Damon & Elena Wall

mostrando 1341-1350 entradas de muro de 19562

DelenaLove1 dicho …
I wrote a story about DE having a child and naming it Delena and not long afterwards my friend made a DE movie trailer out of it for my story!

Link to the story. There's 12 chapters in all. link

Link to the movie trailer: link

I hope tu enjoy them and please vote for Delena in this poll:) link publicado hace más de un año
smile
traceypharm dicho …
I just wanted to post, some like myself might want to know. Joseph morgan (aka. evil Klaus) will be at Comic Con this year. Any others I have not heard yet, just saw his tweet. publicado hace más de un año
JanaP comentó…
It was confirmed that there will be Nina, Ian, Paul, Candince, Joseph as well as JP and KW. hace más de un año
traceypharm comentó…
Great! hace más de un año
delenafrenchfan comentó…
and not Michael ? :s hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
we know:D im sooooo excited:D hace más de un año
heart
jendelena dicho …
5900+ Delena fans. Awesome <333

Go vote 4 Damon and Elena. Delena. E online VOTE!!!!

link
publicado hace más de un año
Aubreykarew comentó…
Done,.,. hace más de un año
HaleyDewit comentó…
voted hace más de un año
heart
lizzie_jo5 dicho …
Didn;t Ian tweet he'd be back in Atl at the end of this month??
Are they gonna start shooting already???
I'm soo excited!!!
Thnk guys!!!!
Episode 1 of S3 has been probably written already:)
YaaaY!!!!!!!!!
Group hug Delena family!!!! publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
Yay!!!!! hace más de un año
traceypharm comentó…
Group hug!!! hace más de un año
HaleyDewit comentó…
GROUP HUG! hace más de un año
heart
Thug-Angel dicho …
"He had taken a step closer, and she could see that those eyes were unusual, almost black, but with odd lights in them. As if tu could look deeper and deeper until tu fell into them, and went on falling forever. She realized she was staring. For those few minutes, something increíble had happened. For those few minutes, she had forgotten Stefan."
—- The Awakening. publicado hace más de un año
jendelena comentó…
amor this quote from Awakening book <3 hace más de un año
traceypharm comentó…
"she had forgotten Stefan", amor IT!! hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
How can she not forget stef? Damon is toxic hace más de un año
Thug-Angel comentó…
^ lol i agree hace más de un año
Thug-Angel dicho …
"i don’t belong anywhere. I will always be with you."
-Damon Salvatore (Shadow Souls)

"I will always be with you."
- Elena (Midnight) publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
Keep them coming!!! I amor these quotes! Damon's amor belongs only to Elena ! hace más de un año
Thug-Angel comentó…
I agree <3 hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
OMG, wow guys, we're growing so fast. Faster then I even expected! I mean it's not even July yet, but we're pratically reaching 6000 fans until then! :O
I really can't imagine how many we'll be in september! Lol! DE is something amazing, I'm telling you. :D publicado hace más de un año
Ianrocks comentó…
I know, Stelena got to 2300 before us, and we are way ahead of them. We are 914. We are awesome hace más de un año
Thug-Angel dicho …
Damon: “That’s a little mellodramatic, don’t tu think?”
Elena: “You’re not funny.”

- Vampire Diaries, 1x11

Stefan: “Maybe they’re ninja turtles.”
Damon: “You’re not funny.”

- Vampire Diaries, 2x02

DE Parallels <3 publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
lol hace más de un año
Thug-Angel dicho …
“It’s going to be interesting to see what she thought was a goodbye kiss, turn into a hello kiss.”

- Nina Dobrev publicado hace más de un año
TVD_Lover comentó…
OH MY GOD, DID SHE ACTUALLY SAY THAT?!?!?! I MAY JUST CRY. hace más de un año
traceypharm comentó…
Wowwww, Nina...THAT.WAS.BEAUTIFUL! Yep, "Hello Damon, where have tu been all my life?" Damon, "Right in front of tu baby, and all around you, saving your ass, while tu close your eyes and keep telling yourself that tu don't want me." hace más de un año
elizabethlizzie comentó…
omgomgomg! DE ftw! hace más de un año
heart
az0965022 dicho …
5914 fans
GO DELENA publicado hace más de un año
MikuChan comentó…
Awesomeness of DE ♥ hace más de un año
bibbii_ comentó…
We're growing so fast, it's unbelievable.. wow what power DE have :) ♥ hace más de un año
jendelena comentó…
Go Delena <3 hace más de un año
jensen_ian06 comentó…
oh yeah!!!! hace más de un año
Anna_JH dicho …
Wow, if we're on our way to 6000 fans already, I think we could quite easily get over 9000 por the end of S3... after all... we started out with around 2,500 fans when S2 started and the road to the DE kiss in 2X22 has been the rockiest path possible! GO DELENA!!!!! publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
I know, amazing isn't! I think we will surpass a couple of Twilight spots. hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
we reached 3000 fans on september 9th:D i know:D i was there:D at this rate we will hate 7000 fans in october:D:D:D hace más de un año
traceypharm comentó…
Yeah! hace más de un año
bibi88 dicho …
VOTE DELENA!!!!
link publicado hace más de un año
MikuChan comentó…
done ;) aah,only 3rd place o_O Go'n Vote, DE family :D ♥ hace más de un año
ninaa1983 comentó…
we are losing :( hace más de un año
delenafrenchfan comentó…
why it's always glee ?! -_-' this series sucks!!!!! -_-' hace más de un año
big smile
nona3 dicho …
5910 fans! almost 6000 fans!
GO GO DELENA 4 EVER publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
5913! Delena Is awesome! hace más de un año
DelenaTVD comentó…
Go Delena!!! :) hace más de un año
delenafrenchfan comentó…
and 5914 :D hace más de un año
TVD_Lover dicho …
Hey, so I don't know if any of tu guys have ever seen the SyFy channel's "Alice" (it was a mini-series) but if not, CHECK IT OUT. Because SERIOUSLY, (and me and my friend both agree on this) Hatter and Alice's relationship is JUST like Damon and Elena's, all built on their trust for one another and Alice's journey to save her boyfriend Jack, who was kidnapped. It's uncanny! I think of it like Damon and Elena's soon-to-be journey for Stefan, and I think it's just a wonderful movie as well! publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
cool! i will totally check it out! thanks for mentioning it! hace más de un año
TheRisabell comentó…
wow thanks, they're so like Damon and Elena :) hace más de un año
TVD_Lover comentó…
you're welcome! :) And I KNOW, RIGHT? hace más de un año
heart
lizzie_jo5 dicho …
OMG!!!!!!! Soon we're gonna reach another milestone!!!!
6000 fans!!!!!!!!!!!!!!!!!
Delena family is sooo big.
I'm really proud of it!!!!!! publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
yeahhh buddyyyyyy! hace más de un año
ashley486 dicho …
go vote for DE for Best Couple (they are losing atm) link publicado hace más de un año
heart
Thug-Angel dicho …
Rate DE <3

