaware that I only use it to bug Rick about various things, one of which is the lack of dual-wielding characters. publicado hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
i tweeted tu :3 hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
I want the set the record straight. (This isn't about Nico, shut it)
Some of tu have come to the conclusion that it is always snowing in Canada.
Not true.
We have four seasons just like you.
Winter.
Winter.
Winter.
Construction.
On that note it's the third snow día in a row and major roads have yet to be cleared. publicado hace más de un año
mimillama123 dicho …
I fell in a lake today publicado hace más de un año
darange comentó…
if i were there i would have yelled "Theres a Lake there!" but how did tu fall in? hace más de un año
HermionePiper comentó…
I once fell in a lake three times in a row... hace más de un año
mimillama123 comentó…
^^^^^^^OMG thats exactly what i did! hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
My nico friend asked me out
But
I told.him not right now. Partially because I don't have time for a relationship. Nut it was SOOOOOOOOO CUUTTEEEE publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
We dissapprove. We will not forget this. We are united as one. We sympathize for this Nico fellow. We like using the word "fellow", it's spiffy. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
After much effort I got the account to behave and saw your message. hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
yay!!!! hehe. hace más de un año
ALN07 dicho …
I'm just wondering, who do tu guys think will be the one to make o break the prophecy?
Obviously we know that Leo, Jason o Percy would most likely apply to To storm o fuego the world must fall, and fufill the prophecy, but I'm wondering what tu guys think and why. publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
uhhhhhhh.... idk about the prophecy anymore. everything just seems really mized up right now, and idk what' s going to happen... all I hope is that no-one dies. hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So it's snowing here in Canada.
I mean there is literally a foot of snow above where the ground used to be. In one day.
Khione is a tenacious worker, if a little unfocused. publicado hace más de un año
Azulafan199 comentó…
Its always Snowing in Canada. lol hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Nope. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Also scratch that 4ft of snow and no one can get to school o work for the past two days. GG hace más de un año
gwendiamond comentó…
lol hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
What's been bugging me for so long now is how I've never seen someone draw Annabeth correctly. She's always lanky with dead pale skin and straight/wavy blond hair, like oh my god people is it so hard remember that she's really tan with curly princess blond hair? People draw the majority of the other characters fairly close to their canon appearance but some people fuck up Annabeth and draw her like some taylor rápido, swift knockoff. Bluhh publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
true hace más de un año
mimillama123 comentó…
BURDGE BUG IS CORRECT hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
OH YEA HER! Haha omg I forgot about Burdge //shot// but yeah you're right. Although she's the only artist I've seen so far who actually drew Annabeth correctly hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
wait I don't even remember how Burdge even draws hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
What's the most creative sealed form of a weapon you've ever heard of? Mine is between a charm bracelet but all the charms are different weapons and an ipod where the songs are different weapons. publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
a frying pan hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
TANGLEDDDDDDD^ hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
^That's pretty good. hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
If Greek mythology has so many bisexual characters, what are the odds Nico swings both ways?
Nico is a demigod revolving door.
Has anyone else noticed how before MoA he was just "Creepy" and after MoA he was classfied as "Angry" all the time? Tartarus is not a favored vacation spot. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Well I wouldn't want to go there either. hace más de un año
darange comentó…
ya i noticed and everyone was just thinking up crazy things (even my favorito! book reviewer who speaks words of wisdom....most of the time.) but i just keep reminding them he had just gone through flipping Tartarus and seeing others go through what he went through? i would expect him to be angry! he is angry at himself because he felt he could have done más to save them. oh no. am i rambling again? hace más de un año
Azulafan199 comentó…
ahh come on it be the best vacation ever.... mmm wonders if I could leave my brothers there lol hace más de un año
Spottedtail139 dicho …
hallo!!! kesesesesese publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
well hello~ hace más de un año
Spottedtail139 comentó…
Hehe how are ya? hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Pretty good bruh -u- hace más de un año
universalpowa dicho …
[cricket noises]
wow. this club is.......alive? dead? verdict, someone? publicado hace más de un año
Redwall253 comentó…
Both hace más de un año
darange comentó…
meh. its alittle bit of both. hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
Really though, has Percy ever even dado a single sassy remark o portrayed any sassy traits in all the libros we've known him, like where'd the assumption that he's MR SUPER SASS SASS even come from. o is it really just FandomPercy. Leo, he's canonically sassy which I know but Percy? Not really.............. publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
ive lost all respect to the human mankind... hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
^ "Pls teakh me who to use angles lagooge" hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Bluhhh, don't see it hace más de un año
big smile
HermionePiper dicho …
OK SO RICK GAVE AN INTERVIEW AND HE'S escritura ANOTHER BOOK LIKE THE SON OF SOBEK AND THIS TIME ANNABETH AND SADIE WILL MEET! publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
oh my god seriously?!?!?! this is gonna be even más epic! when does it come out??? hace más de un año
darange comentó…
AHHHH!! I WANT TO READ IT RIGHT NOW!! this is gonna be interesting :D hace más de un año
_Dmar5_ comentó…
This just made my día c: hace más de un año
mischievous
MERCEYISAWESOME dicho …
What up guys! Notice anything... different? -troll face- publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
nice pic, mercey hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
xD hace más de un año
mimillama123 comentó…
WHAT IS UP I leave for like 5 days i come back and everyone changed their perfil pic i don't know who anyone is anymore... hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Happy thanksgiving tu little demigod freaks :) (if tu live in america) publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
tu too! :3 hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
C-A-N-A-D-A What does that spell? Early thanksgiving. I can't wait to hear about how somebody got beaten to death over a 720p tv on your black friday event. Fun stuff hace más de un año
Redwall253 comentó…
HAPPY LATE THXGIVING (BTW turkey dosen't make tu sleepy) and 42 is the answer hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Remember when Meef was still here and I seemed comparatively straight-faced? Good times.
