• maid shadow. . Wallpaper and background images in the shadow el erizo club tagged: shadow the hedgehog.

    eres fan? 8 fans



    palabra clave: shadow, the, hedgehog

    Fanpup says...

    This shadow el erizo photo might contain animado, cómic, manga, historieta, anime, and dibujos animados.

 Sonic Generations Shadow Spin animación
Sonic Generations Shadow Spin animación
 Shadow The Hedgehog Sitting Sonic X
Shadow The Hedgehog Sitting Sonic X
 Shadow's outfit in Sonic Boom
Shadow's outfit in Sonic Boom
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 Shadow the Werehog transformation Part 1
Shadow the Werehog transformation Part 1
 sonic,shadow & silver
sonic,shadow & silver
 Sonic Boom Shadow
Sonic Boom Shadow
 RIP Sonic and Tails
RIP Sonic and Tails
 shadow+sonic=love?
shadow+sonic=love?
 Amy Rose gets Gorgeous!
Amy Rose gets Gorgeous!
shadow el erizo
shadow el erizo
 Release me!
Release me!
 XD
XD
 Maria
Maria
 No not dark Sonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No not dark Sonic!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 shadow + sonic =love
shadow + sonic =love
 shadow likes his fans
shadow likes his fans
 shadow the hedgehog and company
shadow the hedgehog and company
 shadow big
shadow big
 Shadow, Silver, and Sonic- Fashion
Shadow, Silver, and Sonic- Fashion
 Shadow the Werehog transformation Part 4
Shadow the Werehog transformation Part 4
 Sexy Shadow
Sexy Shadow
 Shadow the Werehog transformation Part 2
Shadow the Werehog transformation Part 2
 Shadow the Werehog transformation Part 3
Shadow the Werehog transformation Part 3
 Death Of Maria
Death Of Maria
 shadows glass
shadows glass
shadow el erizo
shadow el erizo
 Shadow tu sleeping?
Shadow tu sleeping?
 classic shadow in sonic x verion
classic shadow in sonic x verion
 this is nice version of drawing
this is nice version of drawing
 Sexy Shadow
Sexy Shadow
 Shadow round kicks silver
Shadow round kicks silver
shadow el erizo
shadow el erizo
"FUCK YOU"
 They forgot Shadow's birthday
They forgot Shadow's birthday
 Shadoodle
Shadoodle
 shadow the ultimate furry
shadow the ultimate furry
 funny shadow
funny shadow
 Shadow the Easter hog
Shadow the Easter hog
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 dark shadow mecha
dark shadow mecha
 shadow & sonic in the PC
shadow & sonic in the PC
 sonic team....
sonic team....
 what? me and shadow as pokemon cards!?
what? me and shadow as pokemon cards!?
 A new pokemon that looks like shadow
A new pokemon that looks like shadow
 ratatata, shadow wth mar-malade!
ratatata, shadow wth mar-malade!
 Shadow!
Shadow!
 .:Shadow vs Biolizard:.
.:Shadow vs Biolizard:.
 .:Classic Shadow:.
.:Classic Shadow:.
 .:Shadow the Hedgehog:.
.:Shadow the Hedgehog:.
 Coolin' Shadow
Coolin' Shadow
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 Karaoke
Karaoke
 Shadow vs Sonic
Shadow vs Sonic
 funny
funny
 Shadow is to manly for ribbons
Shadow is to manly for ribbons
 Shadow
Shadow
 a Game
a Game
 shadow esquiar, esquí de fondo
shadow esquiar, esquí de fondo
 shadow of a hedgehog
shadow of a hedgehog
 when shadow and sonic gets bored
when shadow and sonic gets bored
 shadz
shadz
 shadow sprites
shadow sprites
 lol XD
lol XD
 The día Shadow was born
The día Shadow was born
 i am so sad shadOwhrdgehOg
i am so sad shadOwhrdgehOg
 Shoes?
Shoes?
 Shadow
Shadow
 Idiots
Idiots
 Shadow the Hedgehog****
Shadow the Hedgehog****
 Shadow
Shadow
 shadow
shadow
 shadow =3
shadow =3
shadow el erizo
