Riku114 Wall

mostrando 61-70 entradas de muro de 4838

Riku114 dicho …
Bird wound stress :v publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
And done. 3 hours off to being a good mama bird XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Also, even though we lied and dicho the $100 we spent to get her helped was $30, my dad stil lsays it was a waste of money even though she would have likely died in the near future if we didnt hace más de un año
Riku114 comentó…
Pretty much such lack of care for animales is kinda what got my parakeet killed so *shrug* Not surprising hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
All's well that ends well for now !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Btw, meditation, stretches, and breathing gym / exercises (the ones we did when I was training with an open class DCI group) are good for loosening up body tension publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^ #LefterisVerified !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
hola tu people that cheat on icono Contests and/or have multiple accounts, can yall like just use your other accounts to fan this club so I can reach a number which theyll let me add a background XD Thatd be cool fam

Jk jk. Id be más annoyed that the fan count would be a poor representation of the people who are / were interested in this club publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
I also dont even know when that number level is XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Honestly, the ability to make Multiple Accounts could be of good use. Putting cheating, trolling / spamming and deceiving others aside, certain aspects of this Website can benefit from such support !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Im messing up my schedule and cant write cos Im in too pissy of a mood

I already missed an animal volunteer día since I was busy yesterday

And Im already behind on exercising :v publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Fuuuck hace más de un año
Riku114 comentó…
I need to get out of this pointlessly disgusted disappointed mood hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Some chance of pace would do tu good. Hope tu managed to relax !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
If tu are going to be a parent, please go through extensive planning before hand so tu can be responsible with it. Even if its an accident child, please plan while pregnant.

And please

Never

Use

Pregnancy

As

A

Trap

If someone wants to go, dont force them in with a child. tu are screwing over both your partner's life, and the kid that is being used.

If tu are a parent, take responsibility publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
"THERE IS A SATISFACTORY AMOUNT OF SEROTONIN IN MY BRAIN RIGHT NOW CAN tu BELIEVE" ~Gyldenyovth publicado hace más de un año
wantadog dicho …
See Riku made a mistake asking me to watch amor Stage with her cuz now we get weird statements like "So Rape is ok so long as tu put them through hell?" publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Personally, part of the reason the reason I am working mostly on my trauma and PTSD and recovering from it over all the other stuff I have is because Im like 90% sure pretty much every other issue of mine has strong roots in dicho trauma.

If I try to knock those out, theyll just come back sooner o later if the thing they are rooted in isnt fixed first. Do such a thing is like trying to remove weeds por clipping them in half. publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Akashi - KNB
Byakuya - Bleach
cañón - Umineko no Koro Ni
Daiki Aomine - KNB
Eggsy - Kingsman
Ferid Bathory - Owari no Seraph
Guren Ichinose - Owari no Seraph
Hibari Kyoya - KHR
Izumi Sena - amor Stage
James - Pokemon
Kano Shuuya - Kagerou Days
Lussuria - KHR
Misogi Kumagawa - Medaka Box / Muramasa - Bleach
Nagito Komaeda - Danganronpa
Ogami - Danganronpa
Peko Pekoyama - Danganronpa
Quill Peter - Marvel
Raikou - Nabari No Ou publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Saix - Kingdom Hearts Tsurara - Nurarihyon Ukyo - Amnesia Viral - Tengen Toppa Gurren Lagaan Wallace - Pokemon Xanxus - KHR Yuri - DDLC Zack Foster - ángeles of Death hace más de un año
Riku114 dicho …
I'm going through my youtube "Watch Later" which is pretty much a lista of videos I saved cos I likeed them and felt Id like to see them again in the future, so if I post a lot of videos on this club, thats why publicado hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
Ya I do that a bit too much with other sites tbh. hace más de un año
cool
GDragon612 dicho …
eyo guys I am back nowe tehehehe
so whats up in da house =D publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
hola sup XD Nothing much hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Welcome back, Kitkat. Nothing much for me either. Just trying to enjoy some of Summer's freedom. How about you? hace más de un año
GDragon612 comentó…
omo thank ya riku and leftie I am doing F***ing great hehe,kat is relaxed now and getting brown skin like a chocolate *eats myself* =p hace más de un año
Riku114 dicho …
Okay so rant time. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Part of the reason DCI is amazing - at least with the world class corps - are that they BLAST your face off while sounding great. Its one of the things that come with the name of Drum Corps and its loved. hace más de un año
Riku114 comentó…
LAST year, a huge trend was a shit ton of amplification with microphones everywhere and shit and personally, it was quite annoying since it didnt sound nearly the same o as good. Yeah, amplification for the soloist and shit is good and normal, but they went around pretty much amplifying the entire band and it was bleh. It actually became a fuente of debate among people who like DCI hace más de un año
Riku114 comentó…
Havent looked at any of the non-west coast shows yet tho. Saving that for Finals hace más de un año
wantadog dicho …
There is no pair of games más addicting than Sonic Forces and Huniepop publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
I am stubborn as hell, both for and against my own good XD publicado hace más de un año
wantadog comentó…
It's super annoyi-I mean charming XD hace más de un año
wantadog comentó…
jk hace más de un año
wantadog comentó…
mooooostly XD hace más de un año
Riku114 dicho …
d e p e r s o n a l i z a t i o n