Rick Riordan: Writes teenaged libros that bring up racism, homophobia, and poverty. Can't use pistolas within them because that is going to far apparently. If the issue is balancing the fights then I must ask tu what tu were thinking when tu gave godly elemental power to three guys, shape-shifting to another, damn near complete hypnosis to two girls and yet Annabeth has to make due with her wits. publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
Hey, but she's Annabeth hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Fair enough. hace más de un año
Redwall253 comentó…
^^Very true hace más de un año
universalpowa comentó…
pretty sure meef (aka daniel) hasn't attempted to come onto this site in almost a year, haha. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Hello. I'm having the best rp on ifunny right now (I'm leo) its been going on for like a week publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Fun fun fun hace más de un año
HermionePiper dicho …
My friend: What's it like in Percy Jackson fandom?
Me: Sometimes, nobody dies at all publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
very true indeed my friend, hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Lol's hace más de un año
ALN07 comentó…
yeppero hace más de un año
meh
HermionePiper dicho …
So I know that we don't really like either of the movies, but which one do tu guys actually prefer? I can't pick because I think they're both horrible... publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
The first one. At least it didt combined the books. hace más de un año
darange comentó…
the first one. ^ and actully the first one they did combined the libros a little bit. hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i guess the first one. i havent seen the segundo one yet. i already know it sucks, but i just wanted to see HOW much it sucks. xD hace más de un año
wierdo5 comentó…
The first one was actually a good movie and not an accurate adaption but decent enough. The 2nd was just terrible as a movie and an adaption hace más de un año
PercyJackson100 dicho …
Check out my club publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
whats it called... hace más de un año
PercyJackson100 comentó…
The Heros of Olympus and Percy Jackson hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
okie dokie lokie! hace más de un año
gwendiamond comentó…
Can tu check out mine? The Blood of Olympus hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
If anyone has read the Leven Thumps libros then tu might start drawing odd parallels between Leven and Frank since they both grow from experience.
Leo is still register as 5'6 on the wiki despite having grown slightly.
Fun fact: Leo probably has a higher percentage of muscle than Jason, Frank o Percy because he has a slender build. publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
whaa..??? hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Direct that pregunta to a statement. hace más de un año
mischievous
ALN07 dicho …
OMG I just realized that Leo's the Doctor Who of the demigod world publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
... could tu plz exlain how? ive heard that doctor who is a good mostrar and im planning on watching it, i just havent started yet.... hace más de un año
enas123 comentó…
I guess so. Wait a minute... let it fall into place first... I GET IT! Good eye! hace más de un año
darange comentó…
^^^^^ did tu see an adventure through el espacio and time? OHHH! i cried! hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Guys..............

My nico friend

Likes me. publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
wut hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
^ -gasp- i knew it! hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
Wait how do tu he likes you? hace más de un año
meh
HermionePiper dicho …
Just read the summary thing of BoO - "The demigods are having más frequent visions of a terrible battle at Camp Half-Blood"
...
