los héroes del olimpo Wall

mostrando 281-290 entradas de muro de 5085

crying
lovespercy dicho …
Finally publicado another chapter to Son of Neptune- my story.
sorry it was a little late.
don't cry too much. publicado hace más de un año
MaximumRide12 comentó…
Yay! hace más de un año
mischievous
LeoV44 dicho …
Hello misceláneo people on here that I write to even though we don't know anything about each other and that our only relation is our amor for Rick Riordan's books,

Did tu know that there are 330 days till The Mark of Athena comes out?

That's approximately 7,933 hours!

o 475,967 minutes!

o 28,557,994 seconds!

That's right...that's over 28 million seconds!

So, the Mark of Athena will come out in:

330 days, 12 hours, 42 minutes, and 44 seconds

Math is fun!! (sorry I'm high) publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
Wow.... haha hace más de un año
hollistergurl comentó…
woaah haahah. ahhh i cant wait that long :\ hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
Kewl talking penguins!! :))) bebés are born every 1 segundo :) hace más de un año
laugh
green-art-ac-pj dicho …
woah! i havent been on this club in days in then i get the die-hard medal! yah!!! but...weird? isn't it? is it because i finished my Son of Neptune fanfic long time ago? and when did i get it....another unknown fact publicado hace más de un año
xharrypotterx comentó…
lol that happens. It happened to me with Harry Potter :P hace más de un año
Perseus54321 comentó…
when I got mine is September, the HOO club just appeared green, freaky, like they want to stalk us, this is worse than finding out Canadian tocino, bacon is just ham hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
mostrar off...... hace más de un año
hmmm
wisegurl dicho …
me and my friends have ALWAYS wondered what happens to percy's pen gorra, cap when he un trofeos his sword!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i still havent figured out the answer publicado hace más de un año
LeoV44 comentó…
Doesn't he just keep it in his pocket o something? I remember in the Lightning Thief Percy dicho he was holding Riptide in his hands and he put the gorra, cap on the point of the sword, adding that it 'looked kind of stupid', turning it back into a pen. hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
yeah i remember that hace más de un año
unknownquestion comentó…
I knew there was a gorra, cap but I don't understand why RR just make it a click pen like in the movie(that stank) but maybe has a pocket that in vase he drops the gorra, cap it respirate in his pocket so he can gorra, cap his pen/sword hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
it makes it más like perc is an expert, and he is, hes percy! and i HATE THE CRAP OF THAT MOVIE! hace más de un año
wink
wisegurl dicho …
tu would look hot in an naranja jumpsuit and a metal collar
;) publicado hace más de un año
hollistergurl comentó…
i cracked up at that part! ahahaah it was so funny! hace más de un año
venus143 comentó…
haha i loved that part lol hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
where was it again in the book? hace más de un año
Perseus54321 dicho …
publicado on Nico's Blog publicado hace más de un año
venus143 comentó…
yeaaaa hace más de un año
cool
paulion98 dicho …
OK PEOPLE THE FINAL ARE UP!!!!!(on the fanfic)
(I put all of The Finalists under the same question!!!)

so as tu all know VOTE,VOTE,VOTE,VOTE,VOTE!!!!!!!! publicado hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
-__- i lost but three people...YOU COULD DO IT! COMMON!! ASAIN, HECATEA! KGIRL! EITHER COULD WIN!...was that caps...wait it was...haha hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
nice ac hace más de un año
kgirl925 dicho …
publicado an extra on thalia on The Mark of Athena :@) publicado hace más de un año
nicecatch42 dicho …
AND I publicado ON THE JASON GRACE FORUMMMMMMMMM!!!!!!!!!
Jason Grace and the Avenger's Spear

link

READ IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PLEASSSSSEEEEEEEE! publicado hace más de un año
venus143 comentó…
alex i din't know tu wrote another story? But i'll read it for sure hace más de un año
hollistergurl dicho …
for all of u percabeth fans out there, i publicado a new chapter on my fanfic, forever, and the chapter has an epic percabeth moment i hope u guys like [: so check it out and comment! if u havent read the first 5 chapters of my forum, here is the link and then read the 6th chapter (the one i publicado today)!

