brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 8101-8150 of 116057

hace más de un año brattynemz said…
Molly got 8100 Damn!
hace más de un año sophialover said…
bb Hannah<33!
hace más de un año sophialover said…
Molly....i'll officially hate you if you keep kepping the 100th comments...LOL! haha!
hace más de un año mollyx365 said…
whaaat?! isn't that the 4th time in a row?
hace más de un año sophialover said…
and this time i didn't get first page either...DAMN!
hace más de un año brucas4ever said…
Okay im finally going I promise this time
hace más de un año sophialover said…
WAIT...you god 8000th TOO?
hace más de un año brattynemz said…
Yeah! Haha! Mary will bite your head off if you get 5 in a row. LMAO

Terra is she Morgan10 or something??
hace más de un año mollyx365 said…
damn, we should be keeping a score tally.
hace más de un año brattynemz said…
No Hannah! Haha
hace más de un año sophialover said…
Morgan is the LeytonER we'd been talking about the other day? LMAO!

*shakes head*
Molly you SO need to stop getting my precious comments...GRR!
last edited hace más de un año
hace más de un año dermer4ever said…
yes she is but she's offline just tell her you know me your good.
hace más de un año mollyx365 said…
and i'm not even trying.
hace más de un año brattynemz said…
LMAO I think I got 3000th, that's all. I'm not so sure though. I wouldn't bother going back like 1245845465 pages. lol
hace más de un año sophialover said…
think about what's going to happen if you actually TRY...OMFG!
hace más de un año sophialover said…
Nahh..i'm not gonna try count mine...xD I've got so many of them...lol!
hace más de un año dermer4ever said…
this Morgan is defiantly not a Leytoner she is a Naleyer and Brucaser and obsessed with twilight.
hace más de un año mollyx365 said…
pshh imma beat you all
hace más de un año brattynemz said…
lol oh Mary I have many of them too, so many I can't even remember. :p
hace más de un año dermer4ever said…
night ladies i am gonna to bed
hace más de un año brattynemz said…
Goodnight Terra ;)
hace más de un año mollyx365 said…
nightt.
hace más de un año sophialover said…
niiight babee!
hace más de un año brattynemz said…
Molly where are you from?
hace más de un año 1treehillfan said…
Hey you guys!!! Wassup???
hace más de un año mollyx365 said…
ohio ... which is basically in the US, you?
hace más de un año brattynemz said…
Hey Alice! err don't you wanna join the Match the Name with the Face game?

I'm from the Philippines, hah.
last edited hace más de un año
hace más de un año mollyx365 said…
hey alice :)

thats cool what time is it there??
hace más de un año brattynemz said…
4pm. :D
hace más de un año mollyx365 said…
its 245 am here. woooah.
hace más de un año 1treehillfan said…
nem- what's the "match the name to the face game"??
hace más de un año 1treehillfan said…
And hey molly :D
hace más de un año brattynemz said…
Alice well you send me your image and I'll upload it. And then once the game starts you'll guess which face belongs to each of the names. It'd be fun!
hace más de un año mollyx365 said…
my picture is ridiculous.
hace más de un año 1treehillfan said…
^^ Damn it! Well I want to but my fam totally BABIES me and if they found out I had my face on the internet I'd be a dead man. Sorry :(
hace más de un año brattynemz said…
Really? Okay, that's fine. :D

Anyway, this is a bit weird but I am turned off with Robert Pattinson!!!
hace más de un año 1treehillfan said…
nem- I'm really sorry. They're wacko. :(

But yeah!!! I know what you mean nem! I mean he's good looking and everything but IDK why but the light just turned off all of a sudden!! I'm WAY more interested in Kellan, Jackson, and Taylor now :]
And OMG my family totally hates twilight. My cousin was making fun of it and I was like "You haven't even read the books!!" and he said "I don't have to read them to know they are stupid"... soo annoying! And he TOTALLY didn't even get the plot right. Dumb ass.
hace más de un año mollyx365 said…
can you take mine off when we're done (if you weren't already panning it) cause i dont want it jsut sitting there.
hace más de un año 1treehillfan said…
Hmmm... I'm also curious how I didn't know about the face game. I guess I should pay more attention to the forums LOL.
hace más de un año brattynemz said…
At first I find him adorable, especially when I watch his interviews but now when I watch him and he goes "umm" it's so annoying!!! I realize I'm just in love with the character he's portraying! But that's not really the reason, I saw a picture of him where he looks like he hasn't taken a bath in a month! I mean, he grows his wild hair and seeing that it's so oily really turns me off! haha
hace más de un año brattynemz said…
Of course I will delete the forum thread after. I don't wanna expose my face either. :)

Alice I just converted two people, they are now twilight addicts! Haha
last edited hace más de un año
hace más de un año mollyx365 said…
THANK YOU! i really love edward but i just wish someone else was portraying him.
hace más de un año brattynemz said…
But he still is adorable playing Edward. Or am I just saying that because I haven't watched the movie yet? NO don't answer! Haha Molly who would you want to play Edward??
last edited hace más de un año
hace más de un año mollyx365 said…
I don't know! No one is good enough! But I think the books are SO much better. It might be Kristen haha I'm not sure but I don't like the two of them together.
hace más de un año 1treehillfan said…
nem- GO YOU for converting peeps to twilighters!! PROPS!!! (lol).
And yeah I think I was a little biased by loving robert because, in truth, he doesn't really have such a wonderful appeal. He just plays edward. He's still cute but the other 3 boys are MUCH better :]
hace más de un año brattynemz said…
LMAO I know he is such an understatement of Edward in the books!!!!
hace más de un año 1treehillfan said…
^^ I know!!! And I watched some clips on youtube (again, bad girl lol) and I was sooo disappointed. I don't want to spill anything to you, nem but I was pretty dissapointed. I mean, I still LOVE it because it's twilight but very disappointing.
hace más de un año brattynemz said…
Hmm I kinda got that feeling while watching behind the scenes!! And the fight scene IMO is just horrible horrible!!!
hace más de un año brattynemz said…
And thank you for the props! :)
hace más de un año mollyx365 said…
i rolled my eyes