brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 57101-57150 of 116057

hace más de un año brattynemz said…
lalalala
hace más de un año kristinabetty said…
Its ok!!! I had a really good bday!!! So watcha been up too!!!
hace más de un año brattynemz said…
Well I am looking for Brucas quotes in s5, do you know any good sites?
hace más de un año kristinabetty said…
Noo i dont!!! Im sry!!! Soo y r u looking for quotes!!!
hace más de un año brattynemz said…
We have an activity in the BL section of OTHforums, and I volunteered to look for the quotes sooo.. :)
hace más de un año kristinabetty said…
Oh welp im sry i wasnt any help!!!
hace más de un año brattynemz said…
Nah it's okay. :)
hace más de un año kristinabetty said…
Hey nem its 2 a.m here soo im going to bed goodnight!!!
hace más de un año brattynemz said…
Okay bye!
hace más de un año brattynemz said…
Can someone rate my link please?? Thanks bye!
hace más de un año livelovelaugh said…
nem ya cheeky bitch xP but yeh course i will rate
hace más de un año livelovelaugh said…
anyone on?
hace más de un año Janni said…
I'm here<3
hace más de un año Janni said…
i'm trying to make that oth banner, but i'm stuck =/
hace más de un año livelovelaugh said…
yey xD

awww hun why?
hace más de un año livelovelaugh said…
im making a video xD
hace más de un año Janni said…
i suck at making viodes.. which couple hun?

I can't find any good images of them..
hace más de un año livelovelaugh said…
im doing a spider man one.
yes i know thats random but i was watching the first one last nite and i was like awwww and i watched julesophiaas one and i just had an erge lol

what images u want hun i can try and find some xD
hace más de un año livelovelaugh said…
can you do me a favour and rate some of my taylor icons xD
hace más de un año livelovelaugh said…
im adding loads of icons xD
hace más de un año Janni said…
spiderman?? lol!

hmmm, do you have any good ones of haley or peyton??
hace más de un año Janni said…
Just gibe me the links hun;D
hace más de un año livelovelaugh said…
screencaps or promotional ones?
hace más de un año livelovelaugh said…
link

this is a really good site
hace más de un año livelovelaugh said…
what season?
hace más de un año sophialover said…
awwww a spiderman one? I KNOOOOW! Jules's "shattered" one was just OMG! It made me rewatch ALL 3 of them yesterday. [Yes. I'm insane.] LOL.
hace más de un año Janni said…
I'm adding brennifer photos xD
hace más de un año sophialover said…
big smile
WOAH! EYESEXAGE!
 WOAH! EYESEXAGE!
hace más de un año Janni said…
BABE!! And you took my eyesexage!
hace más de un año livelovelaugh said…
ill give u a few links then xD
hace más de un año Janni said…
I'll check it out, I'm going for episode stills, but i have almost decided the season/theme so i'll tell you when i ahve decided;D
hace más de un año livelovelaugh said…
hey hun yeh same here after watching her shattered vid i had to watch it and now im making one xP
hace más de un año sophialover said…
cool
lol i'm doing a Blake one to "gimme more" now..xD LMAOO. It's gonna be about Blake's HOTTEST side obviously...lol.
hace más de un año Janni said…
Just link ME xP
hace más de un año sophialover said…
lol and i just LOVE Kristen Dunst<33 She was so good in that movie.
hace más de un año Janni said…
LOL! I want a fanvideo of brean to the song sexy back xD
hace más de un año livelovelaugh said…
link
link
link

ill just give you them i dont wanna be an SBF xP
ive added quite alot to diff spots 2day xD
hace más de un año livelovelaugh said…
i love kirsten dunst
have u seen the virgin suicides? she was really good in that
hace más de un año sophialover said…
heart
awww i'm totally rating them Dawn<3
hace más de un año Janni said…
i love your icon babe!

anyone have a good picture of peyton/Haley/brooke almost naked?? or witht he same facial expression?
hace más de un año livelovelaugh said…
i love her with the red hair in spiderman
hace más de un año Janni said…
i haven't seen that=/
hace más de un año sophialover said…
Noop. I haven't. The latest that i've seen of hers is Marie Antoinette...LMAO.
hace más de un año livelovelaugh said…
use the brooke one where i the time capsual she gets ehr boobs out and they make a poster
hace más de un año sophialover said…
heart
Red IS her color. Totally<333
hace más de un año livelovelaugh said…
the virgin suicides is an old film she was about 14 in it i think
hace más de un año Janni said…
i thought so too, but the the colouring on the caps isn't good. and the quality sucks..
but what about the other two?
hace más de un año Janni said…
I'm done witht he hp ones;D
hace más de un año sophialover said…
and can you guys rate these? Pleaaase? My sparrabeth heart is too desperate. Noone goes on that spot anymore...*cries*.

link
hace más de un año Janni said…
done with taylor momsen.. funny name xD