I'm dying ok. publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
BREATH hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
lmao yeah thats a pretty lame summary wow hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
OMG I WAS TALKING TO MY NICO FRIEND ON KIK AND HE CHANGES HIS NAME TO NICO ON KIK AND IM CRYING SO HARD publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
nice! do tu think that tu could convince his to learn how to speak italian? xD hace más de un año
mimillama123 comentó…
whats his real name? hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
^i think it was mike, that's what it dicho on the pictures hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
lol hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Rick riordan hurry the fuq up publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So I discovered my talent for arguing hypothetical fights and how they would go.
And then I realized how little there is to base your thoughts about in HoO
The extent of Percy's combat behavior is: Wild slashing, failing that, kinetic attacks, failing that elaborate speech.
The extent of Jason's combat behavior is: Evaluation situation, attempt stabbings of opportunity presents itself, failing that call papa J for some lightning. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
*Evaluating* Although I like the bastardized alliteration deal. hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
Thanks to Minuiko, I now have fantasies of the HoO boys daring each other to play "Gay Chicken"
Percy and Nico especially, ooh la la

OOOOOKAAAY that's enough internet for today -clears throat- publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
... did tu see the percico smut pics too...? hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
hola pretty much all tu need to know is that Nico came out of the closet, nobody died, and Percabeth is seguro and sound. Pretty much. hace más de un año
ALN07 comentó…
yay hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Sorry I keep posting about my nico friend but anyways we ended up going to sleep at 2:am and I got a perfect picture of him not blurry o anything that I'm gonna post publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Cool beans hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Did tu really become friends with this guy just because he looked like Nico? Because honestly that's cute shit hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
^haha mmainly yes hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
>3< awww omg haha hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
I've been talking to my nico friend non stop since 1:00
Its 12:30am. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
...that's a long time... hace más de un año
darange comentó…
meh i talked to my friend for about 3 hours once hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i talked to my best friend on the phone for an hour... hace más de un año
ALN07 comentó…
my moms broken her record for longest phone call 5 HOURS and then she called the person back..... hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
And now people on twitter are asking about Rick's sons anime and manga preferences. Immediately bringing the big three of anime (Bleach, Naruto, One Piece) to the man that coined the big three Greek gods (Zeus, Hades, Poseidon) which I found kinda funny.
If Blaze was still here he'd be infuriated about how they dislike naruto since if tu didn't know, all of Blaze's Blaze rp characters are basically modified Naruto's with a dash of Mars. Same applies to Alvin really only with Sasuke. publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Truly I amor Blaze, but naruto is dumb. //even though I used to watch it haha// But really I don't get why those three anime shows are so popular like wtf hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Ohh, okay. And yeah, pretty spot on descripción of Luffy lmao. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Voiced por Johnny Yong- can't spell the last name. The guy who wasthe red power ranger. I find it to be his best preformance in anime and that was back 2008 hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Using my amazing social skills, I be friended my little nico buddy and now I have like a gazillion pictured of him from snapchat publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Coolio!!! hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
I feel so lame, can tu tell me what snapchat is cuz everyone I know talks about it omfg hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
It's like texting with pictures, I don't use it. I think it's stupid personally. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
L-l-l-liiicccooooo publicado hace más de un año
ALN07 dicho …
ohmigods, I never thought I'd say this but Percico is getting to meeeuughhhhhhhh ;__; I'm all "Percabeth FOEVA" and tu half of tu guys be like "YEA PERCABETH" and the other half be like "NO come registrarse the Percico" and now I want tooooouughhhh.

I think I'm just gonna ship both and be happy.