link publicado hace más de un año
rosyn_cullen comentó…
voted ♥ hace más de un año
musicgrl331 dicho …
hola guys this is my first fanfic.. heres the link tell me what tu think ;)
link
publicado hace más de un año
sad
deluv dicho …
Season 3 airs on Sept. 15. 87 más days :((( publicado hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
I wanna die right now. T___T hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
:(:(:(:( why did they postpone it:(:( hace más de un año
Anna_JH comentó…
NOOOOOOOOOOOO!!!!!!! hace más de un año
heart
az0965022 dicho …
5904 fans
WOOOOOOOOOOOOOW publicado hace más de un año
mata1987 dicho …
vote for delena link publicado hace más de un año
xoxoGG115 dicho …
2 things.... 1 did tu guys know that IAN is 32?! lol ... thts kind of older than he looks...

segundo .... it was the best when Katherine said.. "you can amor them both.... i did..." n

amor THATT KATHERINE<3 publicado hace más de un año
deluv comentó…
I know he looks 25 IMO!!!!! I couldn' believe he was over 30, he's older than David Anders(Uncle John) Can tu believe it?? hace más de un año
DelenaTVD comentó…
What?! He is...I think Ian does look about28- 30 but Daviid Anders looks a lot older than Ian, I thought he was at least 33-35! :P hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
lol he really does look 25 and yes i knew! hace más de un año
loveVD-DS comentó…
I knew. He looks like 25 and he is so hot :)) hace más de un año
bibbii_ dicho …
Ian: “I do know that Elena has some explaining to do - crawling into cama with Damon and besar him."

haha lol totally agree with Ian ;D publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
Ahah IMO :D <3 hace más de un año
maryam1311 comentó…
LMAO!:D hace más de un año
traceypharm comentó…
Sweet, sweet Ian...how I amor you! hace más de un año
heart
Vampire_Orchid dicho …
OMG!!! Just noticed that I've got a Die-Hard :D I'm soooo happy :))) amor Delena <3 publicado hace más de un año
_Chryso_ comentó…
Congrats!!!!!! =) hace más de un año
bibbii_ comentó…
Congrats :) hace más de un año
Vampire_Orchid comentó…
Thanks!!! :)) hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
Okay Nian cuteness at MMA was too much, just spectacular, but I'm going at the point.. lol :D

When they got on the stage Selena Gomez made a little interview and asked about what's going to happen in s3 between DE since everyone got excited after Elena kissed Damon etc.. Nina dicho "Well I can't say anything, but I know some people who will give tu a lot of it!" o something like that XD So do tu guys think that they've already talked with the writers o are still just suppositions? publicado hace más de un año
bibbii_ comentó…
I doubt that they know much about S3 so far but I think that at least Ian has tried to get something out of the writers because he seems to be as impatient to know what's gonna happen as we are :D but I don't think that the writers would give anything away that soon.. so it probably are just guesses hace más de un año
delenaluv comentó…
he didn't say anything about whats gonna happen. he just dicho about what did happen so i dont think they know shit yet and if they did get any info i'm sure it's too soon to say anything but they do know that people luv delena. nina just plays neutral más than ian. he doesnt hide the fact he's a total d/e shipper and now even a nian shipper. hace más de un año
Anna_JH dicho …
Being without Delena for all this time SUCKS!...