shadow el erizo
shadow el erizo
shadow el erizo
 HE DOES NOT LOOK LIKE A FREAKING GIRL!!!
HE DOES NOT LOOK LIKE A FREAKING GIRL!!!
 sábalo, shad v dark sonic
sábalo, shad v dark sonic
shadow el erizo
shadow el erizo
 shadow of sonic boom lets go
shadow of sonic boom lets go
 shadow the hedgehog dancing to michael jackson
shadow the hedgehog dancing to michael jackson
 chibi Sonic and Shadow
chibi Sonic and Shadow
 shadow the hedgehog 3D model
shadow the hedgehog 3D model
 Drunk shadow
Drunk shadow
 Shadow the pony?
Shadow the pony?
 Shadow vs Sonic
Shadow vs Sonic
 Shadow and Silver in el espacio
Shadow and Silver in el espacio
 Shadow runs through white acrópolis
Shadow runs through white acrópolis
 Shadow the human cosplay
Shadow the human cosplay
shadow el erizo
shadow el erizo
 Flow
Flow
 Shadow Escape the Fetters
Shadow Escape the Fetters
 Shall Fail
Shall Fail
 Cool Shadow
Cool Shadow
 Shadow in Mj's Hat
Shadow in Mj's Hat
 in school!
in school!
 sonic and shadow mixed
sonic and shadow mixed
 shadow turning into super shadow
shadow turning into super shadow
 how to draw shadow the hedgehog
how to draw shadow the hedgehog
 whos the real sonic
whos the real sonic
 XD
XD
 Rock on
Rock on
 Shadow the hedgehog customised fondo de pantalla
Shadow the hedgehog customised fondo de pantalla
 Sonic Vs Shadow
Sonic Vs Shadow
 Maria The Hedgehog
Maria The Hedgehog
 Maria Robotnik
Maria Robotnik
 Coolness
Coolness
 .:Que Epic Music:.
.:Que Epic Music:.
 Dark Shadow The Hedgehog
Dark Shadow The Hedgehog
 .:Good Morning:.
.:Good Morning:.
 Sir Lancelot
Sir Lancelot
 s.t.w
s.t.w
 Sexy Shadow <3
Sexy Shadow <3
 shadow =3
shadow =3
 Shadow won't die Never!
Shadow won't die Never!
 shadow and blaze amor
shadow and blaze amor
 Little shadow cute
Little shadow cute
 Xera the Cat, Shad's perfect match
Xera the Cat, Shad's perfect match
 free riders shadow!!
free riders shadow!!
 Female version of Shadow XD
Female version of Shadow XD
 Shadow
Shadow
 Crying Shadow :'(
Crying Shadow :'(
 baby shadoww with doom's eye
baby shadoww with doom's eye
 Maria's Tickle Attack
Maria's Tickle Attack
 How Shadow got a gun
How Shadow got a gun
 Maria!!
Maria!!
 derp
derp
 Shadow dislikes sonic porn
Shadow dislikes sonic porn
 shadow human form
shadow human form
 shadow 3d model
shadow 3d model
 shadow eats sonic
shadow eats sonic
 Another day, another bloody momment
Another day, another bloody momment
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 Shadow and baby maria
Shadow and baby maria
 zombies
zombies
 yes,yes
yes,yes
 Shadow....?
Shadow....?
 Shadow the hedgehog of sonic x
Shadow the hedgehog of sonic x
 Chaos Blast!
Chaos Blast!
 Shadow sleeps with a chicken
Shadow sleeps with a chicken
 Shadow
Shadow
 Hearts
Hearts
 Shadow the hedgehog Fangirls!
Shadow the hedgehog Fangirls!
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 Shadow
Shadow
 shadow the demon i think
shadow the demon i think
 ultra shadow
ultra shadow
 BUSTED!!
BUSTED!!
 Plushie amor
Plushie amor
 DARK SUPER SHADOW
DARK SUPER SHADOW
 .:The Shadow Reaper:.
.:The Shadow Reaper:.
 .:Cookies:.
.:Cookies:.
 Shadow The Ultimate Lifeform
Shadow The Ultimate Lifeform
 .:Shadow the Hedge-Cat:.
.:Shadow the Hedge-Cat:.
 .:Unleash the Chaos:.
.:Unleash the Chaos:.
 Shadow.exe
Shadow.exe
shadow el erizo
shadow el erizo
 Phantom Of The Opera -Shadow-
Phantom Of The Opera -Shadow-
 cute :)
cute :)
 shadow comic
shadow comic
 .:Shadmaria:. ~ <3
.:Shadmaria:. ~ <3