link:
link publicado hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
hahaha....i dicho ill see it so i will hace más de un año
HecateA dicho …
Rememberance/ Veteran's día everyone. If you're going to be attending a ceremony of somekind pay your respects and keep quiet, and wear your poppies proudly if tu have any. Thanks to all the veterans and all the people who didn't make it out of the war, for a better future for us. publicado hace más de un año
hollistergurl comentó…
great post. thank u, veterans of war <3 hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
I agree hace más de un año
darkrai6543 comentó…
my bro's a veteren. he didnt die but he's one. hace más de un año
ixAthena dicho …
Don't tu guys think Percy and Jason kinda like have the same humor o something like I can imagine Percy saying what Jason's saying its just Percy has más stupid comments. He changed now, now he's so mature less stupid comentarios :[ publicado hace más de un año
venus143 comentó…
lol i know right well he is at the roman camp and he is getting older but yea i miss the old percy but he hasn't changed that much has he? hace más de un año
ixAthena comentó…
well he kinda changed in my opinion he doesn't blurt out stupid comentarios as much anymore :[ hace más de un año
ixAthena comentó…
true :p hace más de un año
smile
hollistergurl dicho …
hola everyone! for all of u who have read my forum, forever (and those of u who want to read it!) i have moved it to the FanFic club, suggested por someone. Chapters 1-5 are on this club, and chapters 6-the end will be on the FanFic club. here is the link and i hope u will all read and comentario on it!:

link publicado hace más de un año
hmmm
GreekRULES515 dicho …
I loved Son of Neptune but I miss Percy's POV and awesome chapter names, he's thoughts were so much fun to read!! I also hate how Hazel and Frank kinda exclude him in somethings. I feel bad for him.
AND he's so....mature he doesn't his stupid things, plans and comentarios that almost kill him I miss the old Perce (Though I like him now too) publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
I agree! Like what the heck happened to him?! :( hace más de un año
Perseus54321 comentó…
only Percy would say "Seriously? To grandmother's house we go?" After Frank says "Over the river and through the woods." he's just gotten más mature, which makes him look a bit funnier when he says something stupid hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
lmao I thinnk we need some pan de molde, pan with those tuna lol hace más de un año
smile
xharrypotterx dicho …
publicado the siguiente chappie, This time leo's POV.
link publicado hace más de un año
pugluv98 dicho …
I have issued a contest on my foros "Gods read the heroes of Olympus" for the siguiente contest so, enviar publicado hace más de un año
hollistergurl dicho …
jost publicado a new chapter on my fanfic forum, called forever. please check it out and comment! heres the link:
link publicado hace más de un año
paulion98 comentó…
have tu publicado it on the fanfic? hace más de un año
hollistergurl comentó…
nope.. should i post it there? hace más de un año
paulion98 comentó…
yeah!!!! thats where most people are posting now plus tu get to be part of THE BEST WRITER!!! hace más de un año
hollistergurl comentó…
oh okay ill mover it to there! hace más de un año
elifsila dicho …
Can tu registrarse my club ?
link publicado hace más de un año
laugh
GreekRULES515 dicho …
Hee hee! I have a secret....HecateA is escritura a mark of athena....but i won't tell tu where it's publicado *Sings*

(It's at The Fanfic) NO PARENTHESIS it was SUPPOSED to be a SECRET tu have ruined me parenthesis RUINED!!! publicado hace más de un año
wierdo2 comentó…
Man, keep itr on the Dlow hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
i dont get it hace más de un año
paulion98 comentó…
i think he/she meant " on the low" as in dont tell people hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
Oh im so sorry its just parenthesis...god I cursed parenthesis to the underworld don't worry he wont get back (haha) HEEEEEEEEEEEEEEY! hace más de un año
rickjackson dicho …
Check out my new chappie at link publicado hace más de un año
abrown7297 dicho …
tu guys should read my version of The Mark of Athena!!!!! And i was wondering how to add on to my story...if anyone knows. Link below for chapter 1! link publicado hace más de un año
Persephone16 comentó…
tu should create a foros instead, that way it's a lot easier. Plus, we have these rules about putting stories in the forums. hace más de un año
Alex13126 comentó…
And if tu make a foros put it on the fanfic club, please. hace más de un año
AnnabethC dicho …
tu know how RR dicho "Son of Neptune" was a double meaning? Was it because of Arion? :) publicado hace más de un año
wierdo2 comentó…
o Phineas? hace más de un año
wierdo2 comentó…
when I dicho closest I meant Aphrodite's theory hace más de un año
AnnabethC comentó…
@Holistergurl - neither am I. :) hace más de un año
cool
paulion98 dicho …
THE SEMI FINALS ARE UP!!!!!!( on the fanfic)

so as tu all know-
VOTE,VOTE,VOTE,VOTE!!!!!! publicado hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
OK! haha, me and my weird enthusiasm. hace más de un año
xharrypotterx dicho …
publicado another chapter. Check it out people really! It's a good read. And this ones about Percabeth ;)
link publicado hace más de un año
_Aphrodite_ dicho …
I wanted to thank all the people that read and comentario on my foros "This is WAR!!!: Battle of Chaos."