But I am soooo happy Nian are getting us through it ;-) hahaha! publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
ITA <3 hace más de un año
bibbii_ comentó…
hehe :) <3 hace más de un año
delenaluv comentó…
loved how she carressed his face when he got on stage. their not hiding shit anymore and i amor it. atleast ian is getting the amor damon deserves hace más de un año
traceypharm comentó…
^ ITA hace más de un año
heart
jendelena dicho …
Oh wow 5900 fans and the Delena amor keeps on going........
Keep spreading the Delena amor on here and remember everything is Delena and nothing hurts. Respect other shippers and their ship preferences and ship Delena like BOSSES. Damon and Elena= Flawless OTP in every way. Delena rocks.
amor tu guys <33333 publicado hace más de un año
NateHeartSerena comentó…
<3 hace más de un año
kiss
maryam1311 dicho …
OMG! Just 100 más fans to 6000 fans<3
Delena rocks:D
publicado hace más de un año
mine17 comentó…
Our ship is so beautiful!!! I'm so happy to be a DE fan!!! hace más de un año
minimew037 comentó…
Same here :)<3 hace más de un año
bussykussi comentó…
hdjkasdhjsdhasjkdh omg go Delena hace más de un año
tvdlover comentó…
DELENA♥ hace más de un año
big smile
traceypharm dicho …
Yayyyyyy!!!! 5900 fans! publicado hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
tu were faster:P hace más de un año
maryam1311 comentó…
YAYYYY<3 only 100 más fans to 6000<3 hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
5904 :) hace más de un año
lizzie_jo5 dicho …
Anybody wants to see Nian live?
here's the link:
link publicado hace más de un año
minimew037 comentó…
Thanks for the link :) hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
I amor what Nina dicho at the Upronts. That Elena due to their closeness may fall really in amor with Damon in s3. I don't think that she's a SE o DE shipper, she just has to balance between two huge ships and it's not easy since tu have to promote both of them without sounding too pro one o another b/c tu would piss people off say a thing, and other people saying another thing. :]
publicado hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
Awwwww, that's the best thing she has dicho about them in quite some time hace más de un año
traceypharm comentó…
Agree, she is the center of the show, so has to be fair to both. hace más de un año
20cosmogirl comentó…
good answer hace más de un año
sweetyetsimple dicho …
trying my best to survive without DE:), i've been lectura a bunch of fanfictions lately,and i cant find one that is good,like REALLY good,i want sumthing that takes place after season 2(,focusin on DE ofcourse.) please help me survive. u REALLY dont want me losin my mind all over the spot :D n sumthing else is there any website that has all the fresh news ON TVD, if there is please tell me:)

5893! WOW....i dont doubt this epic couple ever publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ Do tu want just DE fanfics that take place after s2 and it's like an invented continuation?! Well this one is quite good --> link:) hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
This one too. -> linkThen I could pass tu some but are not a very continuation of s2, just sort of AU but still very good! hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
thank u :) hace más de un año
deluv dicho …
Okay, so I'm hoping for some information today...They are gonna be at the música Awards..One interview wouldn't hurt. I know they don't know much about S3, maybe their speculations. I just need something..anything. The drought is killing me publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ They still have to talk to the writers, meh. So I don't know, maybe just suppositions. :( hace más de un año
delenaluv dicho …
had a dream that it was the finale s6 and elena chose damon ofcourse. it was the scene where he asks elena 2 marry him but he says "nina will u marry me" instead of elena. nina looks at him and says " ian ur suppose 2 say elena" as she's smiling and ian says "i know what i dicho and i'll ask it again, nina will u marry me" the whole crew is in on it and they happen 2 catch the real proposal on tape. with tears streaming nina says "yes, i knew from our 1st scene where u flew in and estola my heart" publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
Cool! hace más de un año
deluv comentó…
awwwwww :D lmao!!! hace más de un año
MikuChan comentó…
aaaaaw *heart attack* ♥ Awesome dream!! hace más de un año
DamonsAngel dicho …
i still cant believe 2 más months of this crap. publicado hace más de un año
BONES45 dicho …
wow 5892 just 8 más fans and we will have 5900 fans we rock publicado hace más de un año
ren4itoy comentó…
yees!!! DEfamily is amazing! <3 hace más de un año
MelodyLaurel comentó…
We're growing so fast <3 hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
IKR?! We're awesome! *Damon mood* :D hace más de un año
angelic
lizzie_jo5 dicho …
Just read this articulo about a woman being a mistress of a married man.
Apparently, the guy told her he'd have never fallen in amor with her if he'd truly loved his wife

I truly believe his words mirror Elena's situation

IF Elena truly loves Stefan she'll never fall in amor with Damon

If she does fall in amor with Damon, she'd never truly loved Stefan

She may amor both of them (perhaps Katherine does too) but she can never be IN amor with both of them (Katherine has clearly chosen Stefan) publicado hace más de un año
Alt_Girl38 comentó…
That reminds me of the quote from johnny Depp "If tu amor two people at the same time, choose the segundo one, because if tu really loved the first one tu wouldn’t have fallen for the second" hace más de un año
Leytonfan4ever comentó…
^^ I'm seeing that quote EVERYWHERE now, lol! Which is so weird because it's such an old quote, hace más de un año
Alt_Girl38 comentó…
lol yeah i know but i amor it...because its in favour of Delena :P hace más de un año
delenaluv comentó…
since the quote is so true and makes perfect sense, than how can stelena ever be endgame. if u think u are so in amor with 1 brother than fall in amor with the other ur 1st epic amor wasnt so epic. the 2nd amor is the epic amor cuz it took ur corazón away from the one u thought was forever.( eventhough elena did say she really didnt know about s/e's future.) so u see d/e is also th eonly thing that makes sense hace más de un año
heart
NateHeartSerena dicho …
Vote your amor of Delena!

link publicado hace más de un año
rosyn_cullen comentó…
voted ♥ hace más de un año
DianaSalvatore dicho …
Hey, guys, did tu know that there are new writers now ? :) Of course, the old ones don't leave. x) THEY BETTER DO A GOOD JOB WITH D/E !!! publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ Yeah, one of them even replied to me on twitter! lol! :) hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
Oh, what did he say ? :) hace más de un año
heart
hungergames90 dicho …
im the 5890 fan:Plove delena,i think im am going to amor this spot publicado hace más de un año
delena94 comentó…
welcome,delena spot is the best spot in fanpop:P hace más de un año
DSalvatoreLuv comentó…
I'm a newbie too! Already having lots of fun, you'll amor it here :) hace más de un año
hungergames90 comentó…
thanks guys:))))) hace más de un año
JerseyGirlBritt dicho …
hola guys, I just saw the parte superior, arriba Five results of Vampire-Diaries.net's Season Two MVP Poll, as voted por fans and obviously visitors of the site. Guess which awesome characters got the parte superior, arriba two spots? Elena came in segundo while Mr. Damon Salvatore got first! Third most valuable went to Katherine, fourth was Caroline, and rounding up the parte superior, arriba five was Elijah in fifth. publicado hace más de un año
JanaP comentó…
That makes perfect sense for me :) hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
No Stefan??? What a surprise!!!!!!!!! hace más de un año
MikuChan comentó…
Just perfect sense ;D All Hail Delena ♥ :D hace más de un año
heart
MikuChan dicho …
Can't wait for the 30th of August!
The DVD-cover already looks awesome ♥

..and it'll help me to survive the hiatus :D publicado hace más de un año
JerseyGirlBritt comentó…
The cover and bonus features look great! I'm really excited too. hace más de un año
0123Hope dicho …
I want to share this fic for those who need it (like me) to get through the hiatus ! It's KILLING ME !!