i s

w e i r d

a s

f u c k publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Actually I only had it for like.... two minutos but being slowly pushed out of your body and not being able to connect your face with your identity in the mirror for like.... that small period is weird as fuccccck hace más de un año
wantadog comentó…
I leave tu alone for three hours...Riku Riku Riku. Imma have to keep a closer eye on tu XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Shut up :vvv hace más de un año
Riku114 dicho …
UPDATE. I still kinda fear and anxiety around women that look feminine and social. publicado hace más de un año
wantadog dicho …
I have a really nice cama publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
tu are in Florida hace más de un año
wantadog comentó…
So is my bed. Thus...I have a really nice cama that I get to lay on hace más de un año
wantadog comentó…
Why? What tu think I meant? hace más de un año
Riku114 dicho …
I want to lay down on a reaaalllly nice cama publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^ #Relatable !!!! hace más de un año
wantadog dicho …
Riku now officially thinks I know nothing about how rape works publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Naaah XD I was just playing with your game hace más de un año
wantadog comentó…
Rape isn't a game, Riku. Seriously mostrar some restraint.... hace más de un año
wantadog comentó…
They certainly wont XDDDD hace más de un año
Riku114 comentó…
:v hace más de un año
Riku114 dicho …
Seriously though. Its been a while since I spent 50% of the time Im awake being mildly depressed o down / low mood for no reason and if tu remove the time Im distracted, its probably a good 80% of the time.

Sometimes it goes from mildly to kinda badly at night if Im not on my A game at countering it but... eh.

Also my scale of "mild to severe" depression might be skewed cos Im referencing it off past experiences and mannnn was a bad before.

It just really sucks culo publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
I'll be fine because its something I've had for a long while and compared to other things Ive lived through, this is literally like going back to the first dungeon in a RPG game after tu completed the game hace más de un año
Riku114 comentó…
Its not really concerning, but it just sucks ass. I should try to find some time to talk to some other people from my school and maybe hang out but thats a huuuuge step for me. hace más de un año
Riku114 comentó…
Yeee. I dunno if it is REALLY a good thing, but at the very least in the like... week o so that Ive been on summer break, Ive probably a massed más hours of genuine good mood / happiness than I did all of last years summer :v yeesh last año summer was bad :v But Ill take that as a positive note XD hace más de un año
wantadog dicho …
Oh my goooood. That was such a friggin long día at work.... publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
THIS icono HELPS MY MOOD SOME HOW publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Seriously amor Stage has been great for keeping my mood up at night. Might watch it myself again after I finish it and might just keep rewatching it at night until summer is over. Either that o swithc over to Romeo X juliet hace más de un año
Riku114 dicho …
amor Stage is both WAY más gay than I remember and wayyyy cuter than I remember publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly my dad going back to actually laying a hand on my mom is really all it takes. Im like... pretty sure I might just call social services on my dad so I can perhaps go to UC Davis feeling like Im not leaving my mom alone to be beat publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Because apparently hes perfectly fine hitting my mom when my back is turned and not watching him with the constant unspoken threat that Ill kick his culo when he tries to hace más de un año
Riku114 comentó…
And I have been disowned por him for saying he deserves the deepest layer of hell, which honestly to that I say "Good riddance" hace más de un año
Riku114 comentó…
^ hace más de un año
Riku114 dicho …
Had to beat my dad for hitting my mom. Would have put him in a chokehold until he fainted if my mom let me. publicado hace más de un año
wantadog dicho …
Lefteris knows how much I want cannibalism in Danganronpa so if I don't get any from V3, I'm blaming him publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Gotta let it go, my Man XD !!!! hace más de un año
JetBlack_ dicho …
Let’s watch Riku sleeping

https://imgur.com/a/DY4lSo8 publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
That kinda Creepy though... hace más de un año
JetBlack_ comentó…
Be quiet xD hace más de un año
Riku114 comentó…
I amor watching Riku sleep hace más de un año
wantadog dicho …
I'm so fucking angry....