if tu haven't read it, I'll give a link below.

link publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
publicado again: link publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
My foros are the clubes marked ones: ♣ publicado hace más de un año
smile
xharrypotterx dicho …
publicado on my Mark of Athena:

link publicado hace más de un año
pugluv98 dicho …
Alright I publicado a new chappie in my foros "Gods read The heroes of Olympus" and posting the segundo chapter in my other foros "The Banished Hero" so check it out

-Pugluv publicado hace más de un año
rickjackson dicho …
I have a new chappie in my forum!!! Check it out at link
comentario and give suggestions! publicado hace más de un año
big smile
Artemis037 dicho …
Guess what?! I just saw a commercial for SoN on Disney!!! Isn't that amazing? Rick Riordan was on there and people pretending to be the gods... It was really cool :) publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
That's really cool but I hate disney so yeah haha.:P hace más de un año
venus143 comentó…
haha i saw that like two weeks hace i was really exited when i saw it i was like dang it's that famous that it has it's own comercial lol laters:) hace más de un año
Alex13126 comentó…
I don't know if I should be happy o upset that it was on Disney... hace más de un año
green-art-ac-pj dicho …
I was watching a movie....yes a movie, Monte Carlo, with Selena Gomez in it and that blonde guy's real name was Luke! so I was like "he looks kinda like what i'd picture him in his 30's! not fully spam...but its true! publicado hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
I kind of liked Luke, but my fight buddy is Octavian becuz he a Jerk :) hace más de un año
Kronos429 comentó…
0_0 LUKE!? hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
haha.... hace más de un año
_Aphrodite_ dicho …
hola tu guys! I publicado a new chapter of This is War!!!: Battle of Chaos, so check it out & comment.

Here the link
link publicado hace más de un año
hmmm
tracytracy2000 dicho …
Is it just me o does all the Percys in the fanarts look somewhat alike and its only him. Alll the Annabeths look different por different artists. I wonder why?! publicado hace más de un año
Perseus54321 comentó…
I do notice that, he always has the aame looks, and all the Annabeth's, Nicos, Jasons, etc look different hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
:D that weird hace más de un año
PJhero02 comentó…
it's not weird hace más de un año
Perseus54321 dicho …
link this is the link to my story Nico's Blog, now read it o Nico will attack! for those of tu who have read it I'm probably going to post later today publicado hace más de un año
tribute13 dicho …
Just finished the book!!!!! LOVED IT!!!!! and now I have to wait a FREAKIN YEAR. A WHOLE YEAR!!!!! to read the joinment of the camps. ARGH! im FRUSTRATED! publicado hace más de un año
crazyperson22 comentó…
I feel for tu hace más de un año
lovespercy comentó…
the ending sucks doesn't it. hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
hola tu read it closer to the Mark of Athena than we did be happy hace más de un año
tribute13 comentó…
ya only por a few weeks. I don't think it really makes a whole lot of diffrence.... hace más de un año
kgirl925 dicho …
Hey, anyone like my ★ marked forums? ;) ★★★★★★★★★ publicado hace más de un año
xharrypotterx comentó…
hehe coolio! hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
lol hace más de un año
kgirl925 comentó…
oh and my flores ❀❀❀❀❀ hace más de un año
kgirl925 dicho …
Hello everyone! Want to know what PJO/HoO character tu are? Check out my forum, What PJO/HoO o monster are you? :0 enjoy!! publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
I'm Piperrr :D hace más de un año
_reyna_ comentó…
lol i'm reyna hace más de un año
crazyperson22 comentó…
My counter part is an evil queen(cool!),so i'm Hazel and an evil queen hace más de un año
_Aphrodite_ dicho …
I seen a plane on google called " Piper Cherokee." lol isn't that weird? publicado hace más de un año
hollistergurl comentó…
LOLOL hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
lol I woul never thought Piper as a Plane. tu are boarding Plane Piper Cherokee daughter of Aphrodite. But hola that s kewl hace más de un año
paulion98 comentó…
AC, tu wrote "LOL" and right after it tu wrote "thats funny"!!!!! hace más de un año
_Aphrodite_ dicho …
Okay, I wrote an articulo about The Mark of Athena theories. Check it out! And comentario aswell, I want to hear your theories too. publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
I did :D hace más de un año
Perseus54321 dicho …
publicado on Nico's Blog! now read it o suffer the wrath of Barney and Chuck Norris! publicado hace más de un año
nicecatch42 dicho …
Mark of Athena burns through Rome............I heard somewhere about the aceituna, oliva branch being a symbol of Athena............so maybe aceituna, oliva trees would burn in Rome? Cuz aceituna, oliva trees are pretty big deal..............they take a long, long time to actually make olives........so, yeah. publicado hace más de un año
crazyperson22 comentó…
Hmmm,i had a similar thought,with the symbol and all but i thought it might be an owl hace más de un año
unknownquestion comentó…
Good point I try not to think to much about it hace más de un año
crazyperson22 dicho …
This kinda bothers me,see in the SoN, Octavian gave Percy the tattoo right,doesn't that mean Percy is stuck working for Camp Jupiter for 10 years and he's stuck with a tattoo for life. I think he wasn't theres to employ and tattoo. publicado hace más de un año
TheShortGleek comentó…
yeah i know hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
Yeah :D hace más de un año
smile
crazyperson22 dicho …
Heyo,Posted a new chapter in my fanfic of MoA
Please check it out! publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
HAHA! I FINISHED IT!!!! I FINISHED IT!!! :D publicado hace más de un año
crazyperson22 comentó…
Congratz,Did tu like it? hace más de un año
dancergirl78 comentó…
Yay! Wasn't it great? hace más de un año
xharrypotterx comentó…
^it doesnt work on comments, boy! jeez! :P hace más de un año
worried
PJhero02 dicho …
HELP NEEDED!

