brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 14001-14050 of 116057

hace más de un año livelovelaugh said…
who got it?
hace más de un año brucas4ever said…
ogm
hace más de un año livelovelaugh said…
oooo janni =)
hace más de un año brucas4ever said…
bitch! janni im gonna get yoU!
hace más de un año mollyx365 said…
jannnni
hace más de un año brucas4ever said…
you better hide!
hace más de un año livelovelaugh said…
i deseve the next one i dont have one yet =(
hace más de un año brucas4ever said…
link molly i need some btfg help!
hace más de un año livelovelaugh said…
anyway girls gtg =)
hace más de un año livelovelaugh said…
love ya xx
hace más de un año Janni said…
Haha i got the 1400<3

I know those girls are gonna get it all^^
but they deserve it, but i still haven't gooten the PM thing? Is that just to send in a mail to Nem? *stupid*
hace más de un año mollyx365 said…
yeah like Personal Message
hace más de un año brucas4ever said…
bye dawn!

janni i need ur help!
hace más de un año Janni said…
Love Dawn^^

Hannah, what about me? I too wanna be BTFG power^^
hace más de un año Janni said…
Personal Message? huh? *stupid*

I'll help you Hannah, is it with the pick?
hace más de un año brucas4ever said…
then make one! think of smth well'll add youthen ill add you to the pick:D
hace más de un año dermer4ever said…
Hannah i voted but i think some of the votes are the TFW people i voted for BTFG even tough i am not on that spot.
hace más de un año Janni said…
Yeyy^^
thinking hmm---
Help?
hace más de un año brucas4ever said…
aww thanks Terra!

um you can.. thinking
hace más de un año Janni said…
What is you guys powers?

What about the ability to make people fall in love
qupid<3
or..
hace más de un año Janni said…
We have the normal Vampire powers too?
Speed, great sight +++ ?

Or...
hace más de un año brucas4ever said…
alice has that one!

you can have
super strech
force field
the force!
lala thats a good one
we all need super hero nicknames
hace más de un año mollyx365 said…
i think alice has that.

HEY we need names.
hace más de un año Janni said…
Ufff.. I need help..
hace más de un año Janni said…
buhu,,
I can take the force field<3
I'll be your protecter ..aka Guardian Angel(a)

That can be my nickname<3
hace más de un año brucas4ever said…
you can explode things with ur mind!
hace más de un año Janni said…
Or, the Volvo owner lover<3
hace más de un año Janni said…
That's so cool! (lol)
I wanna explode things with my mind!! And can i have the force field too? pretty please? (a)
hace más de un año brucas4ever said…
duh.. you need more! um you can take shape of things aroud you like... if it's a person you can take shape of them!
hace más de un año mollyx365 said…
yeah those are great powers :DDD
hace más de un año Janni said…
Ouuu that's cool^^
Now i have:
Explode thing with me mind
Forcie Field
And taking shape

tihi xP
Amd I allowd to have more? How many do you guys have?
hace más de un año Janni said…
Sry Hannah, that I'm not able to help you much over at the pick, it is just that I came suddenly and Charlie?
hace más de un año mollyx365 said…
i have 3.
yeah i'm just confused there too.
hace más de un año Janni said…
WHat is yours?
hace más de un año Janni said…
I too have 3 now, so maybe that's enough?

now we should get the names?
hace más de un año mollyx365 said…
invisible, cook food, & transport.

definietely need names :D
hace más de un año brucas4ever said…
um post ur powers on the btfg appreation thread
hace más de un año dermer4ever said…
you guys have awesome super powers
hace más de un año Janni said…
I'll do it;)
hace más de un año brucas4ever said…
terra you can join you know all about twilight!
hace más de un año MischaLover said…
hey everyone whos still here! wow the pucas fans are really enjoying themselves tonight lol
hace más de un año dermer4ever said…
yes because of you guys i will join but i need to have a superpower
hace más de un año mollyx365 said…
i know!!
hace más de un año MischaLover said…
oh hey hannah, janni, molly & dermer! =] OH OH OH can i please get powers pretty pleeease!
hace más de un año brucas4ever said…
i know! totally you guys need some powers.. start thinking!
hace más de un año MischaLover said…
dermer use some from heroes! i like sylars, rip peoples heads open & steal their powers LOL
hace más de un año Janni said…
lol;P

Names..?

I might wanna have, Guardian Angel, or
Lion Lover<3
hace más de un año Janni said…
Lion Lover aka. LL^^
hace más de un año brucas4ever said…
oohh that one is good dayna.. u could also have automatic healing!
hace más de un año mollyx365 said…
umm i wannna be ..
like "invisible chef boyar trasporteee"
lmfao thats long.