So here's the trailer to the story
link

o this is the direct link ;)
link

Does anyone know the air fecha of season 3 ? o is it still unknown?

Delena ! <3
BTW amor what JP dicho about them ! publicado hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
I believe September 8th is THE DAY! hace más de un año
0123Hope comentó…
I hope so ! Wouldn't want to wait a día longer :D hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
can;t wait:D hace más de un año
mata1987 dicho …
my delena family :)) from youtube delena kiss 269 311 view and stelena kiss 268 312 amazing we are ahead stelena sorry for my english im from slovakia publicado hace más de un año
delenafrenchfan comentó…
yess it's so cool but it's normal DE kiss is más beautiful than SE kiss ^^ =p don't worry personally I'm french so tu don't alone ;) hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
but we still need to get ahead of their sex scene!!! hace más de un año
traceypharm comentó…
LMAO hace más de un año
mata1987 dicho …
vote for delena link publicado hace más de un año
DianaSalvatore dicho …
I just wanted to ask if some of tu are actually.. Worried about D/E's future. I mean, I am really excited about siguiente season, especially with what KW and JP dicho but I'm afraid that they screw them up. Most of all, I don't want to see Damon becoming completely good. I like his issues, his struggle and all.. Please, tell me that there's nothing to worry about. x) publicado hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
I know it sounds ridiculous but they are really important for me, más than any other couples. I'd would be devasted if they screw rhem up. hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
Thank tu ! :) I try to make progress because I hate doing mistakes even if it's not my own language. x) Oh, yes, le française est une belle langue. :) But it's also awefuly complicated. tu gotta be motivated if tu want to learn it. :pp hace más de un año
traceypharm comentó…
:) Merci ! hace más de un año
JanaP dicho …
Julie just tweeted that she spend the día escritura season three, can´t wait for it! publicado hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
ME NEITHER !!! I'm dying. 12 weeks left. ;____; hace más de un año
loveofpete comentó…
Umm not to criticize JPlec BUT I want KWilliams escritura the DE parts. We get más meaningfull scenes from DE when anyone BUT JPlec alone write DE scenes. I think she is más a SE fan and just tolerates DE. KW is majorly DE fan and a very small bit SE. hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
You're right !!! :o I don't think that JP knows how to write D/E, even if I like her, I thinkg that she does a great job but.. x) Oh, did tu know that there are new writers ? :o hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
"It felt very much that it was earned for Damon to finally get some kind of acceptance and compassion and reciprocation to the feelings he’s made very clear. He needed it, and Elena, needed to give it to him. She obviously cares about him in a lot of ways, and that’s going to be a big struggle for her siguiente año — for all three of them, actually. What did that moment between them mean? How do they recover from it with Stefan? And where do those relationships lead?" Julie Plec publicado hace más de un año
deluv comentó…
CAN'T WAIT!!!! YIPEEEEE hace más de un año
delenaluv comentó…
i'll tell tu where they lead julie... to a d/e ending hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ Rofl. Let's hope. hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
"In that moment, Damon needed her forgiveness and her love, and she needed to give it to him. It was very pure for her." - Julie Plec publicado hace más de un año
deluv comentó…
I'm copying this on the TVD couples spot..its dead over there. Let DE give life to it <33 hace más de un año
traceypharm comentó…
Awesome for Julie to say that, proof against those who thought otherwise. Maybe she might not feel as horrible then, still guilty perhaps, but not shame. I am glad JP dicho this, very lovely. hace más de un año
big smile
deluv dicho …
Aha!! Elena now knows how Damon's lips feel against hers. At least now we will know what she'll be thinking when she looks at them (and that's A LOT of times.) publicado hace más de un año
maryam1311 comentó…
lol<3 hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
Mmmh I bet that Elena will enjoy más the feel of something else against her. LMAO, sorry for my crudeness. :P hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
pg? hahhaa más like R hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
(Anonymous on twitter): What do tu think on the large Delena fanbase? Did tu expected that?
JP: It makes perfect sense to me. publicado hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
;D hace más de un año
HaleyDewit comentó…
:) hace más de un año
DelenaNianFreak comentó…
hahaha oh yess <3 hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
Can tu imagine how epic Elena's ILY will be?! Omgggg *_* I think that it will be unexpected like Damon's one, but in a total different way. And I'm pretty sure that it won't happen this season, if it has to be this season, IMO at the end. But I don't want things to hurry, same for DEx. Slowly and epic build-up for DE. :) <3 publicado hace más de un año
JanaP comentó…
I amor the fact that Elena still didn´t say these three magic words to DAMON. They have so much moments to look forword: their first mutial kiss, Elenas first I loves you, their first time... Tell me they are not THE couple of that mostrar when they have so much built up... hace más de un año
deluv comentó…
Elena's ILY is gonna be más EPIC than Damon. And Damon's was epic so imagine how Elena's will be? I'm expecting tears...lots of them.I mean she shed alot of tears for the "i like you" now imagine the ILY hace más de un año
JerseyGirlBritt comentó…
I can't wait for Elena to say she loves Damon but at the same time I still want Delena to progress at a steady pace and not rush. Their moments now are crazy good. Imagine how DEx will be! Lol. hace más de un año
hanoooooo dicho …
I miss Delena so freaking much ..(sad face) publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
Me too:( hace más de un año
maryam1311 comentó…
same here, i want Delena back on my tv *crying* hace más de un año
bussykussi comentó…
me too :((( hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
me three :((((( hace más de un año
heart
jendelena dicho …
Oh dear I'm afraid to ask what the hell happened on the Damon spot, *shivers* rofl. But I know tu guys are awesome so I hope tu guys are trying to spread the peace <333 Lets just ship Damon and Elena and not focus on any drama its not worth it. I amor Delena fans because they are passionate about their ship so stay that way. Spread the amor not war. Ship Delena and respect other shippers preferences. amor tu guys. Btw this spot is growing fast like keep up the Delena amor <3333 publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
THANKS!!! Yes, so agree with you. hace más de un año
jendelena comentó…
Yes drama free spread the amor not war <3 hace más de un año
darkdoll59 comentó…
I totally agree with tu hace más de un año
heart
traceypharm dicho …
Ok, so I am on my segundo read-thru of The Vampire Academy series and almost finished with the last, and of all places, I find this quote about how Rose feels about Dimitri:
(Last Sacrifice)