Yay publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
I ship percabeth and that's all... hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
^Hold up, I think tu should take the risk and add some cliche. hace más de un año
ALN07 comentó…
HOLD UP hace más de un año
percyjackson23 dicho …
PJ is the epicest thing i ever lay my eyes on publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
I KNOW hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
for me it's like, the seventh epicest hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
People on the internet constantly misuse the term "epic" as a blanket term for cool things. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
GUUYYSSSSS I got another (blurry) picture od my little nico friend for the nico project. Mma post it later :3I publicado hace más de un año
Alex13126 comentó…
IS HE CUTE hace más de un año
ALN07 comentó…
welcome back alex hace más de un año
mischievous
MERCEYISAWESOME dicho …
Oh my fudging gods guys! So during science class today, we were making a project and later, we ate it! (Dont worry, the materials we used were edible xD) awesome right? But the only thing I could pay attention to was the water bottle on my teacher's desk. It was one of those smart water kind. So The rest of the period, in my mind I was chanting PERCABETH! PERCABETH! PERCABETH! SMART WATER! FROSTING! :3 publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
HAHAHA! smartwater, lightning mcqueen, diamond in the sky XD hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Lightning McQueen is pretty damn clever, I'll give tu that. hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Lightning McLean, tu guys hace más de un año
HermionePiper dicho …
What other libros are tu guys reading? I need something to get me through the wait for BoO! publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
im lectura this trilogy called the Divergent series. the first book is called Divergent, (no duh!) the segundo one is Insurgent, (the one im on) and the last book that came out not too long hace is Allegiant. and they're even making the movie Divergent in march! Warning: the beginning may seem like Hunger Games, but if tu read more, its completley different! i totally recomend it to you! hace más de un año
mimillama123 comentó…
WOW where to start.. harry potter, the kronos chronicles(which actually have nothing to do with kronos), the edge chronicles, narnia, redwall, little house on the prairie, hunger games, eragon, warrior heir, the giver, AAAND last but not least, nancy drew/hardy boys. those are the only ones i can remember off the parte superior, arriba of my head! hace más de un año
HermionePiper comentó…
YES THE KRONOS CHRONICLES OH MY GOSH YES hace más de un año
Alex13126 dicho …
Oh hey, I'm not dead. publicado hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
YAAYYYYYYY AALLEEXX III MIIISSSSEEDDD YYOOUUUUU hace más de un año
Alex13126 comentó…
I MISSED tu TOO SAMMY <3 hace más de un año
gwendiamond comentó…
Hiya! I didn't know tu before but nice to meet you! :) hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Ok so tu know my little nico friend??
I SAW HIM AT THE GROCERY STORE YESTERDAY IT WAS AMAZING publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
...lol did u like, approach him o stalk him from a distance haha hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
ERRMAGEERRDDDD I FOUND SONEONE WHO LOOKS LIKE LEO AND HES REALLLY ATTRACTIVE K. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
I thought tu already had another guy....??? My mind is confused hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
I FOUND ANOTHER ONE hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
^ -_- oh haha real funny. tu know what? I'll just take it as a compliment. so thank you! xD hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Well the release fecha of the final volume with the funny acronym is October 7th, less than a año from HoH. Keep at it guys, you'll get one book a día eventually
Well, I'm off to read what is commonly considered to be the slowest book in the song of ice and fuego series, then the fifth one. Then wait for the last two. Incidentally, if tu thought waiting a año for a book was bad, try waiting two years. Then two years. Then five. Then six. And also have the main characters get butchered. publicado hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
Anyone else realize how nearly EVERYONE was in amor with Percy?! Annabeth liked Percy, Rachel liked Percy, Calypso liked Percy, now Nico likes Percy.

Guys, it's canon now. Percy is a pimpin ship. publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
well, whats not to like about percy?! hes the perfect guy! -looks at other HoO guys, yes, even leo- no offence guys. xD hace más de un año
HermionePiper comentó…
Percy is perfect hace más de un año
ALN07 comentó…
ALLITERATION hace más de un año
HermionePiper comentó…
^...yes hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
I just realized what a horrible pun it is to tell Nico to "Keep his priorities straight"
DAMN tu WORD PLAY GOD!! publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
oh my gods spike xD hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
hahaha XD hace más de un año
HermionePiper comentó…
:') HAHAHAHAHAHA hace más de un año
ALN07 comentó…
;_; hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
I can't do a count down of the characters anymore so I'll just rate them I guess. They're all pretty high, Piper being the lowest but she's a solid seven, mist control concerns me with Hazel.
Anyways I did a retrospective articulo regarding my thoughts about the main characters at certain points in time, check it out I like talking to people that are not the asshole voices in my head. Yes, fred I mean you.
That was a joke, calm down. Fred's awesome. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Finished the book and I find myself hating.......
No one actually. Odd.
Frank is a beast.
Percy is a monster.
I don't really have titles for everyone else but I approve of them all. Even Piper despite her general lack of appearance, leading my to believe I didn't dislike her as much as I disliked how she was handled and repeatedly shoved into the plot for the sake of the story-telling format rather then the story-telling. publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Pff was Piper even in the book? She only had a few lines if I remember right o_0?? Pretty weird. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
A couple of lines and a couple of chapters. I appreciate the moderation. hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i was kind of happy piper wasnt mentioned much. dont get me wrong, i like piper. but... yeah that all i got... hace más de un año
crying
MERCEYISAWESOME dicho …
-locks door- guys! tu gotta help meh! They're coming for me! -pounding and yelling on door- GO AWAY! tu CAN'T MAKE ME! -door falls down and percy and nico come through door with pitchforks- hide me! -uses samvaldezluv as shield- nico: tu shall ship percio! Percy: o tu die!! -whimpers- f-fine! tu win percio... -looks at annabeth- sorry... ( guys! This is serious! Percio's getting to me... BUT WHAT ABOUT PERCABETH?!?!?!?) publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
-rubs hands together- Yes that's right. registrarse us. registrarse the Percico's. hace más de un año
ALN07 comentó…
nooooo Percabeth foeva hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
thanks buddy! xD hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
I remember how one time I humorously pretended that Tahno and Korra were crack versions of Nico and Piper. Appearance-wise anyway.
