harry potter vs crepúsculo 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs crepúsculo 54807 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 3251-3300 of 54807

hace más de un año FredWRules said…
big smile
*in really bad fake posh english accent* indeed.

haha, I'm meant to be doing homework right now... whoops...
hace más de un año DracoLuver said…
^ You live in Melbourne? How cool! I live in California .. but unlike Bella, i hate the sun!
hace más de un año FredWRules said…
haha... win.
hace más de un año DracoLuver said…
^ Ohh, when's your school let off? I've been on summer break for about three weeks now. Oh, and what reason are we on? I feel bad for not posting anything in a while.
hace más de un año DracoLuver said…
I really think Bella is an idiot. And you know how everyone does Harry vs. Edward videos since their the main male leads? Well, since Bella is the main character, it should be Bella vs. Harry but that's just way to obvious..
hace más de un año FredWRules said…
I'm on holidays right now, in the very middle.

reason over 2000... I had it on another page... why must we add so many!!!!!
hace más de un año Guin90 said…
Haha, this is my homework so i have nothing to worry about...

And if she's a librarian how the hell can she be a twilighter!!
hace más de un año DracoLuver said…
I know! We sound so bratty lol. On some other post, i found out that Twilight fans think HP fans are stuck-up. We are not! :P
hace más de un año DracoLuver said…
@Guin - I have no idea. She looked like she was in her mid-40's and i don't think she's married. That's one of the groups Twilight goes for. :| .. And she even made that supid LOTR and HP statement .. so yeah .. And this is my homework too! Although I'm being forced to practice Algebra.
hace más de un año FredWRules said…
big smile
I think we're up to reason 2602!!!!!
hace más de un año mooimafish17 said…
who asked about actors - coz mine is Gambon or Rickman hehe
plus Radcliffe is kinda cute *blushes*

there is not one thing even remotely similar about LotR and HP - poor you hunny. My school librarian and I slag of the headteacher and chat about how twilight is killing the brain cells of the younger years :D
hace más de un año lucius_malloy said…
hahaha my school librarian loves me because I donated four bags of books :D
hace más de un año mooimafish17 said…
^^ wow!
my books get to tatted and well worn for that :(
hace más de un año lucius_malloy said…
well... tell the truth, they were the kinda books no-one really read :D like old enid blytons in Finnish...
hace más de un año venvargie said…
2602. BECAUSE WE HAVE THIS MANY REASONS AND TWILIGHT DOESN'T. THIS CALLS FOR A PARTY AND CAPS RAPE. LOST AND LOTS OF CAPS RAPE. /shot
hace más de un año mooimafish17 said…
blush
arghh gotta perform a scene from a play to my mates later - im so nervous
hace más de un año lucius_malloy said…
hahaha :D

by the way, guess what is totally awesome? I'm gonna buy this bag.
 hahaha :D por the way, guess what is totally awesome? I'm gonna buy this bag.
hace más de un año Guin90 said…
awww... I want that bag, grrrr

enid blyton in finnish - that is kinda cool, my bf and i collect first editions of her stuff
last edited hace más de un año
hace más de un año mooimafish17 said…
nice bag :D
hace más de un año lucius_malloy said…
I know :D and books in Finnish in general just suck.
hace más de un año souflizzle317 said…
I'm home!!! You guys only added 2 pages so I'm proud of you haha :) I'm a little late, but adding to the "where we live" thing, I live in the Mad River Valley in Vermont :) I bet none of you have even heard of that besidse from me haha it's extremelyyyy rural and small but I love it.

@lucius_malloy: that bag is awesome!!! is it from an online store?
hace más de un año FredWRules said…
dude, I'm totally stealing your bag while you sleep.
hace más de un año lucius_malloy said…
link :)

and sure, Andie, it's only a quick hop from down under to up north, eh?
hace más de un año DracoLuver said…
@mooimafish - I think he's cute too, i just hated his hair cut in movies 5-6. I got used to his long one in the 4th movie. I also <3 his accent. It's soo cute.
hace más de un año lucius_malloy said…
ooh I agree, DracoLover :D his short hair is just... short. aargh.
hace más de un año FredWRules said…
mmhm totally.
hace más de un año mooimafish17 said…
cool
ohh - i love the short hair - he looks...................older :D
hace más de un año lucius_malloy said…
*sniff* I might not get the bag after all because intl. shipping's 20$ :S
hace más de un año FredWRules said…
hahaha!
hace más de un año lucius_malloy said…
heart
joke's on you, bub, since my *cough* smart *cough* brain can't convert dollars to euros :D so I thought it would be like 50 dollars... nope, 35, and I just ordered it :D ships in a week

and btw, why's it still called shipping if they just fly the stuff out?
last edited hace más de un año
hace más de un año FredWRules said…
because people are weird like that.
hace más de un año lucius_malloy said…
people are very weird.
hace más de un año FredWRules said…
very extremely weird. of course, I'M not part of that category... *coughcough*
hace más de un año lucius_malloy said…
right, well... I'm off now, and I have no clue about whether or not I'll be able to get on in the next two weeks. if not, see you all then :D
hace más de un año FredWRules said…
see ya!!!! *really big e-hugz*
hace más de un año FredWRules said…
hahahaha I just took a sorting hat quiz, and I got:

Your in-depth results are:

Gryffindor - 12
Slytherin - 12
Ravenclaw - 11
Hufflepuff - 8

I think that's a pretty fair win.
hace más de un año lucius_malloy said…
Yay! My life is (temporarily) saved :) the market square has wlan <3 sadly, I'm going somewhere else tomorrow.. . But I can always hope.

*e-hugz back*
hace más de un año mooimafish17 said…
oh what quiz fred - i wanna see what house im in :D
hace más de un año mooimafish17 said…
link

how cool is that!?!?!?
hace más de un año LoveforSeverus said…
*is really lazy so doesn't read past comments* someone fill me in.
hace más de un año mooimafish17 said…
^ several of our members have crossed over the veil


BWHAHAHAHAHA
hace más de un año LoveforSeverus said…
The veil? They died? WHAT THE FUCK IS GOING?
hace más de un año LoveforSeverus said…
ON?!?!
hace más de un año mooimafish17 said…
blush
it was a joke

*hangs head in shame*
hace más de un año LoveforSeverus said…
Oh.. fuck! I'm gullible, don't do that to me!!!!!
hace más de un año souflizzle317 said…
I might order that bag :) haha lucius_malloy, where do you live to need international shipping? Sorry if you've already said, there's just too many people on this forum for me to remember everything :)
hace más de un año LoveforSeverus said…
^I want the Snape shirt so friggin bad.
hace más de un año venvargie said…
Oh.. fuck! I'm gullible, don't do that to me!!!!!

Hahaha! xD *hugs*
hace más de un año souflizzle317 said…
Okay, two things:

@those who have read all of My Immortal, first of all HOLY FUCKING SHIT!!! (excuse my language) that was just terrible....also, is it just me or was it an extremely abrupt ending?

And this was a really long time ago but people were talking about having glasses, and I forgot to add my own little thing about that :) I have awesome purple and black glasses but I wear contacts because I hate how when you look to the edges of your vision, it's not perfect vision because you're not looking through your glasses...But I have *terrible* vision. You could be standing ten feet away from me and your face would be all blurry to me :)
hace más de un año LoveforSeverus said…
I have not read all of it :(^

*hugs ven* don't do that shit again!! I'll send that pedo on you!!