I need to think of a name for my fan fiction about a blind demigod, and I can't think of one!! Anyone have any suggestions?? Pleeeease? publicado hace más de un año
tracytracy2000 comentó…
blinded urself yea I know it sucks butt hace más de un año
pink-bookworm comentó…
Ooh I got another one blimfolded hace más de un año
PJhero02 comentó…
I think I'll use Things Not Seen. I know it's a book, i've read it, but i really like he name hace más de un año
percy4forever dicho …
HAPPY ONE mes ANIVERSARY SINCE SON CAME OUT EVERYONE! Only 11 months until a celebration worth celebrating comes.... 11 months...

Sigh. publicado hace más de un año
hollistergurl comentó…
how can we survive that long?!?! hace más de un año
tracytracy2000 comentó…
IKR??? its surprising hace más de un año
crazyperson22 comentó…
hmmmmm,it wil be hard though,really i went crazy waiting for the SoN to come. hace más de un año
smile
hollistergurl dicho …
Everyone, please check out my new fanfic, it is called Forever!
The summary will be on the forum, so please check it out and comment! publicado hace más de un año
PJBRS14 dicho …
I was watching tv and i saw this commercial for a play tool set, and the boy in the commercial was hispanic and had longish, curlyish hair. Exactly how i would picture Leo as a young boy. publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
aww hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
:o awe that so adorable <3 hace más de un año
PJBRS14 comentó…
Umm. I guess... But I'm a dude so... Yeah... hace más de un año
meredog comentó…
lol hace más de un año
PJBRS14 dicho …
Hey, I made foros about making up your own God/Goddess, please check it out:

link olympus/forum/post/148578/title/make-own-god-goddess

apoyar to any one who makes a decent one! publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
I copied and pasted it but it just took me to the fanpop homepage hace más de un año
hollistergurl comentó…
same hace más de un año
Athenabeth comentó…
Same. That means it's gone either he deleted it o it got reported hace más de un año
PJBRS14 comentó…
Try searching "make your own god o goddess" in the club search. hace más de un año
nicecatch42 dicho …
Everybody read my fanfic!
It is called 'Jason Grace and The Warrior's Spear'
It is about Camp Jupiter's struggle against the Titans!

link publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
Last chapter left! I've been avoiding it for three days. TONIGHT I FINISH THE BOOK publicado hace más de un año
surprise
bornhuntress dicho …
Have u noticed the increase in Percy-is-banished-and-becomes-something-more-powerful-thanks-to-it stories?! I have! publicado hace más de un año
Perseus54321 comentó…
yeah, they're all copies, like the Son of Neptune hace más de un año
xharrypotterx comentó…
lol hace más de un año
kgirl925 dicho …
publicado a chapter with a somewhat Percabeth ending to it.... :) extra long! publicado hace más de un año
athena305 dicho …
Hey, readers of my fanfic.

