brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 37451-37500 of 116057

hace más de un año Janni said…
I understand hun.. ;D

just tell us if you want us to make the fotm picks;D
and we would gladely do it, if that means that you can spend more time with us;D<3
hace más de un año Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
hace más de un año livelovelaugh said…
ooo mary i was thinking coz the banner got so long to change and you were suposed to pick the scenes for the next banner i thought that you and who ever wins next pick some scenes each for the banners and icons that way mary still gets ago and who ever wins next
hace más de un año sophialover said…
DAMN...YOU'RE RIGHT DAWN!! DAMN DAMN DAAAMN...Nem is almost always on...UGHH! How can she NOT be now? LOL!
hace más de un año brucas4ever said…
yah! Janni Spring Break 1week! woot woot!


... but....








(don't kill me)




























I













AM


























going

















out
























of
















town




















hace más de un año Janni said…
you have 4 queartses? We have 2 semesters=/
So i have this HUGE math 'exam' test on monday, that practically decide my final grade! and hit is the most IMPORTANT grade in my 16 years =S
hace más de un año livelovelaugh said…
im adding caps so i mite get behind lol
hace más de un año mollyx365 said…
I`m going out of town too lol.

Sorry I`m writeing this insanely boring paper
hace más de un año brucas4ever said…
i can make them i feel bad guys!
im so sry!
hace más de un año sophialover said…
LoL...i had no idea about picking scenes for the banner...lol! I mean...noone told me...LMAO.
hace más de un año Janni said…
you BITCH!! and you don't have internet!?

btw dawn, i don't think that Papa will agree on changing the banner&icon that soon, cause it was really trouble changing into this one =/
hace más de un año livelovelaugh said…
dont feel bad theres more to life than fanpop lol wel unless your janni :P:P:P
hace más de un año sophialover said…
meh
Baby...you're kidding!!!?? Maths again?
OMG..POOR YOU!
hace más de un año brucas4ever said…
mkkk
awww we have 2smesters but there are 4quaters
aww molly where you going?
hace más de un año Janni said…
LOL Mary! DAwn even made picks about it :p
hace más de un año dermer4ever said…
your right
hace más de un año brucas4ever said…
aww is it math!
if it was i would die
hace más de un año sophialover said…
Well...i think he'll be Ok with it. I mean...at least the banner SHOULD be changed i think...lol!
hace más de un año livelovelaugh said…
wel janni we have a week until the winner is chosen then we have about 3 weeks to find or make the banners then a week to choose so it is gonna be another month and yeh mary the winner of FOTM picks the scenes for the next banner and icon but because dave was a bitch it got all efffed up so you and the next winner can share
hace más de un año Janni said…
HAHA Dawn xD

I'm not going away for the vaca, we are taking a tour to Sweden one day, other than that just with friends ;D
hace más de un año sophialover said…
crying
WHEEEEN?
HOW COME DIDN'T I NOTICE? LMAOOO! I'M SOOOOOOO STUPID...LOL!
hace más de un año livelovelaugh said…
i made a pick about what?
hace más de un año Janni said…
We can try;D

buhu... I have to go..=(
hace más de un año livelovelaugh said…
im lost lol
hace más de un año brucas4ever said…
yea internet<33
but i don't know how much time illl be on the comp!
im only gonna be there until the friday though so ill have the weekend
hace más de un año livelovelaugh said…
ok cya janni =)

xxxx
hace más de un año mollyx365 said…
Floridaa :)

i`m slow: are we getting a new banner?
hace más de un año Janni said…
about the fotm choosing the banner;D

link
AWWW<33
hace más de un año brucas4ever said…
aww bye janni... kisses<3
hace más de un año livelovelaugh said…
eyesexage and ooo people check out my new games on the GG and OTH spots
hace más de un año brucas4ever said…
im going to Georgia!
hace más de un año Janni said…
Hannah.. plsease don't dissaper on us again!<33
hace más de un año Janni said…
Do they have to kiss when they get that price?
hace más de un año livelovelaugh said…
molly it wont be for at least another month but we started that thjing where the FOTM picks the scenes we use but dave fucked it up
hace más de un año dermer4ever said…
I hope i win it for April that would be a good b-day gift for me
hace más de un año brucas4ever said…
awww ? Dawn what happened with Dave?
hace más de un año livelovelaugh said…
i think it should be terra, meicki, me or molly we are the only originals that havnt won =(
hace más de un año livelovelaugh said…
he wouldnt change the banner lol so it was nearly 2 moths until we got it changed by papa instead
hace más de un año livelovelaugh said…
hace más de un año livelovelaugh said…
hace más de un año Cas_Cat_2 said…
heart
Hey girls! <33
hace más de un año brucas4ever said…
Cat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sry i was talking on the phone Dawn
hace más de un año livelovelaugh said…
CATTTTTT
hace más de un año brucas4ever said…
iknoww you will all win in the next couple months!
i know it!
hace más de un año livelovelaugh said…
its k hannah people have a go at my new game ^^^^
hace más de un año dermer4ever said…
Hey Cat
hace más de un año Cas_Cat_2 said…
Anyone remember what episode is this icon from? =/
 Anyone remember what episode is this icono from? =/
hace más de un año livelovelaugh said…
i think its 5x04 or near there
hace más de un año Cas_Cat_2 said…
Hm.. It might be 5.05.
Thanks Dawn. =]
hace más de un año Cas_Cat_2 said…
Naa.. It must be 5.04. You were right. xP