And Bolin reminded me a lot of Leo's personality. Probably why I loved Bolin so much OuO publicado hace más de un año
Redwall253 comentó…
How does Bolin remind tu of Leo? I don't see the resemblance hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
NOO not because of how they look at all, but like Bolin's bouncy and sorta hyperactive personality is how I usually perceive Leo so yeah hace más de un año
MERCEYISAWESOME dicho …
Did anybody see the new pic minuiko drew? It's the one where percy and nico kissing...? The only reason I'm not fond of perco is cause I'm trying to be loyal to percabeth. (I DON'T hate the picture, FYI. It's actually cute. :) ) but dude... perco's getting to me man... WHAT SHALL I DO?!?! publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
im seriously starting to consider if i should start shipping perco... decisions, decisions.... hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
saw the drawing on tumblr and if I could fave it a million times, I WOULD //sorry percabeth// :3 hace más de un año
ALN07 comentó…
PERCABETH hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Sorry for spamming the wall!
Anyways IM LOLING! Ok so i publicado a encuesta a little bit hace about who was your favorito! character in HoH and a bunch of tu voted and... and.... HAHAHAHAHAH the only ones that didn't get any votos were the ROMANS! HA publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
asjhfsgaj did tu realize you're on the best contributors list? howw lol hace más de un año
SamValdezLuv comentó…
is that good hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Yes, very haha hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Alex where tu be at
(Bad grammar intended) publicado hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
WOOHOO!
ok! So sofar I have found a person who looks like nico, a person who looks like piper, a person who looks like drew, a person who looks like katie gardner (and her name is even katie!) And a person who looks somewhat like jason (his name is mark and he has THE prettiest blue eyes FRICKEN EVER)
ps I amor tu publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
I still feel bad every time I remember I made encuesta for what Frank's melee weapon should be and put a katana when that's a Japanese weapon and he's Chinese. publicado hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
I'm gonna call this the nico project. . Soooo...
-the nico project-
Ok so my biology nico buddy!! I have been trying to get him to read pjo but he woonnttt!! publicado hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
Your obsessed with this dude! But it's ok hace más de un año
ALN07 comentó…
ive turned about 7 girls into fangirls as of today. 7............... whoa hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i tried to get one of my friends to read the pjo series... she stopped on the freakin poodle chapter in the lightning thief Dx hace más de un año
ALN07 comentó…
I JUST GOT ANOTHER ONE YES hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
WHOEVER ELSE REMEMBers Meef surely misses him as much as I do. And Lordchaos. And my bby Meredog. And TwigmanFTW and kkw(with numbers I don't remember haha). And pretty much all the other users who were once on this club nearly 24/7.

-oldies appreciation post- ;n; publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
"Noodles" -Meef hace más de un año
ALN07 comentó…
no idea hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
I'm not sure why meredog left, she just deleted her account one day. And I have no clue where Alex is D: hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Perseus Jackson: Confirmed noob.
With her super overpower ability crippled I found Piper quite tolerable, even if she barely exists within the book. o maybe I just really enjoy seeing the Quebecois getting beaten like the pathetic, ignorant, incessantly dependent French whelps that they are.
In any case, bravo Piper, you're in the Green zone.
Hazel, Leo and Hedge are basically the only characters I haven't go through a faze of disliking. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Also is now in possession of a rad ruthless side. Bravo MK2. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Calypso and Leo is one of those rare Eren and Mikasa like couples that I actually like. hace más de un año
darange comentó…
ya i found her chapters smother then they were in the lost hero o the mark of Athena, even though it was only 2 chapters they were más smoother and easier to read hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Student Leo and Professor Grace seems like it could be the wacky counterpart to Sherlock Holmes. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Once again one of those moment if I was there: The Nico reveal
Possibility A
"That's it?"
Possibility B
"So does that mean tu like me?"
"No, very much no."
"Oh, okay. Wait what do tu mean no? I'm insulted."
Does anyone else see him radiating pure teenage angst instead of fear and just short of saying "You don't understand the depths of my suffering" publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Darange: "OMG GUYS, THERE'S SNOW OUTSIDE!!"