I didn't post, that's not what I'm escritura for. I'm escritura to say...I'm ending my fanfic. I have a much más detailed way to say this on my actual foros along with the plans I had for the series. So if you're interested in seeing what happened...

link

I'm not too lazy to write, I swear. I just want to mover on to original stories and I really just couldn't write it anymore. I'm sorry. publicado hace más de un año
AmazingPercy dicho …
Does anyone think that Frank's flaw i personal loyalty too. I know RR might not repeat it but he did want to let his wood burn for Hazel in the being and he had a feeling he would do anything for her. publicado hace más de un año
paulion98 comentó…
no, cuz i think he would only do that for her!! so,maybe she is his flaw jk jk jk jk but i dont think that personal loyalty is his flaw,i am giong to re-read the book and then i will tell tu hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
idk.....maybe it's he's too caring? hace más de un año
ApolloGraecus comentó…
yeah i agree with_aphrodite_ i think its the stick hace más de un año
kiss
lovespercy dicho …
publicado an AMAZING chapter to my story!!! 'Son of Neptune- My Story"
To all dye hard Percabeth fans- this is a must read chapter! publicado hace más de un año
unknownquestion comentó…
Yipideedoo!!!*throws hat* hace más de un año
MaximumRide12 comentó…
Yay! tu publicado hace más de un año
angry
tracytracy2000 dicho …
Guys please COM'ON enough with the whose your favorito! god o goddess I think I just answered like 5 of them on the same día if its a pregunta that is SO often repeated then DON'T REPEAT it!!! If tu don't know if the pregunta is repeated CHECK! publicado hace más de un año
wierdo2 comentó…
IKR!!! hace más de un año
LeoV44 comentó…
tu can't really blame anyone though. The people who do it are the newcomers and they just do whatever they want. Then, when they notice what they did (which is like a mes from when they initally did it), they suddenly become the 'older' members and start talking about how much they hate repeat preguntas and spam. Then, the cycle repeats itself in an endless chain of newcomers and oldtimers. hace más de un año
Perseus54321 comentó…
yeah, but it gets annoying, and people who have been here one month, keep dreaming, maybe ten months, at least hace más de un año
_Leo_Fire_ dicho …
Why don't know one know what a Sea weed Taco, it's Percy. God ya dumb like a bird that can't fly. :D My aceituna, oliva is Annabeth. Pretty Hyper Piper hair grew like OML. :D I wonder if Leo will steal Dakota kool aid. O: If Leo does that I think Dakota will kill him, NOOO!!! Wait! Leo will burn him like a hot dog on a stick. Well thank tu for wasting your time lectura this confusing paragraph.WWLD (What would Leonardo Do?) Wait! I can't get guides from Myself. :( *Bro farts*
What would Percy do? help me publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
xD hace más de un año
LeoV44 comentó…
That was an interesting jumble of misceláneo words from the English language. Thank you, sir, for further increasing my knowledge of this phenomenon. =P hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
:D someone just use microsoft word to learn new words, good for u sir lmao. amor tu too babe!!! hace más de un año
Perseus54321 dicho …
publicado the first official blog entry of Nico's Blog publicado hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hace más de un año
PonchikLover dicho …
yah it rocks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! publicado hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
what rox? hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
I ROCK hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
lol! ya paul! u rock. BUT I ROCK MORE!!!!!!!! hace más de un año
smile
ilovepenguins97 dicho …
heroes OF OLYMPUS ROCKS!!!!!! publicado hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
rocks the barco baby ahah i amor that song!!! hace más de un año
venus143 comentó…
^^^^lol i LOve that song too and no this club dosn't rock it rules hehe;) hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
:D hace más de un año
cool
paulion98 dicho …
OK PEOPLE THE segundo ROUND OF VOTING FOR THE FANFICIS UP!!!!!
so as tu know VOTE,VOTE,VOTE,VOTE,VOTE!!!!!!!!

also the first round should be out tomorow, it takes a día for the pregunta to go away so just ignore them and DONT vote on them again!!!!!

