princeton (mindless behavior) Club
registrarse
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 jacob perez
added by
at the pool
foto
jacob
Fanpup says...

This princeton (mindless behavior) foto contains animado, cómic, manga, historieta, anime, and dibujos animados. There might also be vitral.

posted by mb_rules
-Hey people, thanks for supporting ALL my articles. BTW Princeton's b-day is April 21st, in the story Wednesday is his b-day-


//Runs to the doors of the school
???: Keke?
Me: Emma? What tu doing here?
Emma: Umm...I was called to do the work I missed.
Me: Me too.

//We both walk to the Principle's office

WP: (Looks up) Sit down. tu both will be dado loads of work to do at home. That is to be completed and returned Wednesday.
Emma&Me: WHAT?!?
WP: (Gives us both a stern look then hands us both a week of work)
Emma: (Shrieks)
Me: Is this work for the whole week?!
WP: Yes.....I guess this is to be returned...
continue reading...
Gina slammed the door.
Gina: And don't forget my waffles!!
Prince: I didn't it's downstairs...
Gina: Alright....
Princeton walked downstairs.
Kim: Oooooooo!!!!!!!
Prince: What?
Roc: We heard everything....
Apple: *giggles*
Prince: Shut up!
Ray: LOL! She TOLD you!!!! *laughing*
Prince: Whatever! I'll get her siguiente time...
Gina: Get WHO siguiente time????
Prince: NOTHING!!!!!!!!
Gina: That's what I thought....
Kim: amor the pajamas girl!!!
Gina: link
Ashley: What should we do???
Gina: Oh! I found this song on youtube called "Hide and Seek"
MB: We know that song!
Gina: Yay! Im the saprano!
MB & Gina: link
Apple: That...
continue reading...
posted by MiniMinaj143
sorry im late and im gonna skip till school soz
Continued:

*at school*
i was putting my things in the locker getting ready for scince class. the corridor was crowded does princeton have to really talk that loud?

prince: hola baby i had fun last night
jazmine; *i felt eyes laying on me i was os embaressed*
prince; whats wrong?
jazmine; do u have to be that loud?
prince; im sorry *kisses my for head*
jazmine; i gotta get to my scince class
prince; okay bye
jazmine; *fake smiles* bye *whispers* damit
*i open the door to the scince room*
jazmine; shittt i forgot roc was in my class
missRuby: ahh jazmine ur just...
continue reading...
 what Anna was wearing
what Anna was wearing
Shaniah:u wanna go shopping AJ
Anna:umm yea
Shaniah:u got money
Anna:lets see i have 700 from the money my mom gave me and i got 20000 in the bank
Shaniah:u rich gurl
Anna:i gotta spend it wiseley and i gotta go get a job
Anna:how much tu got
Shaniah:umm lets see*opens her purse*about 800
Shaniah:Aidan tu got any
Aidan:ummmmm *looks in his wallet*uhhhh 2400
Shaniah:how u got más money than me
Aidan:ma mom gave me money when i left
Shaniah:so lets hit the road

In The Mall..........
They see girls running and screaming

Shaniah:whats going on
Anna: I really dont wanna know
Shaniah:oh come on *pulling her *...
continue reading...
Ok when we all got sick so we had 2stay inicial it was just us girlz who was sick so daddy and Kameron had to take care of us
Me:Kam can u get my ipad plzz
Kam:yes I will(got my ipad and gave it to me) here. Kylee
Me :thnx
Kam:no prob sis
2 hours later
Girlz:we feel alot better
Kiara:yall want to go out to the movies
Us:yea
We went to the cine to see ted
us: that movie was hilarious
Kayana:ikr
Kiara:yea
prod:yall want to go out to eat
Us:yea
Ray:how bout taco bell
Us:nnooo ray
Ray:fiine what about Friday's
us:ok
we went to Friday's to eat and then went home
kylee:that was so good
Them:ikr
Me:yea
Cutttttttt. Sorry it's. So sbort
posted by Kekeisoscool143
Mom:girl watch yo mouth
Kayana:srry ma
Keke was wearing,link
Me and Kiara was wearing,link
Kayana,link
Kameron,link
Mommy,link
Kylee:damn we look hot
Girlz:ikr
Kylee:so yall ready 2 dance
Them:yea
We danced 2,link boys didn`t do it
Boys did,link
Kylee:we did good
Them:ikr
1 hora laterlink
We had on,
posted by Kekeisoscool143
Look yall we are not going to be omg girlz no más ok
Me and paris are twins as,Me as Kylee and Paris as Kiara
And then a older sister @ Mb_rules is going to be Keke,then our younger sister is @avanzant12is Keyaria,moms names Kyesha dad name Kyle brother Kameron, Lil sis Kayana
Me and paris look like,link
Keke look like,link
Kyaria look like,link
Kayana,link
Kyesha look like,link
now to the story
Keke:Ky wake up
Ky:(sleeping)
Keke:Ky wake the heck up now
Ky:why the heck tu have to yell and fresa get up
That`s what we call her cause she got red hair
Kiara:i`m up Bubblegum
they call me that cause i got...
continue reading...
posted by mindlesskeke16
in epi 3 jj dicho she thinks she still likes diggy and princeton does too
Alley:you think tu still like diggy
JJ:yea
Crystal:why
JJ:he just look so cute
Janiya:listen do not like him no more
JJ:ok
Prince do tu think jj still likes diggy
Prod:idk
Roc:whats rong with prince
Prod:he think jj still likes jj
Ray:can we get some tacos
ProdandRocandPrince:it is no time for no f******* tacos.
Ray:i was just asking
Ray:wats wrong with prince
Roc:he think jj still like diggy




Prince:do tu still like Diggy
JJ:no (she kisses prince)
Prince:thanks for telling me sexy
JJ: ur welcom
prod:are we ever going to sit down to eat...
continue reading...
added by jacobP_lover9
video
added by MJFan4Lifee
posted by ajmindless
So last time i wrote the girls had detention for skipping dance n the boyz were gettin freaky
Sasha has to come to detention 2 (bummer)



So Detention.....

Outifts: link


MF(Mr Fitz):oh heyyy
Kim:heyyy
Sasha:hi
Jessie:ughhh
MF:would u mind telling me why yall were absent
Jessie: none of yo business
MF: ok yall here till noon
Sasha:but its 7 am
Kim:u cant do us that
MF: yes i can later if yall need me im in room 5


Jess gets out her phone n starts listening to music
Kim starts drawing on a notebook
Sash explores the place

ANYWHOOOOO



Detention over bla bla bla

Sasha: jess im hungry
Jess:what u want to eat
Sasha:idk
Jessies...
continue reading...
added by JaileeandPrince
added by MJFan4Lifee
added by YoursMrsPrince
Source: mystery girl
added by Coolgirl143
I hope tu amor this video & please put comentarios & please no bad comentarios & thank tu & have a nice day!!!!
video
funny
hot
cute
princeton
sexy
mindless
party
added by nerdyswaqq
added by swagkings