harry potter vs crepúsculo 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs crepúsculo 54807 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 7301-7350 of 54807

hace más de un año GemonkDruid said…
... :P
hace más de un año potterrox said…
has anyone seen vampires suck? I heard it was really bad...

you are talking about austrailian politics, right? they dont get much coverage in america
hace más de un año GemonkDruid said…
I've seen it! It was okay...
hace más de un año harrypotterbest said…
hmmm... does anyone know where moo and lemon and Draco and Ginny and Lucius are? Oh and Pride?
hace más de un año GemonkDruid said…
Noo...
hace más de un año lucius_malloy said…
I was sleeping.
And moo's in France, she'll be back on I think Saturday.
hace más de un año GemonkDruid said…
Yays! <.>
hace más de un año lucius_malloy said…
Indeedio
hace más de un año GemonkDruid said…
W00t!
hace más de un año lucius_malloy said…
*random insert is random*
you know, I never really understood how T.T is supposed to represent crying.
hace más de un año GemonkDruid said…
The long lines are tear trails. :P
hace más de un año lucius_malloy said…
OHHH :D
hace más de un año FredWRules said…
big smile
I got a fob watch today!!!!! XD
hace más de un año lucius_malloy said…
fob... watch?
hace más de un año FredWRules said…
fob watch! (this isn't mine, it's just a picture of a fob watch...)
 fob watch! (this isn't mine, it's just a picture of a fob watch...)
hace más de un año lucius_malloy said…
aha. like a... hang on... pocket radish. yup, that's what the crazy finns call it :) pocket radish.
hace más de un año FredWRules said…
do you know the band nightwish?
I can't remember wether they're Finnish or Scandinavian...
hace más de un año lucius_malloy said…
Yes. Yes I do. I used to like them a lot...

And yeah, they're Finnish... but Scandinavia is like Sweden, Norway, Denmark and Iceland :D
hace más de un año FredWRules said…
ahh....

I have two of their albums on my ipod. :D
hace más de un año lucius_malloy said…
awesome :) which ones? I was kind of a bad fan, I only listened to the 'best of nightwish' cd....
hace más de un año FredWRules said…
Dark passion play (entire cd)
Highest Hopes best of nightwish (entire cd)
dark chest of wonders (cd: once)
eva (cd: eva)

so in total, I have 29 nightwish songs... :)
hace más de un año lucius_malloy said…
Yeah I had Highest Hopes and then Amaranth from DPP... But I thought that I might start listening to them again :)

so, everlasting debate: Tarja or Anette?
hace más de un año FredWRules said…
hmm... not sure. *goes to nightwish website to check which one sings which song*

do you like evanescence?
hace más de un año FredWRules said…
... still not sure. which one sings the dark passion play cd?
hace más de un año harrypotterbest said…
do u guys like wiz rock?
hace más de un año lucius_malloy said…
Andie - not really, and Tarja sings everything up till DPP.

best - I love MoM, and I'm trying to decide who to get next :)
hace más de un año harrypotterbest said…
lol same i love the band MoM ... music is awesome!
hace más de un año lucius_malloy said…
totally. do you listen to any other wrock bands?
hace más de un año FredWRules said…
lol nope.

does anyone listen to trock?
hace más de un año lucius_malloy said…
which is...?
hace más de un año FredWRules said…
time lord rock. it's pretty epic.
hace más de un año harrypotterbest said…
nope...
hace más de un año lucius_malloy said…
kay then. is it Doctor Who?
last edited hace más de un año
hace más de un año teamedward109xx said…
angry
link
i f'n luv twilight !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hace más de un año FredWRules said…
yeah, wrong forum. go away please.
hace más de un año FredWRules said…
oh, and it is doctor who.

search chameleon circuit on youtube :)
hace más de un año lucius_malloy said…
teamedward, here is your hole. it's right next to those of the people who tried that same trick here earlier... I think you know what to do with it.
hace más de un año lucius_malloy said…
O_o I could nearly name my child Voldemort... Valdemar is a totally legit Finnish name :D
hace más de un año FredWRules said…
big smile
I'm now half considering naming my kid Tom... if he has dark hair.
probs not Harry, coz that'd be a TEENSY bit too obvious...
But I like the name Tom.
Tom is good.
hace más de un año lucius_malloy said…
I don't like Tom... but I do like Valdemar :DD only poor kid would get beaten up at school...
hace más de un año FredWRules said…
no one would say his name... :(
I don't think you should do that to a kid...
hace más de un año lucius_malloy said…
crying
I know... :'(

but I just found out that Vampires Suck isn't gonna be released here until 3/9/1O T.T
hace más de un año FredWRules said…
ooh. harsh.
I think it's coming out here on the 26th, so three more days for me!!!
hace más de un año lucius_malloy said…
screw you -_- I think 12 days, if I counted correctly, but...

also, WTF is the point of your live update box thing telling you you commented on a response to a question you asked? do they really think we don't know we did that? -_-
hace más de un año FredWRules said…
big smile
yeah, that really is idiotic.

you know, we're only 6 pages away from 300 pages?!
hace más de un año lucius_malloy said…
O_o *spam spam spam* and also, 5 days away from this forum's 1st birthday :DD

you know what made my day? on Facebook, there was one of those ad poll things... which team are you?
Team Edward
Team Jacob
Team I don't give a fuck.
you'll never guess what I picked... it just makes me sad the TE was winning...
hace más de un año harrypotterbest said…
TIDGAF should have been winning, malloy!
hace más de un año emilyroxx said…
hmmm
I wonder what would be winning if the movies had never came out...
hace más de un año harrypotterbest said…
hmmm... TIDGAF, probably!
hace más de un año harrypotterbest said…
YES! got to the new page!