Good luck to all in the segundo round publicado hace más de un año
laugh
xharrypotterx dicho …
check out my new fanart ppls! the one of Reyna, Piper and Annabeth! publicado hace más de un año
wierdo2 comentó…
I did hace más de un año
_Aphrodite_ comentó…
it good and funny :) lol hace más de un año
xharrypotterx comentó…
^lol im talking to u all, so yes u too :D hace más de un año
big smile
xharrypotterx dicho …
IM ALMOST DONE WITH THE SON OF NEPTUNE!!!!! THEY ARE AT THE GLACIER! AND I HAVE MY OWN BOOK FINALLY!!! JUST ARRIVED TODAY! :D now i can finish it in peace :P publicado hace más de un año
wisegurl comentó…
Yay! I finished on oct 6! hace más de un año
kgirl925 dicho …
publicado a chapter on The Mark of Athena :) publicado hace más de un año
PenelopeWolf1 comentó…
Yay :) hace más de un año
cloudy
Alex13126 dicho …
♫..Percy is our king
He never let the Titan Lord win
And that is why all the demigods sing
Percy is our king...♫

Haha, like my sucky song? ;]
publicado hace más de un año
venus143 comentó…
it's awsome;) hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
nice! hace más de un año
Corgilover183 comentó…
hahaha craaaazzzzyyyy hace más de un año
Perseus54321 dicho …
made the forum, Nico's Blog thanks to my seven votos on the article! publicado hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
make that 8!!! hace más de un año
Alex13126 comentó…
9 hace más de un año
Perseus54321 comentó…
Hecate, you're on of the seven in the Great Prophecy? Is anyone else? I'd like to know hace más de un año
partypony dicho …
Happy Halloween!
What did tu guys dress up as? I was a hotdog :) I was planning to be a Medusa, but then I lost the mask, so I had to make do with a hotdog costume :( publicado hace más de un año
rickjackson comentó…
i was so freaking ninja hace más de un año
tessa34567 comentó…
i was a horse back rider hace más de un año
pink-bookworm comentó…
Nothing my mom and dad forgot it was on they thought it was on Saturday hace más de un año
chocolate10 dicho …
Happy halloween people! :D publicado hace más de un año
luvseaweedbrain comentó…
YAYUH! halloweeennn!!! *boo!* hace más de un año
dancergirl78 comentó…
haaaapy halloween hace más de un año
mich9250 comentó…
happy halloween! :) hace más de un año
Perseus54321 dicho …
finally publicado on PJMKC: 2, The Reuniting, a big cliffhanger publicado hace más de un año
Perseus54321 comentó…
and happy Halloween! hace más de un año
venus143 comentó…
yesss finally hace más de un año
_Aphrodite_ dicho …
link

I post another chapter. I hope tu guys will enjoy :) publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
Happy halloween to all tu HoO fans! :D publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
Happy halloween hace más de un año
xharrypotterx comentó…
:) hace más de un año
xharrypotterx comentó…
^^lol paulion :P hace más de un año
GreekRULES515 dicho …
Okay did anyone notice how Reyna was like checking Percy out in SON?? Because I sure did publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
totally hace más de un año
xharrypotterx comentó…
I LOVED IT! :D :D :D :D i ♥ pereyna! :D dont attack! hace más de un año
crazyperson22 comentó…
That would be weird,but i would her to continuing checking him out,just to see Annabeth's face hace más de un año
smile
HecateA dicho …
Happy Halloween!

misceláneo survey: how many of tu guys are dressing up as PJO/HoO/ancient Roman/ancient Greek/Mount Olympus characters? publicado hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
Happy Hell día ;D lol Let's celebrateHades birthday :D. Um im going as a Morpheus aka FreddyKruger :D lol. My bro going as a spartan :) hace más de un año
darkrai6543 comentó…
went as link but carved my calabaza as a skull, trident and lightning bolt, and had the engraving "Percy Jackson And The Olympians" on it. my tribute. hace más de un año
xharrypotterx comentó…
Lol, thnx Hecate. and @GreekRules, in in Pak cuz my grandmother needs my dad around... she's not doing so well. It was hard shifting at first but i've been here for 5 yrs now so... hace más de un año
kaylap1410 dicho …
Ok am I the only one who disliked everyone in SoN besides Percy because he is awesome. Don't be mean and say, "well tu suck and don't know what your talking about" but Hazel and Frank just seemed like depthless characters. publicado hace más de un año
HecateA comentó…
Really? I think personally that Frank grew up a lot during the Son of Neptune. When it hit him that he was más than the legion's official klutz and that his mother had gone to war for sacrifice and so forth. And Octavian is just making me want to know más about his past, and its obvious from Reyna's present character that she changed a lot in life, and that she really does care about the legion, and that she works hard for it. hace más de un año
dancergirl78 comentó…
I kind of agree with you. And as much as I like her, Reyna seemed like kind of a boring character to me. We don't even find out much about her. Well, that's just my opinion. hace más de un año
kaylap1410 comentó…
I just felt like their storylines were too much. Like the Leo thing. I mean Sammy just kissed her on the check and she seemed to think it was like making out. It was too much overreacting. But Frank being related to Percy and being able to change shape was just to much for me. I found it even más unrealistic than ever with these two characters. I just felt like he needed to come up with two demigods from difficult gods and tired to make sense of it. But that is my opinion. I also don't like Maximum Ride because I draw the line at flying bird kids, everyone has different minds. Like I am team gale nit Peeta cuz Peeta bugs me but everyone else loves him. I might be weird because I enjoy lectura about hot badass guy characters like Jace from MI. But I just didn't like them at all. hace más de un año
kgirl925 dicho …
publicado an extra on The Mark of Athena. Hope tu enjoy :) publicado hace más de un año
sad
dancergirl78 dicho …
Pleeeeeeeeaase comentario on my Mark of Athena fanfic. publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
but seriously... I HAVE TO HAVE comentarios IN ORDER TO POST ANOTHER CHAPTER tu WILL RECEIVE apoyar THANK YOU. :D hace más de un año
kgirl925 comentó…
where is your MoA, dancergirl? :) hace más de un año
nicecatch42 dicho …
I publicado another chapter on "Jason Grace and The Days of Mars"
For those of tu who have not read it, it is about Jason's adventures during the Titan War.