The one time Riku actually wants to stay up and hang out and I fell asleep in my chair.

ugh....I'm just so pissed off right now.

and she's asleep so all I can do is vent in misceláneo places. UGH publicado hace más de un año
wantadog comentó…
fuck my life hace más de un año
wantadog comentó…
fuck my job for making me tired hace más de un año
JetBlack_ comentó…
Drink soda o coffee xD hace más de un año
Riku114 dicho …
I'm honestly not used to the feeling of people liking me and wanting me just for being myself and doing nothing. Its not something my mind can envolver, abrigo itself around properly. publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Gotta get used to it because we wouldn't have it any differently XD !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Seriously tho, pretending your intrusive thoughts are some really annoying blabby outspoken person make it a lot easier XD publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Suggestions: 12-year old X-Box kid, annoying backseat driver, super uptight religious lady, Know it all Greg, Casper the Wanna-Be Horror Ghost hace más de un año
Riku114 dicho …
Personally, I dont really like seeing little kids too often since it usually puts into perspective the shit I was going through.

I amor kids and all, but I always have that "Oh shit." moment when I realize how young I really was. publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Hot diggity, I had to get new headphones cos my old ones were pretty shitty and I had to like... mess with it to hear música right

And shit the ones I got my boyfriend a while back for a gift were AMAZING.

I got him better headphones than I currently had :v I mean I only buy heaphones once a año and usually go for whats cheap / on sale rather than anything else

But dang. publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
I'm honestly quite concerned my mom wont maintain the attention and training Ive done with Lucy and Avery over the año Ill be gone at UC Davis without an ability to have a pet :/ publicado hace más de un año
JetBlack_ comentó…
Don't tu know anyone who can temporarily adopt your birds who is expert with training? hace más de un año
Riku114 comentó…
Nah I wouldnt trust that honestly. And no not particularly cos Im the bird person in the like... entire school XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Best person I know is my older sister who is in Utah but getting them there is.... eh. hace más de un año
wantadog dicho …
Man I know I have to write her bio but T-T

Poor Koko....I feel bad for her having such a fucked up premise publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
:v I dont thinks shes half as bad as like 30% if not más of mine XD hace más de un año
Riku114 dicho …
I kinda wanna play the School Days Visual Novel XD publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Same. I might not be a big fan of the Series in general but it is certainly intriguing !!!! hace más de un año
wantadog dicho …
Fanfic: Anal bead publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
*Colorful anal bead hace más de un año
wantadog comentó…
*Colorful singular anal bead hace más de un año
wantadog dicho …
Welp. Riku accidentally added $50 onto her Steam when she meant to wait for my response.

So I guess I don't have to be indecisive on the big commitment Danganronpa games with Riku is XD

Cuz I am now $48.58 cheaper. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
tu are welcome for me accidentally clicking "Purchase" while I was setting it up as a possibility. Now we both have Danganronpa V3 and didnt have any indecisiveness XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Welp. I literally accidentally added $50 onto my Steam when I meant to just consider, check my account, then buy it

So I guess I dont have to be indecisive about buying Danganronpa V3

Cos if I have $54 on my Steam, I might as well. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Hopefully my PC can handle it hace más de un año
Riku114 comentó…
If not itll be put off till I proabbly get a new computer part way through o before college XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
ACCIDENTS CAN BE SO WONDERFUL AT TIMES !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Apparently spending 3 hours cleaning bird shit makes tu smell really bad publicado hace más de un año
wantadog comentó…
o it makes the birds smell nice hace más de un año
Riku114 dicho …
Me: Im having stomach issues

Psychiatrist: Its probably the medicine - eat yogurt daily

Me: Kay *does it for a week and then stops*

*four months later*

Me: Yeah I kinda got used to stomach issues. They dont really stop so *shrug*

Mom: Its probably the medicine

Me: Yeah I was told to eat yogurt

Boyfriend: Then eat yogurt

Me: Ugh but thats so much work. Fineeeee

*literally hasnt had stomach issues since I started eating yogurt again* publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Yes, I am the type that would be too lazy to ask for and eat yogurt daily even if it means Ill be having daily stomach and digestional issues everyday hace más de un año
Riku114 comentó…
Im honestly the type that takes a huge push to ask for what I need tho. Like I should probably ask for some kind of orthopedics cos my feet are getting flat af and it has been hurting más and más XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Yogurt can be really nice XD It has certainly done wonders for me !!!! hace más de un año
Riku114 comentó…
It helps por lining the stomach XD hace más de un año
Riku114 dicho …
Part of the reason and manner I managed to repair my mental health and stay mostly in a good mood is cause I got really good at deciphering which thoughts were necessary and which werent and avoided letting the unnecessary negative ones linger

But honestly when they last a whole day, morning to night, it gets kinda hard to keep the energy to constantly decipher which it is and sort it and mentally focus on not letting it get to you.

