jared padalecki I know this'll sound pretty wierd, but...

shomill posted on Jan 03, 2010 at 10:32AM
Does anyone have, or know where I can find, a really hot pic of Jared from the back? I'll take anything, even a screencap from Supernatural. One stipulation: please make it an actual picture of JARED, not a manip or a picture of somebody that you want to claim is Jared, like a lot of people do with Jensen. I want the real thing.

jared padalecki 15 respuestas

Click here to write a response...
hace más de un año wherearetheynoe said…
Enjoy!
 Enjoy!
hace más de un año Diane1 said…
Maybe this will help this was just before he ripped his pants on the gag reel
 Maybe this will help this was just before he ripped his pants on the gag reel
hace más de un año wherearetheynoe said…
lol this was hilarious how Jared just continous running around with his ripped pants. lol
hace más de un año shomill said…
heart
I asked this a long time ago, and I've found some on my own since then, but I'm glad you posted anyway. Yum!!! Dang, but he looks almost as good from this angle as from any other! ;D
hace más de un año Diane1 said…
Yeah it was funny. I think this is photoshopped this picture here but dang its hard not to think its jared lol
 Yeah it was funny. I think this is photoshopped this picture here but dang its hard not to think its
hace más de un año shomill said…
Yeah, gotta be photoshopped- but it is tempting!!!
hace más de un año xxWinchesterxx said…
mmm, check this out...
link
hace más de un año Diane1 said…
That was so funny all about Jareds ass it was good xxwinchesterxx
hace más de un año HorrorFan101 said…
laugh
LO-FRIGGING-L on that website xxwinchesterxx XD hahaha love it!!!
hace más de un año shomill said…
Yeah, I finally found that one. I couldn't stop laughing!
hace más de un año Diane1 said…
heres more of jareds ass the no2 sexiest ass. No1 goes to Jensen of course
 heres más of jareds culo the no2 sexiest ass. No1 goes to Jensen of course
hace más de un año xxWinchesterxx said…
No, Jared definitely gets number 1 sexiest ass!
hace más de un año shomill said…
^She's right, of course. ;P
hace más de un año lovetolovejared said…
omg theese have to be the best things ever
hace más de un año sarahshiner said…
jaredpadaleckiass...kills me :D There is even a special section of the site to smack his ass. Do the people do that? Siting on the computer and smacking Jared ass....nnn thats weird. jaredpadaleckiass :D:D yeah that make my day.
Im just thinking what will The! Jared think if he see the site.
jaredpadaleckiass.com..jaredpada..khah.. cant stop laughting.
Jared is the Sun...his smiiile and everything...taaa Jared is the Sun buut with sexy ass. Love you(r sexy ass) Jared.
*smile*