harry potter vs crepúsculo 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs crepúsculo 54807 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 14901-14950 of 54807

hace más de un año GemonkDruid said…
LOL LOL LOL
hace más de un año GemonkDruid said…
MORE SPAM!!
hace más de un año GemonkDruid said…
Two more
hace más de un año GemonkDruid said…
one
hace más de un año GemonkDruid said…
NEW PAGE
hace más de un año mooimafish17 said…
one more to go
hace más de un año mooimafish17 said…
SPAM
hace más de un año GemonkDruid said…
ANDIE AND VEN WILL BE MAD AT US BUT TOO BAD FOR THEM
last edited hace más de un año
hace más de un año mooimafish17 said…
hace más de un año GemonkDruid said…
hace más de un año PotterForever said…
SPAM
hace más de un año GemonkDruid said…
DONT POST THAT ITS CREEPY
hace más de un año GemonkDruid said…
mooooooooooooo moooooooooooooo moooooooooooooo moooo
hace más de un año GemonkDruid said…
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­OOO­O
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
We are nearly there :DDDD x
hace más de un año PotterForever said…
SPAM
hace más de un año GemonkDruid said…
LOL
hace más de un año GemonkDruid said…
I AM
hace más de un año GemonkDruid said…
RANDOM
hace más de un año GemonkDruid said…
:P :P
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMM:D x
hace más de un año GemonkDruid said…
hace más de un año GemonkDruid said…
hace más de un año GemonkDruid said…
hace más de un año Accio_Pandorica said…
:D:D x
hace más de un año GemonkDruid said…
hace más de un año mooimafish17 said…
hace más de un año PotterForever said…
Do you know the enimey?
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
Bee-Double Oh-Tee-Why
Three Over-average girls calling]
Three Under-average guys.
(LOVE THAT SONG) x
hace más de un año mooimafish17 said…
600!!!!!!!!!!

WHOOOOOOOOOOOOO
hace más de un año PotterForever said…
OH HELL YEAH SIX HUNDRED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hace más de un año ami_loves_damon said…
LOL!!!!!!! this is funny!
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
YAYAYAYAYAYAYYYYYYYYYYYYYYYY.!!
600 :D x
NOw I've gotta go to school :/ x
hace más de un año GemonkDruid said…
Hello, newbie.
hace más de un año mooimafish17 said…
a newbie caught us being random....oppps
hace más de un año lucius_malloy said…
YAY 6OO!!!!!

Now I gotta go to French :D
hace más de un año GemonkDruid said…
Eww... French. Is that the one where you say "une dame pipi" or whatever?

Caca in French is to poo. :D
hace más de un año mooimafish17 said…
yes it is
hace más de un año GemonkDruid said…
W00t!! I knew you could learn something from Georgia Nicolson!
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
I have French in an hour :/
At least we're gonna get to see the American sub ;D x
He's one Sexy Septic ;) <3 x
hace más de un año mooimafish17 said…
O RLY!
hace más de un año sanjana_20 said…
the most simple reason...the novel series starts frm childhood days
[url="http://www.mugglenet.com"­HAR­RYP­OTT­ER[­/ur­l]
hace más de un año GemonkDruid said…
Oh... we don't write reasons anymore.
hace más de un año sanjana_20 said…
the most simple reason...the novel series starts frm childhood days
[url="http://www.mugglenet"HARR­Y POTTER[/url]
hace más de un año GemonkDruid said…
Um... ok? :S
hace más de un año Accio_Pandorica said…
smile
I feel sorry for people who a new. They dont get that we don't give reasons anymore :L x
hace más de un año GemonkDruid said…
Since we already gave 2600 reasons out...
hace más de un año mooimafish17 said…
we beat them....
hace más de un año PotterForever said…
big smile
Congradulations guys. 600 pages of Twilight hate.
hace más de un año FredWRules said…
big smile
Name? ANDIE :)
House? Gryffindor, REPRESENT!
Year? 4th year. Coz I'm cool like that.
Relationship status? SINGLE PRINGLE :D
Favourite professor? Lupin.
Favourite class? DADA
What’s your Patronus? pantherrrrrr
What would your boggart be? hmm... probably someone I love dying. I'm not sure.
What do you think you’d see in the Mirror of Erised? Don't know.
Pet: Cat, owl, toad? OWLOWLOWL and she would be pretty and her name would be Athena.
Because everyone was waiting for it: Blood type? I iz an awesomely awesome Half Blood.
Comments on yourself? I'm one of the weirdest people I know.