Yesterday was rough publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
I could use some genuine affection though.

I will let that statement stay on the muro since its true. publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Never hesitate to seek it out. There are those who are genuinely willing to give it to tu !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
I honeslty do not handle the social isolation (or rather demand for me to actually go and put effort into talking to people), lack of a set schedule and goal, weather, and amount of time at inicial I get in summer

It just really makes summer really bad for my mental health and shit. Especially with college being added among all that for my brain to try to make me anxious o depressive over.

It was starting yesterday and it put SO much effort to it today publicado hace más de un año
wantadog dicho …
Man I just amor the game Sonic Forces so much. It gives me such a feeling of bliss. I even loved it so much, I wanted to invite Riku to watch.

She dicho no. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
XD hace más de un año
wantadog comentó…
Look at her. I'm deeply saddened and she smiles. hace más de un año
wantadog comentó…
A cruel mistress she is hace más de un año
Riku114 dicho …
Also I dunno if I sound like it, but I dont hate YandereDev o anything. Its just a bit of a shattered image I had before. I still do appreciate his work towards things and his ability to chase his dream and all, plus I understand where he is coming from. I just disagree with his personality and his actions.

Personally, Im still going to follow its development, but yeah. publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Ugh. Its literally been two days into being out of school - a literal weekend worth

And my brain is already excited to start Summer Mental Hell-th publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Dissociation feels like that really disorientating feel when tu were REALLY deeply asleep o engrossed into your dream and wake up completely confused as to where tu are, who everyone is, and whats going on for a good few seconds

Cept it isnt a few segundos and tu werent asleep publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
And Im saying this not cos of dissociation but cos I was napping in the car and kept going back to sleep when I woke up and I was and still am extremely disorientated to the point my balance is kinda off, my words are slurred and sentences make noooo sense. XD Super extremely disorientated and the length of this post-sleep disorientation is almost getting concerning hace más de un año
Riku114 dicho …
"Why didnt tu just leave? Why didnt tu tell someone?"

I was kinda watching a Doki Doki Natsuki fan game episode randomly and those preguntas came up and honestly, when it comes to child abuse - o abuse overall, there is a lot that goes into it. Especially if it has been long term. At that point, tu dont say anything and dont leave because its the normal and everyone tu live around seems to feed into that 'normal'. Sometimes they let tu know doing so would make things worse. etc. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Personally, even now I bite my tongue on it because personally, telling anyone who can actually do anything about it and maybe getting a bit of help to fix my family situation, is really not worth the side effects and probable disowning of everyone in my family except my oldest sister. Id rather keep those bridge open than loose financial support from my parents while Im at college for years and possibly loose my middle sister as family hace más de un año
Riku114 comentó…
There is A LOT that goes into it, and personally, my experience with people who do hear about the situation, they really have a hard time grasping how hard / bad of an idea actually telling people who can fix it o leaving is, can be, o can seem to the person being abused hace más de un año
Riku114 comentó…
"If someone were REALLY that bad, at that point tu would just leave?!" Honestly... no, not if that was the every day. There are a lot of people that are that bad o worse than how Natsuki's dad was portrayed and they are never actually told about. hace más de un año
Riku114 dicho …
Im trumpet sexual publicado hace más de un año
JetBlack_ comentó…
link hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly, I dont even know what my brain was o where I was in the past years.

Like... Seriously, especially in 9th grade, I was literally like... crazy. I really should have had a therapist then. But to be fair, 9th and 11th grade werent that far apart in how badly I should have had a therapist. XD Just I had one in 11th grade. Who knows how bad 11th grade could have been without one publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
My face is so badly burnt publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Gotta be careful in such a Climate. Do not stand in the Sun for long. Especially if there's isn't any sort of protection to be applied !!!! hace más de un año
JetBlack_ comentó…
Aw feel better 💐 hace más de un año
BlindBandit92 comentó…
^ hace más de un año
Riku114 comentó…
XD The graduation cooked our faces hace más de un año
wantadog dicho …
God what the fuck is wrong with me....I don't want to worry anyone, but I had a completely 100% legit urge to mail my income tax money siguiente año to Riku so she can buy a computer....

My grasp on how important it is to not waste money combined with my desire to give things to people is really scary sometimes. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
^ hace más de un año
Riku114 dicho …
I am officially graduated and officially on summer vacation!

BUT EVEN BETTER

STEAM SUMMER SALE WOO

PEOPLE GET AMNESIA WHILE ITS $3

registrarse MY CULT publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
ONCE AGAIN, CONGRATULATIONS, RIKU !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly though, I dont really like eating with my whole family o doing family events without my boyfriend simply because I just feel out of place, awkward, and like a sore thumb. It usually just feels like Im intruding o just dont simply mesh with the people there and the conversations they talk about so I honestly kinda avoid eating with them.