link publicado hace más de un año
kgirl925 dicho …
publicado a chapter on The Mark of Athena :) publicado hace más de un año
hmmm
Half-A-Pint dicho …
link does it count as spam?

publicado hace más de un año
pjlover447 dicho …
made my own mark of Athena! plz read it and comentario plzzzzz! publicado hace más de un año
pjlover447 dicho …
nooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! worst cliff hanger ever !!!!!!!!!!!!!!!!!! i cant believe imm gonna wait a nother año just for another on !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! publicado hace más de un año
Perseus54321 dicho …
publicado the final part of Nico's Blog publicado hace más de un año
tessa34567 comentó…
Where's that?? hace más de un año
Perseus54321 comentó…
on the artículos hace más de un año
HecateA comentó…
Nico has a blog? *runs to find* hace más de un año
big smile
xharrypotterx dicho …
tu guys HAVE to check out my latest blog on tumblr! i found all the right pics to make it! :P
link
I assure tu will laugh! :P publicado hace más de un año
unknownquestion dicho …
Does it bother any of tu guys that the Lema of the club says seven halfbloods should answer the call when really should is really shall idk it bothers me and also something else that bothers me is that in Son when percy realized that demigods could live in peace and have kids that his mind automatically thought of having a kid with annabeth
That sorta grossed me out*shivers* publicado hace más de un año
kgirl925 comentó…
ikr I noticed that too hace más de un año
Alex13126 comentó…
He might do that if he made an epilogue of about...5 years? 10? ^.^ hace más de un año
unknownquestion comentó…
5 years?!?! That is sick I'd stick with 13 maybe 10 if I was in a coma and could not learn these things but 13 at the least hace más de un año
big smile
pjlover447 dicho …
I HAVE THESON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES !!!!!!!!! IGOT IT IN SCHOOL TODAY BOUGHT IT ! I WAS STARING AT IT UNTILL THE TEACHER ASKED ME A pregunta lol publicado hace más de un año
unknownquestion comentó…
Ai finished mine at 3 in the morning on the día it came out and the siguiente día a guy in my class had the son and couldn't stop readin it when my lit teacher was giving us respuestas to the study guide hace más de un año
Perseus54321 dicho …
publicado Nico's Blog, part two of three publicado hace más de un año
cro0010 comentó…
It was very good, but I have trouble thinking of a question. hace más de un año
Perseus54321 comentó…
something that's humiliating and will make someone want to kill him hace más de un año
heart
dancergirl78 dicho …
guyss I publicado the new chapter to my Mark of Athena like yesterday I can't post another til I get más comentarios so please comentario with your thoughts :)
link publicado hace más de un año
xharrypotterx dicho …
I wrote this fanfic a llooonnngg time hace and decided to post it here too :D
Plz read, Its percabeth ;) :P
link publicado hace más de un año
paulion98 comentó…
YEAH!!!! tu joind THE FANFIC,right??? hace más de un año
xharrypotterx dicho …
Im making a Reyna spot.... and a PercyXReyna spot :D publicado hace más de un año
precious211 comentó…
YEAH YEAH YEAH!! AM NOT THE ONLY ONE WHO THOUGHT REYNA LIKED PERCY AND STILL DOES:) hace más de un año
dancergirl78 comentó…
Percabeth is better, sorry hace más de un año
crazyfanatic comentó…
Reyna forever but I don't want her to be with seaweed brain:-P hace más de un año
paulion98 dicho …
OK THE VOTING HAS STARTED ON THE FANFIC FOR THE 3# BEST WRITER!!!!