Being with him after so long, after everything we'd endured...it was like coming home. Like finally being where --- with whom --- I belonged."

Sound familiar? About Elena being Damon's home? por KW?
It seems to be a universal feeling between couples who are destined for each other. publicado hace más de un año
jendelena comentó…
Never read Vampire Academy but yes the writers always refer to inicial when it comes to Delena and also the songs played during most Delena scenes are about "home" as well. :) hace más de un año
headstrongshiho comentó…
awhhh. i wish elena says this. hace más de un año
NateHeartSerena dicho …
hola fellow DEers. We are trying to get TVD Couple spot to have a más inclusive spot look and the first step to that is changing the banner. At the moment we don't have enough, and while I know some of tu have already submitted, if anyone else is interested just head on over and post in the forum. Thanks!
Conditions- Its been agreed upon that the banner should include as many of the más popular ships as possible but tu can also include minority ships like Elena/Elijah if tu want! :D publicado hace más de un año
NateHeartSerena comentó…
link hace más de un año
delenaluv dicho …
5 weeks down and 12 más to go. only thing keeping me sane right now is tu guys and my dvr. how many times can i replay and fast foward to my delena scenes? until my little delena corazón is filled. publicado hace más de un año
BB8fan comentó…
Oh my gosh, that's an INCREDIBLE way to look at it!!! If tu say 12 WEEKS, it just seems SO much shorter than counting down the MONTHS!!! I'm SO doing this now!!! September can not get here FAST enough!!! Sorry just had to say this! Was trying not to comentario under any other posts, but I HAD to comentario this! ;D hace más de un año
deluv comentó…
Jo, I remember KW saying that. They could start it off the siguiente IMO. hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
that's good vivian for a segundo i thought i was imagining this. btw are tu gonna be on chat tonight? hace más de un año
Anna_JH dicho …
Okay, I've seen A LOT of Delena videos and I don't think any of them come close to how moving and beautiful this one is. It moved me to tears and a DE video hasn't done that since "I see you" and that was over a año ago! lol! amor THIS!

link publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ It's flawless! This video has been around for not so long but it's already so 'famous'. Truly is heartbreaking. BTW, watch this one too..seriously is a must :] --> link hace más de un año
heart
lizzie_jo5 dicho …
Soooooooo close to 6000 fans!!!
Are we gonna do matching iconos again?
Same way we did when he'd reached 5000 fans? publicado hace más de un año
deluv comentó…
Yes, we'll use the kiss o the dance.. hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
awesome:D hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
tu know guys I don't get ppl who say that just b/c S3 is very focused on DE, it's even the end of them. ERRR. Actually as KW dicho S3 will explore a lot of Elena's POV and the guilt of loving both Damon and Stefan, so IMO they won't really happen in S3 but they'll get closer and closer and Elena will completely fall for Damon, then in S4 I think that we'll see the real triángulo, triángulo de starting. Like Elena being back with Stefan but she's not happy b/c she loves Damon etc etc... can't waitttt ;] publicado hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
i dont think Elena will ever be unhappy with Stefan, i am curious to see how the writers will wrte it hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
^ IMO it's all in the writers. We've seen that the libros and the mostrar are two different things so we can't know that. But I actually think that it won't be always all good for SE, I mean that's a triángulo, triángulo de Viv, and it's normal that we have to see even Elena's POV and feelings about all that. What would be the point? Seeing Damon suffering all the time b/c Elena will always run into Stefan's arms? So far it's been like that, but we were just at S2. I'm pretty positive that eventually Elena will not be able to stay with Stefan and away from Damon.. who knows maybe she'll just dump Stefan b/c she feels guilty, but again IMO Elena only loving Stefan would be boring and predictable as hell and the writers know it. hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
Lol. Patience Viv, patience.. we'll get to that too! XD Otherwise, we would be like cheesy and gross SE. Wanna that?! NOPE. :P hace más de un año
BB8fan dicho …
Hello. My name is Ani, and I'm a Bamonator. I'm escritura because of the squabble that took place yesterday on the Damon spot. I RARELY go on that spot but just went because I heard about the couple vote. Anyhow, I took place in the argument. Not a HUGE part, but I took part in it. And I'm thorougly ashamed. I've never been in an argument like that, and though I can más than "hack it," I didn't like it! There was just so much hatred and animosity. I didn't like it...and a lot of other Bamonators publicado hace más de un año
BB8fan comentó…
didn't as well...A lot of us are tired. We don't want to fight anymore. I don't know if this is possible o not, but we'll never know if we don't try...I want to propose a peace treaty. Of couse twitter and youtube are separate entities, but we can at least have peace on FANPOP! I think it'll make the website más enjoyable for all of us! We're NEVER gonna agree o see things eye to eye. tu guys will always think you're right. And we'll always think we're right. So let's just agree to disagree! Let's respect one another! I'm happy for tu guys for finally getting your pairing together and I KNOW tu don't wanna deal with drama in this time of celebration! Nor do tu DESERVE to! And Lord knows if Bamon gets together, I don't want it from tu guys! So lets just be peaceful. It CAN happen! Do I have any supporters? hace más de un año
laurik2007 comentó…
What where when who?? not again, what happened this time? I agree, this was is exhausting and I wasn't envolved and I don't want aby part of this....we all amor the same mostrar and shour cherrish this hace más de un año
BB8fan comentó…
Thanks, Laurik!!! I appreciate your support SO much!!! We need as much of it as we can GET!! :D hace más de un año
mata1987 dicho …
vote for delena link publicado hace más de un año
HaleyDewit comentó…
done :) hace más de un año
DSalvatoreLuv dicho …
Finally joined the Delena spot!! September seems longer away than it did a mes hace :( publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
Welcome to the Delena Family!!!! Very, very happy to have you! and Yes, I can't believe it's only June hace más de un año
DSalvatoreLuv comentó…
@misty11 Already one step ahead of ya :) :) hace más de un año
jendelena comentó…
Welcome to the Delena spot :) hace más de un año
HaleyDewit dicho …
I sent an correo electrónico to the Alloy Company telling them how unhappy I am about their plans with Phantom. publicado hace más de un año
MelodyLaurel comentó…
We all are:( But too late now, Phantom is coming out, ghostwritten and anti-DE. hace más de un año
HaleyDewit comentó…
Well, I'm not going to buy it. How can these people be so selfish? hace más de un año
HaleyDewit comentó…
Oh no, it's not for Bamon fans! L.J. had to erase lots of Bamon scenes as well, so I don't think they'll be happy with the book. hace más de un año
NateHeartSerena dicho …
Please registrarse in creating the Official Delena lista :)