*Meanwhile in Canada*
Myself: tu know how there was no snow on the ground yesterday, now there is twenty centimeters of it, and it's still snowing publicado hace más de un año
mimillama123 comentó…
*meanwhile in texas* i saw a tumbleweed today hace más de un año
HermionePiper comentó…
*Meanwhile in Australia* nothing happened hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i lived on the parte superior, arriba so it took like, 45 minutos to get to Alabama hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
GUYS SO THERE IS A REAL LIFE CAMP HALF BLOOD AND THE CAMP LOOKS AMAZING AND I WANT TO GO SO BAD I WAS WATCHING THE videos AND IT IS AMAZING IM CRYING OK publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
OMG :DD hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i know! i saw a video of somebody fighting a monster at camp half-blood! -half growl half whimper- i wanna go.... :( hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So that friend I have that prefers the movies.
I told her that the lot of tu want to lynch her.
She kinda shrugged, I don't think she knows what a lynching is.
Also, had coffee for the first time, super overrated. publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
cOFFEE hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
If tu had it with a nice soft donut it wouldn't be so overrated :DD hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
I live in Canada, land of Tim Horton's, proveyor of coffee and doughnuts. hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
.....I shall mover there. hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
But undoubtedly the best part about this is if Nico is just gay and not bi then all the not seguro for work insert self fan-fic made por rabid fangirls now has to end with the words.
"Let's just be friends"
The worst thing is likely how I was irritated with Nico fangirls before and if my experience with anime his taught me anything, people shipping same gender couples are four times as tenacious.
Honestly, how did this not come sooner, I mean it is Greek mythology. publicado hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
-sips on hot chocolate- welcome back spike, we've been waiting for you. xD hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
No, really, we were. You're like the only guy who still comes around hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Aye. hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
But en general, general I guess it is kind of unreasonable to expect a bunch of clues to be dropped. Although I hope this wasn't done on a whim. Over all I'm kind of impressed.
I guess we know why Nico claimed Percy was the strongest now.
But the en general, general depth of the scene was diminished somewhat por my acceptance, awful puns and for some reason the song "It's raining men" looping in my head. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So chapter thirty six raises some preguntas (And for some reason I keep making awful puns) the only angry one is.........
I specifically remember getting a message saying that it was a rumor, come on guys, whats with that.
Other then that.
Is he a bi then? o just gay? If the second, how many fangirls will cry themselves to sleep? If the first, how many fangirls will see this as an opportunity? Considering the amount of odd fangirls surrounding Levi I guess this is appropriate. publicado hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
I know this guy who looks like Leo but totally acts like Nico and always has shades on. He's just like Lico in one body omg haha

*Lico fangirls go cray cray* publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
.......I need to stop comparing people to fictional characters hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
But it's really fun to do :3 hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
dude, theres this spanish chick in my class (she only speaks spanish...) and shes cray cray! so sometimes she reminds me of leo. :3 well, girl version at least.... hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
Apollo is confirmed border-jumper is tu get my meaning.
I've been lectura too much on the computer, when I tried to get to the siguiente page on a bound-book (Not a proper original, that's a scroll) I reached for my mouse. Four times.
This makes me think of kids in the future finding one of our times of libros and expecting it to open if they stroke the spine enough. publicado hace más de un año
Spikegilfer1997 dicho …
So I completely forgot that HoO existed since last time I publicado here.