so go over their and VOTE!!!!!!! publicado hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
im happy hace más de un año
Alex13126 comentó…
I amor how I only publicado 1 chapter and I'm in round three x] hace más de un año
annabethxchase dicho …
Finished son of Neptune no spoilers but sammy??!! Leo??!! publicado hace más de un año
Kronos429 comentó…
ikr i really want to know about them hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
sammy were guessing is a descendent of o the other way of leo hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
o Sammy is reincarnated into Leo like he was reborn o something. And like Sammy wanted to be in a war now he has a chance too. hace más de un año
Perseus54321 dicho …
I publicado an articulo called 'Nico's Blog', Maximum Ride fans, you're going to get a kick out of this, and even if tu haven't read the libros publicado hace más de un año
green-art-ac-pj comentó…
hola I SHOULD MAKE A TUMBLR!! hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
Lala lala Elmo wor... oh wait that was me being dumb. Sure I check it out like a book on taco stand hace más de un año
ilovepenguins97 comentó…
wwoooee!!! hace más de un año
FireOwl dicho …
Ok So we dont know what the Hades is going to happen in Mark of Athena... except for the Percebeth Reunion and landing of the Argo II.... any ideas? publicado hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
um Annabeth will probably go on quest if tu remember what Ella says hace más de un año
GreekRULES515 comentó…
Also Leo and Hazel hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
Leo Hazel and Annabeth weird pair like Ice cream with cheese and salsa. But I think Annabeth will have her own quest o something. o I think the 3 book is at Rome hace más de un año
_Leo_Fire_ dicho …
I want to create those funny couple names together. Okay
Frazel: Frank & Hazel
Jasper: Jason & Piper
Lealia: Leo & thalia *future couple may be*
Reyson: Jason & Reyna *hoping not* publicado hace más de un año
FireOwl comentó…
I dont want Jason and Reyna.... I want jasper, not because they are awesome... their Couple name is also a name! hace más de un año
xharrypotterx comentó…
Pereyna! Percy and Reyna duuh! hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
lol Jiper lmao, no Jasper!! I declare it on the river of mollete, muffin and all times that are tacos!!! Wait thalia can go out, I think they died becuase they lived hundreds of years. But thalia nooo!! hace más de un año
heart
lovespercy dicho …
i publicado on
Son of Neptune- My story
read it
comentario on it
amor it
live it publicado hace más de un año
unknownquestion comentó…
Percabeth enamorados must read this article/forum!!! It's amazing best thing I've read por far hace más de un año
FlyingChickens dicho …
hola guys. If tu like the Percy Jackson series, check out this site!
www.booksbybrownie.webs.com
It was set up por an inspiring autor that writes Fanfictions and actual stories based on the Percy Jackson series, the Hunger Games series and the Warrior gatos series. There is also a mini roleplaying foros for the Hunger Games! Please check it out! publicado hace más de un año
Athenabeth comentó…
tu already publicado this yesterday hace más de un año
FlyingChickens comentó…
Just trying to anunciarse it more. (= it's a really good site. please join!! hace más de un año
_Leo_Fire_ dicho …
I know this is random, but do CHB o CJ celebrate halloween o they don't cuz they don't like Hades. Oh snap Hazel and Nico will be rocking the Halloween. :D Wait, the monster can be themselves for Halloween. Oh Pretty Hyper Piper can be a cell phone, and Sea Weed taco can be a sea weed monster publicado hace más de un año
dancergirl78 comentó…
xD hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
LXD :) (: hace más de un año
Perseus54321 comentó…
we need to write a story about that, any volunteers? hace más de un año
xharrypotterx comentó…
MEE! i'd amor to! i write fanfics all the time (just not heer). and dont worry my grammar and writting skills are good :P hace más de un año
Iwiesner2010 dicho …
I am waitin to read book 2 publicado hace más de un año
unknownquestion comentó…
tu haven't read the book yet!!!!*gasps* did your parents not get it, tu were grounded from reading(trust me it's happened ), o tu wanted to et it personally signed por Rick riordan and that's why tu are waiting? Ok that's a little bit of a stretch well the last one hace más de un año
MisterPerfect1 comentó…
Well, I haven't read the book either. hace más de un año
_Leo_Fire_ comentó…
Then that not perfect Miss.Perfect, read the book and understand my Sea Weed Taco! :D hace más de un año