58 comments

user photo
mischievous
if u dont like it then forget u
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
omFG hahahahaha!!!!!!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
wink
cute!!!!!!me like!!!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
smile
kitana509 said:
that is so cute
posted hace más de un año.
 
user photo
smile
that's so cute!
posted hace más de un año.
 
user photo
surprise
..... 0_0

-Shadow The Hedgehog
posted hace más de un año.
 
user photo
surprise
.............. shadow........
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
dondon123 said:
hahahahaha ok thats art
posted hace más de un año.
 
user photo
surprise
....0_0 shadow im srry that ppl makes fun of you. <:)
posted hace más de un año.
 
user photo
sad
0_0
that is not funny
posted hace más de un año.
 
user photo
segafan said:
Shadow: Holy sh*t look at this pic!
Me: *looks at picture* phhhft!!!*tries not to crack up* buhahaha... AHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Sonic*enters room and looks at picture and gasps* Oh... I remember that day! on... haha... Halloween Shadow said he wanteed to look scary!
me: Well... Thats scary enough for me.
shadow: Will you shut up!!!now-whoever posted this...is dead...
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
dondon123 said:
lol segafan
posted hace más de un año.
 
user photo
heart
seuris said:
Awww... He look so kawaiii<3<3 :3
And funny<3<3
posted hace más de un año.
 
user photo
heart
AAAAWWWWWWWWWWW!!!!! He looks sooooooooo embarassed, but the dress looks sooooooooo cute! Haha! luv ya Shadow! ^_^
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
awwwwww he looks cute but funnnni!!!1
posted hace más de un año.
 
user photo
rose_dark said:
O_o.....yeah
posted hace más de un año.
 
user photo
Hey! How the hell do they know what size dress you wear!?!?!?!?
posted hace más de un año.
 
user photo
meh
holly333 said:
that is embarassing ho done the drawing?
posted hace más de un año.
 
user photo
angry
coolpeace said:
OMG whoever gave the pic i hate you how can you put something like that i hate you!!!!!!!!!!!!1
posted hace más de un año.
 
user photo
angry
what int he world? >:O
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
sonic:check this out michelle!
me:wat?
sonic:shadows dressed like a maid.
[looks at coputer]
[cracks up]
shadow:wat r u laughing at![comes in room][gasped]sonic!!!!!!!!!!
sonic:wat!wat did i do!
shadow:i thought i told u to never show no one that pic!!!
sonic:.....
shadow:[smiles]i know a place were a lot of fangirls will want
u.
sonic:were!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!
shadow:texes.
sonic:no!no!no!no!u cant do this to me again!!!!!!
me:again?why do u hate texas?
sonic:cause a year ago me and shadow went to texas and a lot of
fangirls liked me there and i said that i couldent stay.so one
night a lot of fangirl tryed to rape me.and the good think was that shadow was there to help me get out of there!!!
[shadow ties sonic and sends him to texas]
sonic:noooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­o!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fuck u shadow!
shadow:shut up.
me:by!

[theres a part two of this story][called sonic in texas,the crazy
fangirls]
posted hace más de un año.
 
user photo
clean my house shadow
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
sonic:noooo!!!!
[fangirls rap sonic]
shadow:segafan wat r u doing here??????????
segafan:i love sonic!!!!!!!!!!!
[takes pick off segafan]
shadow:cant wait to show this to shadowgirl111!!!!!!!!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
big smile
shadow:look at segafan raping sonic!!!
me:u found her in texas!!!!!!!!
[me laughs so hard that i shit my pants]
me:let me put that pic in the sonic fangirls website.
sonic fangirl:i hate segafan!!!!!!
me:honey,i know.
posted hace más de un año.
 
user photo
weston said:
haha
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
ur funny shadowgirl111!!!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
blush
but wat u wrote was kinda mean.
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
HA!HA!HA!x100
WAT THE HELL SHADZ
LOLx100
sorry dude
LOL!!!!!!!!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
me:(cracks up)
shadow:wat yah laughin' at?
me:(points to computer to busy laughing)
shadow:oh yeah!!! that was last halloween!
me:(cracks up even harder)
shadow:quit laughing! i looked so sexy!
me:(laughs so hard i cant breave and shadow has to give me CPR)
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
hahaha lol
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
lol i was listening to i can go supersonic when this pic came it said "i just wanna live.......DECENTLY......MEANINGFULLY....I­M IN MISERY!!!!" xdddd
posted hace más de un año.
 
