princeton (mindless behavior) Club
registrarse
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
I hope tu amor this video & please put comentarios & please no bad comentarios & thank tu & have a nice day!!!!!
video
princeton
mindless
hottest
sexiest
cutest
mindless behavior
fanmail with the guys
mindless takeover
may 4 2013
hola guy sorry I hve been put story own here been so tied up. With school and other actives .

Intro I Am stacey 16 years old girl that live with my family.which consist of momma,daddy,and 2younger sister. I am the oldest of three .i have a4.0 grade averages. I am kind a nerd but still like to hve fun .

Momma " Stacey come on dwn here so tu eat your breakfast ."
Me"okay mom I 'll be dwn in 5."so I gt up yarn and speech so I check my phone and I had 4 text msg 3 from my friend and 1 from my cuzzo. So I didn't care about my BFF text.after that I look at my cuzzo text(hey and good morning lil cuz...
continue reading...
Roc: I'm sorry bro....but I amor her!
Princeton: NO! She loves me, not u!!! Destine! Tell this fool!!!
Destine: Ummm.....I amor U....
Princeton: See? What I tell u!
Destine: But I starting 2 like Roc....
Princeton: WHAT!!!!
Kendria: Wow...
Alana: Akward....
Princeton:*punched Roc in the face*. Stay away from Destine!
Destine: JACOB!
Roc: Oh...so its like that? *punched Princeton in the stomach*
Destine: STOP!!!
Alana: *getting out camera*
Roc ran outside with Princeton behind him. The rest of the crew ran outside.
Princeton: *tackled Roc.* How could tu steal my girl?
Roc: *slapping Princeton* Don't tu mean...
continue reading...
added by tssy
added by liljadagosohard
added by prettygirl234
Source: 100
added by tatamayb
They took me to jail and made me answer lots of preguntas but I couldn't think, all I could think about was princeton lying on the floor in a puddle of his own blood
That same image kept going through my head, of him just there struggling to breath but still trying to tell me something
Detective: So why did tu do it?
Me: I haven't done anything, I wouldn't, I couldn't, I found him there
Detective: But how would tu know to find him in their
Me: I didn't I got a call from...
From... Uh um from
Detective: From who leah, who called you?
Me:Aidan,... aidan called me he's the one that tried to kill jacob,*I...
continue reading...
posted by princess_pink
In the morning I was woken up por all of the noise outside then I walked out of the hut and saw princeton talking to some reporters then he saw me and ran up to me and shouted "were saved" then he gave me a big hug and dicho "are tu ok tu dont look very pleased" then I smiled and dicho "no im great it's just .........nothing"
Then princeton walked off then I saw my friends and I ran up to them and they screamed and dicho tu "met princeton from mindless behavior and didnt tell us"
"well I couldnt cos I didnt have my phone did I" I dicho sarcasticly then alisha laughed and dicho "well sorry but this...
continue reading...
The siguiente morning...

We where in the living room playing turth o dare everybody seemed to be picking on Princeton ot was rayo, ray rays turn Princeton truth o dare dare all día every día Princeton dicho ok I dare u to.....ray rayo, ray thought for a good 30 seconds. O I dare u to...grind on faith. Princeton looked at Jada. O wow rayo, ray rayo, ray I cant watch Jada closed her eyes. Princeton shrugged and got up he pulled me up and got me on the muro and grinder me for like 20 segundos he kept going but now he was touching me and leanin his face closer to mine like he was bout to kiss me ok stop everybody dicho he kept...
continue reading...
posted by TEAMRAYRAY4EVA
RING RING
PRINCE:HELLO
ME:WATS UP BABE
PRINCE;NOTHIN I WAS JUS FINNA CALL U 2 ASK U SOMETIN
ME:OOOOH WAT U WANNA ASK ME
PRINCE:WELL ME N THE BOIZ WANNA KNOW IF U AND THE GIRLS WANNA GO TO THE PIER
(ASKIN THA GURLZ)
ME:YEAH WE DOWN WAT TIME SHOULD WE BE THERE
PRINCE:IT IS 4:30 NOW SO LIKE 5:30
ME:KK WE BE THERE CALL U WHEN IM THERE
PRINCE:ALRIGHT