link publicado hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
misceláneo thought: a few days hace I twittered to one of the new TVD writers, telling him welcome and adding of escritura good Damon and Elena scenes. Lol. He answered me and dicho "Will try :)"
Since even the writers get a lot of tweets, do tu guys think that he answered me just for being polite and b/c I've been 'one of the lucky', o b/c he indeed knows the amount of people loving DE and that DE are THE ship of TVD? B/c being new, obviously the other writers told him how things - publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
- are, which are the favourite characters, the couples of course. IMO, he has watced S1 and S2 of TVD so maybe he simply answered me because he likes Damon and Elena too and knows how people can amor them, but in my mind still there is the thought that maybe he answered the pregunta being a little naive. I mean he's new, and even if he's watched the other seasons the other writers must told him who for them is their central couple and maybe he answered me not thinking of the possible ships wars b/c he do think that Damon and Elena are 'the one'..? IDK if tu got me haha, if tu got what I mean but that's just a misceláneo thought that I liked to share with tu and asking your opinion! :P hace más de un año
deluv comentó…
I think he knows how much people want DE, and how much everyone is eargely waiting for S3 (DE seaon) . IMO, His reply meant "yes there's DE coming your way" hace más de un año
musicgrl331 dicho …
Anyone read any good DE fanfics lately that take place after season 2?? if so please share!! publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
I usually read misceláneo fics, if I like it and it's interesting I don't care if it follows the storyline, lol.. I'm actually lectura "Long, lost & gone" which is a beautiful and heartbreaking DE fanfic! So I consejos it. :) hace más de un año
Alt_Girl38 comentó…
try the Last stand on Fanfiction.net its pretty good hace más de un año
darkdoll59 comentó…
connectioons on Fanfiction.net is very good hace más de un año
mata1987 dicho …
please vote link publicado hace más de un año
heart
traceypharm dicho …
I am so in Delena amor right now, just take a look at the countdown to 6,000 fans foros and see how many fans we gain in just one day, even in a week! Can tu imagine how many will have joined our family por season three o end of season 3 if it's going to belong to DE! publicado hace más de un año
bussykussi comentó…
hell yes <3 5862 fans !!! hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
FP will belong to DELENA!!!!!! Im hoping there will come a día when we beat EDward&Bella:D hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
yay!:) amor DE hace más de un año
heart
Thug-Angel dicho …
"She cared about Damon.She really did. It was usually difficult being with him because they were alike in so many ways. Headstrong, each wanting their own way, passionate, impatient…
She and Damon were alike."

- Shadow Souls publicado hace más de un año
bright_angel comentó…
Oh amor that part! <3 hace más de un año
Aubreykarew comentó…
Shadow souls the most amazing de book and its wonderful de frases hace más de un año
elizabethlizzie comentó…
<3:) hace más de un año
smile
HaleyDewit dicho …
Vote, please! :)

link publicado hace más de un año
Thug-Angel comentó…
Done xD .. lol at the comments!! hace más de un año
traceypharm comentó…
OMFG. I just did. lol hace más de un año
NateHeartSerena dicho …
hola guys, are we doing matching iconos for when we reach 6000? publicado hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
"I will always. Choose. YOU." ♥
"But I amor you, tu should know that.." ღ
"I can't lose tu - I can't stand the idea of tu hating me forever."
"The point is that I'm in amor with her and it's driving me crazy."