It was at the point where Nico challenges Jason's authority and wears a look of quiet amusement that I realized he is the HoO equivalent of Captain Levi publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
;u; aha I just had the weirdest thought of how Nico and Jason are somewhat a lot like Levi and Erwin. I'm proud for some reason hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
Only Jason lacks a slightly sociopathic side. hace más de un año
Spikegilfer1997 comentó…
It's been hinted at before. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Guys my dad was lectura a magazine and there was an add for the house of hafes in it so he tore it out and brought it inicial for me :) I hope tha people at the doctors office don't mind hahahahah publicado hace más de un año
mimillama123 comentó…
i hope tu dont have to go there again... doctors have long memories... pardo, dun pardo, dun pardo, dun hace más de un año
laugh
MERCEYISAWESOME dicho …
I know this isn't important, but I just had this thought: ISN'T LEO AND PIPER'S RELATIONSHIP JUST SWEET?! Dont worry, I don't ship liper. Gods, I'd rather wear Kronos's underwear for a week than see piper and leo get together.... -shudder- but still! They kind of have a brotherly sisterly bond! Like in Mark of Athena, piper dicho leo was like her little annoying brother! Isn't that cute o what! I repeat: I ship only jiper and caleo. That is all. :3 oh, and technically they're step siblings?? xD publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
I really amor the brotherly bond Percy has with Hazel and Frank hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
me too... :) o the bromance between jason and nico! for once, im proud of jason for trying to be nico's friend. -salutes jason- hace más de un año
ALN07 comentó…
any type of emotion anyone has towards anyone else makes me want to cry hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
eeugh GUISE I FEEl like I don't know any of tu (well yeah there's some new people)
What other fandoms are tu people in? publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
-please tell me I'm not the only homestuck here- hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
go to my profile. and its kind of sad how most of the anime i watch is so awesome, yet the shows are either canceled, ended, o not making a new season.... it makes me sad and isnt helping with my HoO obsession. hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
GLEE! hace más de un año
monkey
pookafusmcgee dicho …
Iv always wondered if Rick has her hit any death threats from a crazy killer fan... I mean I amor the book with all my corazón but... Ya... publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
^ugg I hate spell check. I dicho " I wonder if Rick has ever got any death threats" hace más de un año
HermionePiper comentó…
He probably has... tu know with the whole Mark of Athena ending hace más de un año
darange comentó…
^ya. hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Hehe, a lot of my friends are mad at me becauze I got them addicted to HoO... oopsies ;) publicado hace más de un año
darange comentó…
dont tu just amor the feeling of being evil! >:D hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
yup! its my favorito! hobby! along with being awesome. xD hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
yup. im so evil, i do an evil laugh at the most misceláneo places at the most misceláneo times. xD hace más de un año
laugh
ALN07 dicho …
So Nicholas is a Greek name, Nicolo o Nicola is the Italian form of Nicholas and Nico is the diminutive form of the Italian ones, meaning 'Victory of the People'
'Nico' is also a form of Nike, the victory goddess
and di Angelo means 'the angel' o 'of the angels' in Italian

so I guess tu do learn something new everyday! publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
I heard "Nico" came from the word necromancy o something. idk lol hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
So... Victory angel?? hace más de un año
ALN07 comentó…
lol^ hace más de un año
sad
darange dicho …
OH.MY.GAWD. MY DAD JUST FOUND gatitos IN OUR BACKYARD STORAGE UNIT. AND ITS SNOWING!! publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
BOB hace más de un año
darange comentó…
im not kidding! THIS. IS SERIOUS! hace más de un año
darange comentó…
just did hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
LICO K publicado hace más de un año
CyanDL dicho …
I liked the percabeth couple the best but after lectura HoH I think I like the calypso x leo couple a little bit better.... publicado hace más de un año
heart
Trenzalore dicho …
caleo <4 publicado hace más de un año
Trenzalore comentó…
someone should chang the banner hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
to like, lypso? nah, sounds like a gypsy name to me.... xD hace más de un año
surprise
darange dicho …
on an unrelated note:
Oh my goodness gracionious! its snowing outside my window!!! publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
HAHAHAHA!!! DNKWMEN hace más de un año
HermionePiper comentó…
aaaaand everybody here's american hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
^^ oh hell yeah! up top! -high five- hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
Lol.
Real talk now I'm still wondering which Percico shipper sold their soul to Rick. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
I honestly wouldn't have a clue..... hace más de un año
laugh
HermionePiper dicho …
So I've managed to get my friend to start lectura PJO and HoO and she says to me: "I hate Drew. I want to snap her rosado, rosa eyeliner in half, stick it in her eye and scream 'JASON IS PIPER'S tu B****!"
