brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 40201-40250 of 116057

hace más de un año sophialover said…
duhh!
hace más de un año brucas4ever said…
i like trail mix:P
hace más de un año Janni said…
lol hanah xD
hace más de un año mollyx365 said…
I`m playing the game XD
hace más de un año brucas4ever said…
did you play the game?
hace más de un año sophialover said…
We totally do...
 We totally do...
hace más de un año mollyx365 said…
I WANT AN EYESEXAGEEEEE
hace más de un año brucas4ever said…
glue stick!
hace más de un año brucas4ever said…
its so fuN@!
hace más de un año brucas4ever said…
i used to play it everyday!
hace más de un año mollyx365 said…
THE MALL!
hace más de un año sophialover said…
sick
Ohh i'm playing it too!
hace más de un año Janni said…
I'm not playing now, I'm watchig MAdagascar xD
hace más de un año brucas4ever said…
i dont like that girl!
hace más de un año sophialover said…
Awww Dan/Blair<33
Louu i loove ur icon!
hace más de un año brucas4ever said…
hmmmmm hungry!
hace más de un año sophialover said…
cool
Katy Perry?
Why?
SHE ROCKS.
hace más de un año Janni said…
aLice remember Neopet!? xD
hace más de un año sophialover said…
Madagascar?
OHHH SEND A KISS TO MY FAVE LIOON!
hace más de un año brucas4ever said…
when i say sox do you think red or white?
hace más de un año sophialover said…
I love this lion so much<33
hace más de un año brucas4ever said…
i collect barbies


dan can go die
hace más de un año livelovelaugh said…
katy perry is amazing
hace más de un año Janni said…
white!
hace más de un año sophialover said…
kiss
TRUE.
hace más de un año sophialover said…
cool
DAN CAN GO DIE..SURE.
hace más de un año brucas4ever said…
someone ate a;; tje m& ms out of my trail mix

stupid ugly bitch
hace más de un año livelovelaugh said…
i love gossip girl i seriously am adicted but i heard theres only gonna be 3 seasons =(
hace más de un año brucas4ever said…
peanut<3
hace más de un año sophialover said…
YAY!
GO ME.
 YAY! GO ME.
hace más de un año brucas4ever said…
hot coco
hace más de un año sophialover said…
cool
NO WAY DAWN.
I heard they will be at least 5!!
hace más de un año livelovelaugh said…
wel i supose they cant have no more there killing it already lol
hace más de un año mollyx365 said…
Hahahha that was fun XDDDD
hace más de un año brucas4ever said…
i hate when shows have more than 3seasons! every show sucks after the third season
hace más de un año sophialover said…
Things will go back to normal on S3.
NS/CB<33
hace más de un año mollyx365 said…
What are they going to do after they graduate??
hace más de un año Janni said…
only 3!?

well i'm with dawm i don't think that they will be able to keep the juicyness forever
hace más de un año brucas4ever said…
summwe
hace más de un año brucas4ever said…
yes it was
hace más de un año sophialover said…
cool
Yeah..OTH ended when S3 ended.
hace más de un año livelovelaugh said…
no i heard they were stopping it there coz they didnt wanna do a time jump this seasons is the finish of high school then season 2 is over the summer and thats it
hace más de un año sophialover said…
meh
like...then they get SO CRAPPY.
hace más de un año mollyx365 said…
I`m really over CB right now I want DAIR!
hace más de un año Janni said…
but itwont be good if they send them all to the same uni
hace más de un año brucas4ever said…
ns<33
hace más de un año livelovelaugh said…
i did like season 4 oth tho and thats so not true friends and gilmore girls were great after the third seasons
hace más de un año sophialover said…
Well..if NS and CB will be endgame then i don't care. I just hope we get an ENTIRE NS season...
hace más de un año sophialover said…
monkey
I mean i can't stand Chunessa or whatever...i dunno how to spell it!
hace más de un año livelovelaugh said…
i can never get over cb seriously cb jp and bl i will never get over