Thus why I kinda DONT want a graduation dinner. Its just... eh. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
If I could have one with just one of my sisters, then one with the other, cool. hace más de un año
Riku114 comentó…
But just everyone together its just... eh. hace más de un año
Riku114 dicho …
Tomorrow I graduate for real. Wooooo.

Finally done with high school XD publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Honestly tho kinda feels weird to be joining the fanpop College Kids Club cos Ive always been the like... little maknae of the people XD hace más de un año
JetBlack_ comentó…
link hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Also, I welcome tu to the Club XD !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
So i have my sims on Free Will and try not to intervene much out of guiding them to fufill wishes and I ended up on a fecha with one of my RP characters since he asked me out

>character is known for being mentally unstable and psychotic / psychopathic
>arrives to a completely empty lot
>empty lot is por cruzar, cruz roads
>tries to watch a movie but instead goes to tour the theatre
>dumpster dives with date
>gets nauseous and vomits
>chases deer
>apparently the fecha ended at some point publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Meanwhile Wanta's fecha with an RP character consisted of her complaining, them lookign at a painting, then splitting up hace más de un año
wantadog comentó…
XD hace más de un año
wantadog dicho …
Riku: "Dammit Wanta! I was expecting tu to say something serious!"

Wanta: https://www.youtube.com/watch?v=1WCFbdOOmOY publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
XD hace más de un año
Riku114 dicho …
Once you've gotten to the point of hating yourself and wanting to die and trying stuff recommended for BFRB, loro feather pulling, self mutilation, and drug addiction to stop plucking, tu gain a large resistance to the disheartening feels of a relapse since its hard to hold yourself accountable o to have your hopes dropped when tu kinda never had them high in the first place publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
It really wont go away until things are fully handled, and thats in the best situation. I am just kind of still trying a bit out of formality and stubbornness hace más de un año
Riku114 comentó…
But really, try to not do something most people dont do for like.... 9-10 years straight with little success despite massive effort, research, attempts, trials, methods, etc. At a certain point, it just becomes the usual annoying friend tu got paired up with hace más de un año
Riku114 comentó…
Literally looked into a long scientific lab reportar on loro feather plucking and trichotillomania in hopes itd bring up some interesting information. hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly my parents are so disgustingly judgmental and in denial over it.

Like pretty much assuming my sister is aspirationless, goalless, and doesnt want to do anything / CANT do anything because she cant / wont answer their preguntas right away.

I tried explaining my older sister's reasoning, backing, and shit cos they were trash talking her in front of me and my oldest sister is the one Ill defend to the death

And just right over their head and ignored publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Talking to them about anything that doesnt fit their initial view of hwo things are is like arguing with a three año old plugging their ears going "LALALALALALA I CANT HEAR YOU" cos they dont listen at all hace más de un año
wantadog dicho …
Rikus favorito! character from G-Senjou no Maou would likely be Tokita Yuki o just Maou. Blind's would prolly be Shiratori Mizuha. Lefteris I would say....eh....Haru o Ei-chan.

Clearly for me Haru is the best. My favorito! por a wide margin.

God I loved that game. I might play another 50 hours of it just cuz I amor the characters so much...or I might hold out for Riku to get the game and I might watch her read it XD publicado hace más de un año
wantadog comentó…
Additional thought: Miwa Tsubaki's excessively positive attitude might also make her a favorito! of Lefteris' hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^ It seems that my affection for the Cheerful Types has been made apparent huh? XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Putting that aside, they look pretty interesting. I'm especially intrigued por Haru from I have seen so far. I can say the same though for the Girls tu mentioned for the others XD I'll have to play the Game and see !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Also, tu dont realize how much tension plucking removes until tu start doing it o a substitute for it (shaving) and feel the odd, subtle, but strong euphoria and whole body relaxation

Its honestly like a drug. Kind of why I have yet to be able to ever stop completely over the past nine o so years.

Quite literally I've looked up ways to stop Trich and other BFRBs, self harm and cutting, and drug addiction and little of it has actually helped publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Oh and no worries XD Im not annoyed o frustrated o anything like that. I just was making a joke below and felt like rambling a bit less jokingly about it. Personally my approach to it is to keep a subtle attempt but until I get my main stressors fixed, I doubt Ill actually be able to lessen the plucking to the degree I want. Its too deeply entangled in PTSD, GAD, OCD, dissociation, and all to be able ot be removed first. If anything, its probably the last thing Ill be able to handle. hace más de un año
Riku114 comentó…
Just because any one of the others can easily bring it back in five segundos o less hace más de un año
Riku114 dicho …
No but the post below XD