Meeh, they always have the best lines and scenes on the show. Make my corazón melt everytime. So far we've just seen Damon being in amor and devote to Elena, can't wait to see HER being in amor and devote to him. Epic they are epic. :] publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
OMFG! i know right! so excited to see what she says! hace más de un año
NateHeartSerena comentó…
"I like tu now, just the way tu are" <3 hace más de un año
bussykussi comentó…
^^^yes season3 is our <33 hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
Guys this is the DELENA spot, so donnot post Ian/Nina o Damon/Katherine things. Thanks. publicado hace más de un año
Miiss_Universee dicho …
im missin TVD..well really jus damon nd DE..goshh jus another 2 months..then por july they will be back shootin..hopefully we should get new promos/pics/stills etc..tht should keep us goin till sept..cnt wait!.x publicado hace más de un año
traceypharm comentó…
I can't wait for behind the scenes pics!!! hace más de un año
Aubreykarew comentó…
I cant wait for the promos well only de promos hace más de un año
rosyn_cullen dicho …
So close to 6000 fans :D publicado hace más de un año
TheRisabell comentó…
GO Delena!! hace más de un año
NateHeartSerena dicho …
KW/JP crap on about SE being soulmates but I amor how they always give DE the big mostrar stopping moments. We get amazing scenes, blantant parallels & wonderful quotes. I truly believe DE are the big amor story of the show. If they weren't why is it that BOTH finales were hinged on huge DE moments. The Damon and "Elena" fakeout kiss & speech in S1 finale was part of the cliffhanger. S2 finale? Oh yeah Elena spending the whole ep trying to find Damon & then the bedroom scene. Nuff said. DE FTW. publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
Tru dat lol they would never give de those types of scenes if they didnt plan on being end game. hace más de un año
traceypharm comentó…
^^ITA GUYS. Delena forever epic! hace más de un año
DelenaNianFreak comentó…
Totally agree <33 hace más de un año
Alt_Girl38 dicho …
Don't know if anyone has publicado this video, really well done and funny :)
link publicado hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
Guys, I'd like to remind tu to please make some submissions in the apposite place if tu have some good DE iconos of the kiss to then add in the pick for the new spot icon. But remember, JUST iconos of the kiss and not other moments. :] publicado hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
Make submissions here: --> linkbut please, not blurry o bad qualities iconos because is for actually that that we're changing the icon, 'kay?! hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
Bamon fans freaking out in happiness for suppositions that Ian made. LMAO hard. Gotta suck being them, now they even think that Ian is pro-Bamon for an answer that he have. Oh man.. :\

Btw I just can't wait until September, I already miss DE so much lol! It will be an amazing season for them, plenty of build-up and epic, I just feel it. KW words about DE being 'explosive' just make me believe it even más eheh. I hope that at Comic-Con we'll have más spoilersss *_* publicado hace más de un año
delenaisluv comentó…
What did he say? lol hace más de un año
JerseyGirlBritt comentó…
Delenaisluv, Ian dicho something about Damon getting witch action in season three, which could mean different things about any witch. But Bamons fans have associated this as being romantic and sexual foreshadowing for Damon and Bonnie. hace más de un año
rosyn_cullen dicho …
I'm so bored without Vampire Diaries (Delena) on Thursdays... :( Isn't September yet? ღ publicado hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
seriosuly! hace más de un año
sweetyetsimple comentó…
Tell me about it! hace más de un año
HaleyDewit comentó…
ikr! hace más de un año
heart
bussykussi dicho …
5850 fans !!! only 150 más fans and we have 6000 amazing<3 publicado hace más de un año
rosyn_cullen comentó…
5851 now ♥ hace más de un año
traceypharm comentó…
5852! Delena Rocks!!!! hace más de un año
xochuckandblair dicho …
So I just started watching TVD around two weeks ago... I became completely obsessed and I finished the segundo season last night. And of course, I'm in amor with Damon/Elena. They are now my segundo favorito! couple on TV. I just amor them! publicado hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
Yayyy! Welcome to the DE spot :D What's your fav. DE scene? (Besides the kiss :P) hace más de un año
DelenaNianFreak comentó…
welcome to the DE spot! yay DE is epic <33 hace más de un año
jendelena comentó…
Welcome to the Damon and Elena spot hace más de un año
SpuffyDelena dicho …
Hope everybody likes the motto! :] Full quote as requested por many. publicado hace más de un año
bussykussi comentó…
aww yes i haven't see that it's amazing <3 hace más de un año
darkdoll59 comentó…
I really amor it hace más de un año
tvdlover comentó…
amor it!<333333333 hace más de un año
SpuffyDelena dicho …
(Posting again)

Hey, guys! I won't be around for the siguiente two weeks. I was wondering if somebody could take over for the new icono pick. The submissions are in the submission thread. I already took care of the Lema it should be changing to the full quote shortly. Anyway, the icono is VERY important and I don't want it messed up :/ publicado hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
There aren't a lot of submissions and the deadline is already up. If tu want to extend it tu can por 4-6 days o whatever just make SURE that the icono is of the kiss and the coloring at least moderately matches the banner. That's it. If somebody can volunteer that'd be a huge help as I can't do it :/ hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
Last time I can post that. If somebody doesn't take over then I'll pick up where I left off in two weeks, o just extend the icono submissions for two más weeks if nobody wants to do it. hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
Clarifying - A link to the icono pick, and a link directly to the winning image. I'm sure tu got that but just in case. hace más de un año
abdullahishafiq dicho …
omg i dnt knw wat wil hppn in s3 but any way just wnt 2c damon and elena publicado hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
Welcome to the DE spot :] hace más de un año
DelenaTVD comentó…
Welcome! :) Hope will get a lot of DE season 3! hace más de un año
abdullahishafiq comentó…
yes we hav already mek a team hace más de un año
az0965022 dicho …
vote:

link publicado hace más de un año
loveofdelena dicho …
hi guys! lets all express our amor for delena, and our hatred o stelena and bamon here!! :) publicado hace más de un año
DelenaLover comentó…
express your amor all tu like but all comentarios regarding SE o DB need to be written in the rant thread. hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
What she dicho ^ This is a Damon/Elena spot, not an anti-Bamon o anti-Stelena spot. All that hatred needs to be directed to the rant thread. hace más de un año
Alt_Girl38 dicho …
Thought this was cute,
Damon and Elena = The lady and the vamp
:) like the Lady and the tramp publicado hace más de un año
Madelayna comentó…
hihi :D hace más de un año
MelodyLaurel comentó…
cute:) hace más de un año
emmalouisee dicho …
link
ONLY 14 más till we pass brucas ! please registrarse :) publicado hace más de un año
Myruna comentó…
already joined :) NIAN ROCKS! hace más de un año
bussykussi comentó…
nian!!!! hace más de un año
epicdelena4ever comentó…
THAT'S AWESOME! hace más de un año
smackyy dicho …
tu guys need to check out this video. This girl makes the BEST Delena fanvids.
link publicado hace más de un año
SpuffyDelena dicho …
Hey, guys! I won't be around for the siguiente two weeks. I was wondering if somebody could take over for the new icono pick. The submissions are in the submission thread. I already took care of the Lema it should be changing to the full quote shortly. Anyway, the icono is VERY important and I don't want it messed up :/ publicado hace más de un año
SpuffyDelena comentó…
There aren't a lot of submissions and the deadline is already up. If tu want to extend it tu can por 4-6 days o whatever just make SURE that the icono is of the kiss and the coloring at least moderately matches the banner. That's it. If somebody can volunteer that'd be a huge help as I can't do it :/ hace más de un año
_VivalaVida_ dicho …
ROFLOLOLOL. When Candice interviewed KW a while ago, she asked about Bamon..ahah XD

C: What about Bonnie and Damon? Some fans say that they'd like them together. They have great chemistry.
KW: Mmmh..Bonnie and Damon? They have great chemistry because she hates him.

publicado hace más de un año
loveofdelena comentó…
lool. so true kevin!! WTF is bamon anyway!!! delena all the way!!! hace más de un año
delenaluv comentó…
maybe kat graham asked candice 2 mention it. i'm sure she'd do anything 2 get scenes with ian. hace más de un año
deluv comentó…
^hahaha....that's a possibility. SKN hace más de un año
delenaluv dicho …
it would be nice if they had some flash backs with stefan and damon's mother mostrando how maybe she would always try 2 comfort damon when his father would make him feel less than stefan. it would be nice if elena got 2 see how damon always came 2nd 2 stefan and how their mother was always there 2 luv damon till she died and he felt alone again. elena should see how stefan was the cocky entitled one eventhough he led her 2 believe he was only a dick 4 a short while after bcoming a vamp til lexi publicado hace más de un año
delenaluv comentó…
there needs 2 be más background on their family life especially with the mother and father. i would like 2 see this happen as d/e go on their road trip to find stefan but find so much más along the way, like the truth about the reality of s/e's relationship o lack there of and the revolation of TRUELY knowing someones soul and accepting them flaws and all and realizing the deep amor and understanding u thought u had of stefan doesn't compare to what she has with damon. if u know ur boyfriends brother in a deeper way than ur man, u must realize there is a reason why hace más de un año
loveofpete comentó…
tu know what? I truly think that Elena knows Damon on a deeper level than she does Stefan. Mostly because Damon doesn't hide anything from her, neither the good o bad. Stefan has alwasy tried to hide how dark his past was which he can't do anymore since he went off with Klaus. Maybe that is why Nina dicho in that interview that she and Stefan will get closer because NOW she will know the real person. Anyway it really doesn't matter beacause she and Damon has and had the strong bond and understanding first. People tend to look favorable and think they are the better choice (my hope for Elena) on someone who is always ruthfull and upfront with them from the beginning than someone who later on decides ( when there is no choice) to reveal themselves. Well now she will have the true idea of who Damon and Stefan is and make her choice without hopefully any regrets. I know who I want her choice to be. Can I say Damon? :D hace más de un año
TVD4ever497 dicho …
Can tu guys please follow me on twitter? @TVD4ever497
I have everything TVD- spoilers, quotes, news, trivia:) publicado hace más de un año
loveofdelena comentó…
uuggggrrrr!!!! im soooooo pissed off!! i have just joined twitter ive mins ago, but i keep getting the resend comfirmation message all the time!! sooooooo FRUSTRATING!!!!! hace más de un año
HaleyDewit comentó…
done :) I'm FanaticWriter ;) hace más de un año
TVD4ever497 comentó…
@HaleyDewit isn't u a follow request:) hace más de un año
Anna_JH dicho …
As if it's only June :-( I MISS DELENA SO MUCH!!! publicado hace más de un año
lizzie_jo5 comentó…
don't be sad Anna:D it's already been a month!!! tu won;t know when it's September again;D hace más de un año
_VivalaVida_ comentó…
Oh my..I miss them so much, it's like I'm addicted. lol. :\ Seriously anytime soon I think I will start dreaming about them haha! I've already started thinking about what S3 will bring to us and I'm EXCITED. Delena always. <3 hace más de un año
EllaEnchanted comentó…
registrarse the club Anna lol. It's been too long already. Delena <3 hace más de un año
smile
mata1987 dicho …
vote for delena link publicado hace más de un año
HaleyDewit comentó…
done :) hace más de un año
kiss
bussykussi dicho …
vote for delena <3
link publicado hace más de un año
NateHeartSerena dicho …
Does anyone know when the season 2 dvd comes out? Can't wait to watch the gag reel lol. Also am hoping for some DE deleted scenes :D publicado hace más de un año
DianaSalvatore comentó…
I wanna know too, can't waiiit !!!! hace más de un año
HaleyDewit comentó…
I read somewhere in August. hace más de un año
TVD4ever497 comentó…
July 27th hace más de un año
emmalouisee comentó…
i know i just wanna see the bloopers ! :P hace más de un año
az0965022 dicho …
vote :

link publicado hace más de un año