It was hilarious. publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
Looool hace más de un año
darange comentó…
LOLOLOL! XD hace más de un año
CyanDL comentó…
lol hace más de un año
big smile
GreekAsh dicho …
guess who's going to have blue cake for her birthday? :D publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
Happy Birthday! I'm so doing that for mine... hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Nummy nummy comida for your tummy :3 hace más de un año
gwendiamond comentó…
Me too.! My birthday is on the 15th and my mums promised to bake me one! hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
i WOULD ask my mom, but she would think it was a weird request and not do it. xD hace más de un año
ALN07 dicho …
There's those characters tu love,
and then there's your babies publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
i.e. Nico di Angelo hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
*Percabeth* hace más de un año
mimillama123 comentó…
ROBIN AND STARFIRE hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
Tyson, Nico, and Small Bob!!! <3 hace más de un año
sad
darange dicho …
WHERE ARE THE UPDATES?!?! WHATS GOING ON?!?! publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
and there's only like 2 actualización in my perfil page's update box wtf? hace más de un año
HermionePiper comentó…
whereeeeeee are the updates.....? hace más de un año
big smile
starprincess7 dicho …
Hi !!!!!!!!!!!!!! I'm new here and on Tumblr. :) Would tu like to see my artwork if tu are on Tumblr, If tu want to. :) link publicado hace más de un año
darange comentó…
hi! hace más de un año
ALN07 comentó…
your arts pretty cool hace más de un año
starprincess7 comentó…
Oh my gods, thank tu so very much. I amor tu all. ♥♥♥♥ hace más de un año
8xchristellax8 dicho …
I have this STRONG URGE to make a sequence of touchy-feels-y Percabeth drawings going along with the música from the movie Up, tu know in the beginning with Carl and Ellie. Like in the start, Percy and Annabeth get married and it just plays along like it does in the movie up to the end where Ellie dies and Carl's all alone and oh god I think I just killed myself inside fahk publicado hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
oh gods someone get Minuiko o Viria on this o something I don't even care if it hurts everyone TTuTT hace más de un año
ALN07 comentó…
omigods yes please dooo hace más de un año
HermionePiper comentó…
oh gods oh dear oh feels hace más de un año
Redwall253 dicho …
Read the Blood of Olympus here on fanpop in the foros place!

42! publicado hace más de un año
ALN07 dicho …
Its taking everything in me not to post the new art from minuiko. I want to but I can't condem tu guys to the same fate I'm suffering. T-T publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
POST IT!!!!! hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
^you WILL die if tu see it //sobs hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
nothing, it's just full of so much feels //um yeah like percy died adfhfdlk hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
MY NICO PICTURES UPLOADED PEEPS.
Ps- hi. publicado hace más de un año
darange comentó…
cool P.S- hello. hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
youre right he does look like nico hace más de un año
MERCEYISAWESOME comentó…
sam, tu know youre a stalker, right? :3 hace más de un año
labyrinth75 dicho …
Just got my Die-Hard fan Medal!!!!!!!! :D publicado hace más de un año
fangirlno3673 comentó…
congrats hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
congrats hace más de un año
labyrinth75 comentó…
Thanks :D hace más de un año
sunny
pookafusmcgee dicho …
Can tu buy camp half-blood shirts somewhere? Like amazon?? publicado hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
Yeah on esty and im pretty sure amazonas, amazon hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
Guys I'm dying.
I just turned my friend on th HoO and he's lectura the lost hero, he just started lectura it and he's like "oh jason is pretty badass he can fly."
Here's me.
LOLOLOLOLOL AHAHAHA YEAAAHHHH NO #JASONFAIL publicado hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
#JASONFAIL hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
GUUYYSSSS MY NICO PICTURE ISNT UPLOADING publicado hace más de un año
ALN07 comentó…
try because i really kinda want to seeeeeee as stalkerish as it is hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
It is kinda stalkery hace más de un año
8xchristellax8 comentó…
does he even know you're posting those pics online? Honestly girl tu scare me sometimes e_e hace más de un año
mimillama123 dicho …
what would percy and annabeth's song be? it seems like everyone else has SOME song that fits pretty well but nope not them. first they both liked each other, then they kissed, then they got together. then percy disappeared. THEN THEY FELL INTO TARTARUS. maybe, like, a queen song o something? lol publicado hace más de un año
HermionePiper comentó…
every was thinking saving grace... if tu listen to the música tu can see i hace más de un año
darange comentó…
i was thinking of "A thousand years" por Christina Perry but thats just me hace más de un año
HermionePiper comentó…
is there a song called awkward? tu know.... for frazel hace más de un año
SamValdezLuv dicho …
GUYSSSSSSS I SAT por NICO TODAY DUDING BIOLOGY AND I TOLD HIM ABOUT THE libros N STUFF. PLUS WE TOOK A SELFIE. IMMA POST IT MKAY publicado hace más de un año
loonylovegood7 comentó…
I'm such a creep but... WHERE IS IT? hace más de un año
surprise
HermionePiper dicho …
guys, tu know that if Luke was 19 in tlh and was born in 1994, then the lightning thief would be happening... in... 2013.... oh my gosh. publicado hace más de un año
pookafusmcgee comentó…
Whaaaaaaaaaa???? That's so confusing! hace más de un año
ALN07 comentó…
lol. omg if all the fangirls assembled Kronos's army wouldnt stand a chance hace más de un año
HermionePiper comentó…
I can imagine everyone waiting outside the building then seeing Percy: "PERCY! PERCY WE'RE HERE TO HELP tu FIGHT! PERCY!" hace más de un año