harry potter vs crepúsculo 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs crepúsculo 54807 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 27201-27250 of 54807

hace más de un año GemonkDruid said…
I'd post it on the Green Day spot, but I'm not finished and KOF goes there. :P
hace más de un año boolander25 said…
Bah, just ignore him.
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Good job GD :] And yeah, ignore him.

I was reading back a few pages and you guys were posting who was the bigger HP fan without me?! D; LOL.
hace más de un año GemonkDruid said…
It's very hard ignoring that annoying yellow icon. ;) Lol, but I'll try.

Let's play a game! (not Truth or Dare)
hace más de un año boolander25 said…
Sorry, soul-less. You'll have to have a showdown with accio (I think it was?)
hace más de un año boolander25 said…
What kind of game? OOOOOH WAIT. I found this game on the random spot.
hace más de un año GemonkDruid said…
I don't get how gingers don't have souls...
hace más de un año GemonkDruid said…
What game?
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Yes, what game?

Hey, I'm a ginger now, and I have a soul x]
hace más de un año boolander25 said…
link <------ this one.
hace más de un año boolander25 said…
That's a oxymoron, you have to be soul-less.
hace más de un año Gred_and_Forge said…
It looks fun, but that's a lot of steps :p
hace más de un año GemonkDruid said…
Eh, can't be bothered.
hace más de un año boolander25 said…
Lazy bums.
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Why thank you x]

I'll try it, but give me a few minutes.
hace más de un año boolander25 said…
I wanna make another one!
hace más de un año harrypotterbest said…
Agreed with Gred
hace más de un año boolander25 said…
Mine.^^
 Mine.^^
hace más de un año KatiiCullen94 said…
It's amazing what happens what you go to sleep . At least the troll is gone, I think I scared her away. I really hope I never have to be that preverted again... ;/
hace más de un año harrypotterbest said…
That's nice!
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Here's mine. Looks suckish :p
 Here's mine. Looks suckish :p
hace más de un año boolander25 said…
I like it Gred!
hace más de un año KatiiCullen94 said…
Mine came out like this./
 Mine came out like this./
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Thanks Boo! I like your guys ones. I used TinyPic to upload mines. Maybe that's why the font sucks lol.
hace más de un año boolander25 said…
Lol, I have GIMP.
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Shoots, I have Gimp too! But I was too lazy to open the program and save it x]
hace más de un año GemonkDruid said…
Hai!

Bye! (going to the dentist, ugh :/)
hace más de un año boolander25 said…
Ewww, have fun, GD. Lol, Gred, I never stop using my GIMP. I love it too much. I've got like 50 billion fonts and brushes.
hace más de un año GemonkDruid said…
Have fun? Have FUN?
hace más de un año Gred_and_Forge said…
@GD: Ugh, dentist is bleck. Hope everything goes okay.

@boo: I'm not too good with Gimp (or any programs) for the matter :[
hace más de un año KatiiCullen94 said…
woah.
hace más de un año boolander25 said…
GIMP takes time. It took me a while to get ok at it, like a few months.

Woah what?
hace más de un año GemonkDruid said…
Anyways, I'm leaving a Green Day pic in my wake!
 Anyways, I'm leaving a Green día pic in my wake!
hace más de un año boolander25 said…
Bye GD!!!
hace más de un año KatiiCullen94 said…
mischievous
woah as in 50 billion brushes and fonts!!
like woah!
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Bye GD!

I'm gonna eat something before I faint. I'll be back soon.
hace más de un año boolander25 said…
Oh lol, well not 50 billion like......... 680 brushes and 232 fonts.
hace más de un año harrypotterbest said…
I've never used GIMP :P x
hace más de un año Gred_and_Forge said…
It's pretty fun when you get used to it ^_^ I'm no expert on it, but I like the lighting effects on there (:
hace más de un año boolander25 said…
Lighting effects bother me sometimes. But yeah, they are pretty cool.^^
hace más de un año Gred_and_Forge said…
I loved the lighting effects even though, yeah, it was bothersome. I couldn't handle the layers and all that junk :/
hace más de un año boolander25 said…
I love doing layers, even though they can get annoying.

I had so many layers on this, it was riddikulus.
 I amor doing layers, even though they can get annoying. I had so many layers on this, it was riddiku
hace más de un año Gred_and_Forge said…
You did that? I'm jealous ^_^ Good job!
hace más de un año boolander25 said…
Oh it is NOTHING compared to other people's banners. link
hace más de un año Gred_and_Forge said…
Those are nice. Yours is nice too. I wish I had mad photoshop skills x]
hace más de un año harrypotterbest said…
That's an amazing banner, Boo :D
last edited hace más de un año
hace más de un año xDark_Angelx said…
That's a very good banner, Boo. The others were good, too. I can never do something like that; not only do I don't have something like GIMP, but I'd be too lazy-and impatient-to use it. Trust me.
last edited hace más de un año
hace más de un año boolander25 said…
I wish I had mad photoshop skills. But thanks guys.
hace más de un año harrypotterbest said…
Nonsense Boo, you're amazing!

Also, do you guys like skiing?
hace más de un año boolander25 said…
I've never been.