I was going to take a shit before cama and I was like "Geesh my legs are hairy. tu know I could let off some tension por shaking small really hairy patches on my leg instead of pluckign which is 99.99% healthier"

Then look shaved a little too much

So then I just dicho fuck it and shaved a chunk to make it even

Then dicho fuck it and shaved the whole left becerro to make it look right

Then realized I had to do the same to my right becerro publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Quite honestly tho, this is the only reason my legs get shaved 75% of the time. hace más de un año
Riku114 dicho …
Help. I accidentally shaved my left leg publicado hace más de un año
wantadog dicho …
I think Riku fits into a new category I'm dubbing "Utsudere" publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
whats that XD hace más de un año
wantadog comentó…
Utsu means strike o hit XD hace más de un año
Riku114 dicho …
O-oh... god...

I was bored and now Im finding major shit on YandereDev's character and personality..

...

I mean I still like his goals and his personality he can mostrar on the channel but...

uh.... why do all the youtubers I have turn out to have majorly assholish genuine characters..?

I wonder how Markiplier is doing. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Thats sad. I used to like him but hes a bit.... of a... er... hace más de un año
Riku114 comentó…
Ugh. XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Still gonna follow the progress but Imma just kinda ignore his whining hace más de un año
wantadog dicho …
Shh. Riku doesnt know I gave up on forcing myself to eat during my lunch breaks. If she finds out, she’ll hassle me publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
*Tells Riku* !!!! hace más de un año
Riku114 comentó…
:v hace más de un año
Riku114 dicho …
I am REALLY good with anxious animales apparently.

Theres this dog I was helping watch for a few hours for reason I cant elaborate for and apparently hes super scared of and barks / tries to bite 98% of strangers excluding my older sister and apparently me.

In fact, he kissed my face within like... 15 segundos of knowing me cos I gave him like.... 5 segundos to sniff my hand, 5 segundos of head scratch, then like went right up to his face XD publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Im really good with most animales tbh. Cos I have never encountered a situation where someones like "Oh he usually doesnt like strangers" and NOT had the animal amor me o at least like me immediately hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
animales have their way of sensing Kindness and Love. It is only natural !!!! hace más de un año
wantadog comentó…
I referred to it as “they could sense she was genuine” hace más de un año
wantadog dicho …
Was randomly humming when I realized I just somehow seamlessly transitioned from Bleach to Taylor rápido, swift and then into Pokemon bike música publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
I am taking applications for people to be my dad for Fathers Day. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
jk jk dark humor XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Honestly Fathers día is pretty meaningless to me. Never really meant anythign since my dad is much más likely to throw a tantrum, get upset, and start doing annoying shit if we were to mention it than anything else. Since he has this thing about celebrating holidays that pisses him off. hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^ Uhhh... Sure... *Brings the whip* When do tu want to get started, Wantaboy? hace más de un año
Riku114 dicho …
tu see, I know Im an extrovert - a highly selective one at that - because my definition of "me time" isnt lectura a book, watching TV, o doing something on my own

It usually refers to time being por the computer o doing casual calm stuff like walks o watching TV with people I find relaxing, simple, and can be comfortable around and just lounge doing nothing

RARELY do I ever think of actually spending "me time" alone publicado hace más de un año
wantadog comentó…
If only there was a way tu could combine watching TV AND being por the computer.... hace más de un año
Riku114 dicho …
google : How to get social things done at the same time as sleeping? publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Oh shit thats high level dissociation hace más de un año
Riku114 comentó…
I dont think I could let myself do that :v hace más de un año
Riku114 dicho …
Me: Im so tired

Me: I should probably sleep

"Then tu should. tu sound tired"

Me: Nah. I havent been awake long enough. ... I mean had free time enough

"Is there anything tu are craving to do rn then?"

Me: Sleep.

Me: ... but I wont publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
#Relatable !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
*curls up in a ball of tired*

tomorrow is possibly / probably más tiring and annoying publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
#Same !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Also, after the band banquet, I am glad to leave behind a legacy in the band and school. I raised so many children and so many of them are major band leaders, people taking part in activities, and major people in the school.

