Edit History

Scenario Pleague Campaign

Authored by

 

GM: maskugatiger

SYNOPSIS

This world is a parallel world that is interconnected, where in this initial episode, we are in our present world that experiences endless chaos and war and swallows billions of lives to be victims and killed. and the world is on the verge of destruction where World War 3 occurs. and we try to survive this day of destruction

dunia ini adalah dunia paralel yang saling terhubung, dimana di episode awal ini,kita berada di dunia kita sekarang yang mengalami chaos dan peperangan yang tiada habis-habis nya dan menelan milyaran jiwa menjadi korban dan terbunuh. dan dunia diambang kehancurannya dimana kemudian perang dunia 3 terjadi. dan kita berusaha bertahan hidup dari hari kehancuran ini.

after that in the second episode, we are in the fallout and cyberpunk world where the remnants of destruction are trying to be regrouped. the time when we went through the era of the apocalypse so heavy and full of radiation. we try to make small colonies and with a little energy and strength, we try to find the remaining natural resources. and there is still hope that there are still green countries that may have survived the impact of the 3rd world nuclear war. cyberpunk is the last modern city left in the middle of the desert and active radio radiation. also pollution, pollution and natural damage that are terrible with waste and toxic air.

setelah itu di episode ke dua, kita berada di dunia fallout dan cyberpunk dimana sisa-sisa kehancuran coba untuk di kumpulkan kembali. saat dimana kita menjalani era apocalypse dengan begitu berat dan penuh radiasi. kita mencoba membuat koloni kecil dan dengan sedikit energi dan kekuatan,kita mencoba mencari sumber daya alam yang masih tersisa. dan masih tersimpan harapan bahawa masih terdapat negeri yang hijau yang mungkin selamat dari impact perang nuklir dunia ke-3. cyberpunk adalah kota modern terakhir yg tersisa ditengah gurun dan radiasi radio aktif. juga pencemaran polusi,dan kerusakan alam yang dasyat dengan limbah dan udara yang beracun.

 

the third episode, found a lost world, which arose due to a new collision between the rest of the earth, the ancient plains, which were lifted up again, in the last days. after parts of the rest of the world, experience "sinking sins" where the continents sink, and the storms and volumes of the sea become larger. this plain has an ancient ancient castle. and there are also many volcanoes with cave dungeons, which are said to have been inhabited by the last Dragon race that lived underground. and after the Dajjal became a frightening specter in those days, the emergence of millions of terrifying orc / or yajud troops became a terror and threat to the last race at the end of the era. including barbarians,Demons legue and dark people who like to fight and kill.

 

 

episode ketiga, menemukan dunia yang hilang,yang muncul akibat tumbukan baru antara pantahan bumi, yaitu dataran purba,yang terangkat kembali kedaratan, dimasa akhirzaman. setelah bagian belahan dunia lain,mengalami "dosa penenggelaman" dimana benua-benua itu tenggelam,dan badai serta volume laut menjadi lebih besar. dataran ini memiliki kastil purba yang antik. dan terdapat pula gunung berapi yang banyak dengan goa-goa dungeons, yang konon ditinggali ras Naga terakhir yang hidup dibawah tanah. dan setelah Dajjal menjadi momok yang menakutkan dimasa itu, kemunculan jutaan pasukan orc/atau yajud majud yang menyeramkan menjadi terror dan ancaman bagi ras terakhir di akhirzaman. termasuk manusia barbar,liga setan dan orang-orang kegelapan yang senang berperang dan membunuh.