GOING TO THE PIER
ME:SO WHO GON DRIVE ME
GURLZ:WE DONT CARE
ME:ILL DRIVE LETS GO
ASHLEY:TURN ON THE RADIO
ME:SHUT UP lol KK
ASHLEY:YEAH U BETTER lol SIS
ALL OF US:LOL

AT THE PIER
ME:BABE WE HERE WHERE YALL AT
PRINCE:UMM WE AT THE FERRIS WHEEL
ME:KK HERE WE COME
PRODIGY:HEY...
continue reading...
"Omg your princeton fron mindless behavior" I screamed as I dropped the stick from my hands princeton smiled at me and gave me a flirty look then said
Prince:" hi and tu are"
Me:"oh im leah
Prince: "so what are tu doing out here"
Me:" um actully im lost and I have no idea where I am"
Prince:"really cos im lost I was just with my boys then I got bored and walked off and look at me now"
Me: it is 9:00pm and now where gonna be eaten alive por bears that come out in the night" I dicho dramatically
Then princeton stopped me and dicho "were not going to be eaten por bears and your not going to die,just stick...
continue reading...
I woke up the siguiente morning hopped in the ducha, ducha de and brushed my theeth I dressed and went down stairs to eat breakfast it was me Jada and Princeton. Glad enough for me Princeton never made fun of what happened with me and roc the other día I guess he knew better. I was putting my bowl of cereal away when Jada asked if I had seen roc no I dicho where did he go after the fight? He walked out on us she said. Well he is probly with Steve we're with him for the trip Princeton dicho well I see why he would do that for he has no real business here kiki dicho walking into the cocina and turned on the...
continue reading...
Roc came in and he kissed me on my forehead again and stroked my hair good morning booooooo I dicho half awake. He smiled and dicho how was hora sleep good :) I dicho well everyone was questioning me when I went downstairs yesterday he said. Wat did they say? I said. They asked if we did it y u where crying and making fun of how much noise we made last night he winked at me I laughed a tiered laugh. Well that's embarressing I said. Ya he dicho well ur luck ur dad didnt hear. Omg ikr I dicho well I'm bout to go to the playa u wanna go he asked no I dicho ill stay here I said. Cool il catch u later...
continue reading...
MELINA
22
4/8/
COLORS:link
STYLE:..GURLY
BEDROOM LOOK LIKE: link
WORKS HERE: AEROPOSTALE AND WAITRESSING

SELINA
22
4/8/
COLORS:link
STYLE:...TOMBOYISH
BEDROOM LOOK LIKE:link
WORKS HERE: HOLLISTER AND FABRIC INTERIOR

ASHLEY
23
12/4/
COLORS:link
BEDROOM LOOK LIKE:link
STYLE:TOMBOYISH AND GIRLY
WORKS HERE: NURSING ASS. AND JCPENNY
When I got off the phone with Cameron I sat there in my cama for a lil bit roc came in and sat por me Wat's goin on he dicho I was still looking into el espacio when I dicho before h were famous have u liked someone like in your childhood year. Um ...ya sure? He dicho no like u I don't know like u feel u love..like amor them well like really close to them I said. U mean someone u día dream about he asked. YES! I dicho h felt that way before rite. Ya he dicho but I got over them- how soon I quickly dicho interrupting him. I..er...idk he dicho like it depents is there someone in mind? He asked. Well yes......
continue reading...
I hope tu amor this video & please put comentarios & please no bad comentarios & thank tu & have a nice day!!!!!!
video
princeton
mindless
hottest
sexiest
cutest
mindless behavior
on crying in their documentary
mar 15 2013
added by Quirnechia
Source: @QStarrDaze... Quirnechia
added by Quirnechia
Source: @QStarrDaze... Quirnechia