It makes me glad. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Honestly, no one wants me to leave :v hace más de un año
wantadog comentó…
I know the feeling. tu going to Davis sucks culo cuz tu won't be online NEARLY as much. hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
It is only understandable after this long. A person like tu would certainly be missed !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly I just kind of want to talk about something. A lot of my band knows me as the Rookie Collector / Dad / Satan and all that stuff, and its very fitting and everything. I put A LOT of work into gaining those titles

But really, there was one person - Jacob Gordon - who literally probably put my character on the path to the nice place it is now más than most others. He was the person that took ME in as a rookie and honestly was the person that made me want to stay in band publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
I used to be really angsty, really depressed, and really didn't want to involve myself with people and for the most part, felt like a bit worthless and excluded in the band and all. I pretty much kinda expected that to continue and really just kinda went passively through my trumpet playing and my socializing and he kinda just busted himself in my life because he noticed me and my friend at the time playing Pokemon, that to the point that, despite my poor playing ability, he dicho hed want me and my friend to be his left and right hand when he becomes section leader. hace más de un año
Riku114 comentó…
Honestly, it took a while for it to fully set in, but it really changed my whole view of band and probably people as a whole. I actually felt welcome and like there was someone there who I could kinda look to for how to act in the band and everything. I was really excited to be his right hand even tho I didnt feel it was anywhere in view, but he ended up suddenly saying he wouldnt be attending the school siguiente year. Never told me why. Just dicho he was switching to the neighbor school hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Well said. He certainly sounds like a great person !!!! hace más de un año
wantadog dicho …
Riku is a very oddly fellow. publicado hace más de un año
JetBlack_ comentó…
Riku is a very oddly tired fellow. hace más de un año
Riku114 comentó…
^ hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
^^ !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Like if tu too have an irrational fear of spiders publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
YEP !!!! hace más de un año
SilentForce comentó…
I don't hace más de un año
wantadog comentó…
My fear is entirely rational hace más de un año
Riku114 dicho …
día 834: Riku still doesnt understand the concept of being just straight o just gay. publicado hace más de un año
wantadog comentó…
34? hace más de un año
wantadog comentó…
Rule 34? hace más de un año
wantadog comentó…
I see your game hace más de un año
wantadog dicho …
I just beat Riku at math publicado hace más de un año
wantadog comentó…
Come and get me UC Davis hace más de un año
wantadog comentó…
What is your life indeed. I know it can hurt to always be segundo best, but tu have to understand that some of us just have a natural talent for the precise sciences. hace más de un año
wantadog comentó…
If tu work hard at it, tu could even be 3/8 the math wiz I am. hace más de un año
Riku114 dicho …
I've been asked this before, but my memory loss / memory failures pretty much stretch back... two o three tops. Its after that point that my memory gets really foggy if really existent at all.

I have a really strong procedural and declarative memory which makes it so I can excel in school, but episodic / autobiographical memory is literal shit.

The furthest back I can clearly remember can be as short as like... a few days to a week. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
The furthest back I can decently remember is probably a couple weeks. And the furthest back I can honestly expect myself to reliably remember is a couple months o so if tu arent asking for specifics hace más de un año
Riku114 comentó…
Like IRL friends like teasing me over back tracking misceláneo yet notable details of the days and seeing me buffer XD hace más de un año
Riku114 comentó…
Most of my memories kinda become a blur really quickly tho. hace más de un año
Riku114 dicho …
"You gotta have that amnesiac goldfish memory looked at" ~Wanta @ Riku 2018

:v :v :v publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Seriously, tu dont realize how bad my memory is until tu talk to me a lot for like... a año straight hace más de un año
Riku114 comentó…
Cos then tu get me being like "nope. No memory of that" to something huge XD hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
It is certainly quite the agreeable Quote XD !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
I dunno, some how at some point, I came to really like Yuri's psychoness at least as an aesthetic and ended up solidifying her as a favorite?

I think this is the power of me actually giving titles to characters.

Once I give them a special title, its like adding a multiplier to how much I amor them for no other reason than the fact I decided to make it official and rank them special XD publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Its quite interesting though. Psychoness tend to make me like them más en general, general o as a relatable character, but oddly it adds to her waifuness. Which I know isnt odd overall, but for me I tend to not find much in insane girls as waifus. For the most part I like the firm and self confident o the really cute and soft ones hace más de un año
wantadog dicho …
This is why I don't write side stories. Like...friggin living up to the bar Riku set is so stressful... publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
If I could get personal el espacio that would be niceee.. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
o silence / noise quiet enough I can block it out wtih música hace más de un año
wantadog comentó…
I am definitely going to buy tu some noise cancelling earmuffs o something. hace más de un año
wantadog dicho …
*makes an image editar of a character Riku used to be obsessed with*

Riku: "who dat?"

Me: *walks to corner of depression* publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
hola I WAS PRETTY SURE BUT MAKING SURE hace más de un año
Riku114 comentó…
PLUS IM TIRED AS SHIT WITH A HEADACHE SO STFU XD hace más de un año
wantadog comentó…
tu all saw hace más de un año
Riku114 dicho …
If Yuri is Libitina, shell probably be más of a favorito! of mine XD publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
I can see why XD !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
I have a bad headache and am sore... publicado hace más de un año
JetBlack_ comentó…
link hace más de un año
Riku114 dicho …
A Q U A

G O T

N O R T E D publicado hace más de un año
JetBlack_ dicho …
I’m just going to hide here 😅because my last post on misceláneo supposed to be funny but now I’m just scared xD publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
link hace más de un año
Riku114 dicho …
So me and Wanta started playing Sims, him watching me and we are working on making the RP characters on there.