user photo
He dressed up for Mephilies.
posted hace más de un año.
 
user photo
smile
Me: omg sonic how'd u get this pic? Sonic: idk Shad sees pic and hides in bedroom. Sonic: oops gotta go*runs off* me: it's ok shadshad u still look sexy 2 me! Shad: rly? Me: yup and I'll prove it! Shad: how? Me: get in bed and I'll show u. We have tons and tons of fun
posted hace más de un año.
 
user photo
smile
girlygaga said:
take the stinking dress off man. I'm not Ha HaIng,
I am only gigleing.
posted hace más de un año.
last edited hace más de un año
 
user photo
smile
girlygaga said:
rouge:when your done with that, you can take out the trash.
shadow:yes aunt rouge.
amy:taking advantige of 10 year old little boys is fun!
me:stop that you jerks!
shadow:girlygaga!!
rouge+amy:oh no.
{they get beaten up}
posted hace más de un año.
 
user photo
meh
Poor Shadow..That must be awful!
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
i would not lik 2 b him rite now!
but its soooooo funny!!
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
LexaIIIV said:
OMG, i hate to say it but....that is too funny for words!
posted hace más de un año.
 
user photo
...
posted hace más de un año.
 
user photo
wink
still looks cute!
posted hace más de un año.
 
user photo
HATS OK I GOT A PIC OF MEH 19YEAR OLD BRO IN A DRESS Xd
posted hace más de un año.
 
user photo
...O....M....G... im SO getting MephilesTheDark to look at this!!!...
posted hace más de un año.
 
user photo
shadowrox said:
LOL POOR SHADOW HA
posted hace más de un año.
 
user photo
angry
dis-re-spect-ful!
posted hace más de un año.
 
user photo
how come he's adorable, even in a dress?
posted hace más de un año.
 
user photo
heart
AWWW! He looks so cute!!!
posted hace más de un año.
 
user photo
Sonic:hey i found it!
Me:what?
Sonic:that picture of Shadow in a dress
Me:what there's no such thing (sees picture)OMG YOUR RIGHT
Shadow:OMG SONIC WHY ARE YOU SHOWING HER THE PICTURE
Sonic:im senting this is Rouge,Amy,Tails,Cream,Knuckles
Shadow:oh no you don't
Sonic:oh yes
(Shadow and Sonic fights over picture)
Me:(grabs picture)you look so cute Shadow
Shadow:(stops fighting) really?
Me:yes you look cute at a teddy bear
Shadow:but can i burn it
Me:no im keeping it
Shadow:please
Me:grrrrrrrrr(grab my gun and put it on his forehead)
Shadow:Keep it
posted hace más de un año.
 
user photo
Devil(me):*goes to shadows house and knocks on the door*
Shadow:*opens the door* hi devil
Devil:*looks at shadow*Shadow why are you in a a dress?
Shadow:what?* looks at what hes wearing* SSSSSOOOONNNIIICCC!!!!!!!!
Devil:*starts laughing* Bye maid shadow i'll be at demon sonic's house
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
kammy40 said:
omg he looks like a girl.Possablely that could be sonics long lost twin sister!*starts laughing*
posted hace más de un año.
 
user photo
surprise
shadow190 said:
Holly Fuck.
posted hace más de un año.
 
user photo
xDD

GET ME SOME FRENCH BREAD PIZZA, SLAVE BOY! >:D
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
Mirra98 said:
How funny and cute.
posted hace más de un año.
 
user photo
big smile
sonic_2 said:
HAHAHAHAHAHAHAHA SHADOW A GILR HAAHAHAHA
posted hace más de un año.
 
user photo
laugh
badcop said:
shadow looks like a maid lol.
posted hace más de un año.
 
user photo
badcop said:
P.S now guy.
posted hace más de un año.
 
user photo
angry
hmph not funny at all grrrr
posted hace más de un año.
 
user photo
kluk said:
GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY GAY
posted hace más de un año.
 
user photo
mischievous
Clarrice said:
nice dress^^
posted hace más de un año.