So far the two interactions between the three we made (two being as pets XD) is very accurate to how theyd probably be in the RP publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Sims could provide a good ground for the RP indeed XD hace más de un año
wantadog dicho …
I could make a reality mostrar off the drama I had to deal with today publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Its so interesting change of events that Aqua is now dark and shit dude. She got Norted publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Seriously.... That was a hugeee bomb drop and the creators are like "lol tu guys reacted just as much to this as frozen for real???" hace más de un año
Riku114 comentó…
Cos Aqua is so.... so much of the face of #TeamLight hace más de un año
Riku114 comentó…
No one really thought shed go dark hace más de un año
Riku114 dicho …
"Imbeciles... tu would knowingly shackle your corazón to a chain of memories born of lies? tu would be one who has a heart, yet cast aside your heart's freedom?! tu turn from the truth because your corazón is weak.... tu will never defeat me!"

Literally have been listening to those 34 segundos on repeat as my "music" for the past three days. publicado hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly, there was a point when Organization XIII from Kingdom Hearts felt like a really large extended metaphor for the extreme emptiness and apathy I had so there was actually a point when I mentally had the entire concept of Organization XIII on my relatable lista XD publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
That being said, I was told por they who shall not be named that tu couldnt identify with an entire game XD Which I wasnt cos I never really got to that point, but it was really close to me back then and did help make sense of my mind at the time hace más de un año
Riku114 comentó…
I have a much higher preference and care for characters seen in KH 358/2 days tbh. Mostly because it was my first game that made me fall in amor with Kingdom Hearts. So where as the Organization XIII might be something that popped in after KH2 and a bit in it, but to me SORA popped into the story after hace más de un año
Riku114 comentó…
Organization XIII are the OGs for me and the characters I personally care the most about. hace más de un año
Riku114 dicho …
Dude so hyped for the siguiente icono round. Just made probably the most complex icono that took the most time for me to make in a long while if over all. 11 layers on pixlr to make it and I personally think I captured what I meant to display pretty well. publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Also Wanta will always be better at text than me hace más de un año
wantadog comentó…
Isn't today just lovely tho? hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
Also, you're welcome XD !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Honestly though. My older-middle sister seems to have gone from spoiled to "princess" "Im entitled to ____".

Like Im not kidding, she claimed to have a right to have a reserved restaurant graduation celebration in Beverly Hills with all her friends being paid for my my parents with none of the money coming from her own pocket o her friends pocket

Plus she was SUPER upset me and my oldest sister were pointing out how expensive that is publicado hace más de un año
Riku114 comentó…
Then proceeded to trash talk me and twist my words and lie to make me evil in the eyes of my mom who wasnt here and when I couldnt argue cause she can cry faster and louder hace más de un año
Riku114 comentó…
Shes all like "Dad says its fine" but like... my dad will say anything is fine when it comes to money since he refuses to let us know anything on our financial situation and would never admit hes failing o is limited at the only thing hes worth for in this family hace más de un año
Riku114 comentó…
Honestly I just needed to get that out of my system when I wasn't in a bad mental state hace más de un año
Riku114 dicho …
ángeles of Death the anime starts July 6, 2018 apparently so #Hype for that too publicado hace más de un año
wantadog comentó…
But Riku doesnt watch anime anymore hace más de un año
Riku114 dicho …
I also should really cut back in how much I jokingly say "Imma stab someone" publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
#Yangire !!!! hace más de un año
Riku114 dicho …
Well apparently I tested on my Math Placement test with 7 points higher than the minimum for the hardest class I could take and 3 higher than the minimum Trig sub score XD

I mean Imma go for the segundo hardest since Math 21M says "Should only be considered if tu got a 5 on the AP Calculus BC exam" and I got a 3 on that one XD So Imma be seguro and not kill myself the first año publicado hace más de un año
TheLefteris24 comentó…
That's certainly good to know XD !!!! hace más de un año
wantadog dicho …
Messenger on fanpop is the only website that lags for me. #MySacrifice publicado hace más de un año
wantadog comentó…
I meant facebook hace más de un año
wantadog comentó…
But now that I think of it, Fanpop's messenger thing is also super shitty and always lags my stuff out when I'm on it hace más de un año
wantadog comentó…
So it still works hace más de un año
wantadog comentó…
But mostly its Facebooks messenger that fucks up my computer. hace más de un año