películas de barbie I Say, tu Think

3xZ posted on Jan 05, 2012 at 12:27PM
Hey guys! I make a new forum. Wanna play?

The game is like this:
Someone: I say pretty, you think?
Other: Corinne.
I say heart, you think?
Another person: Love.
I say yellow, you think?

Someone must gives an answer and a question.

HAVE FUN!!!

películas de barbie 2080 respuestas

Click here to write a response...

Showing Replies 351-400 of 2080

hace más de un año OPrimeo said…
How dare you insult your own boss!!!!!1 I say retreat because we're gonna die if you still shooting in that kind of way. Sentinel is too powerful for you
hace más de un año Bumbl3b33 said…
angelic
100000 apologies your excellency
"I hate Senty coz he killed Ironhide. But suddenly, my gun move by itself." "I just want to help."
hace más de un año OPrimeo said…
No fear COURAGEOUS COMRADE I kill him.
hace más de un año Bumbl3b33 said…
big smile
With the help of USssss and Dddddeeeecccceeeppppttttiiicccooonnnn.
BTW, I'm great. I fought bravely. THANKS RATCHET!!!
hace más de un año OPrimeo said…
blush
DON'T SAY THAT!!!! BLUSH ME BEE, BLUSH ME!!!!
hace más de un año Bumbl3b33 said…
laugh
It's okay Prime. I won't KILL you.

Let's back again: I say Kelly Sheridan, you think?
hace más de un año Bumbl3b33 said…
heart
"I wanna dance with somebody"
hace más de un año OPrimeo said…
Hologram Girl - Transformers Armada

"AND IIIIIIIIIIIIIIII I will ALWAYS love you. OOOOOOOOOHHH!!!!"
hace más de un año OPrimeo said…
laugh
Sam's fault, it's not somebody to love!
hace más de un año Bumbl3b33 said…
laugh
OMG!!! Kelly is the voice of Barbie main character! All!!! Really BIG fan of Transformers!
hace más de un año OPrimeo said…
I am

?
hace más de un año OPrimeo said…
I am

!
hace más de un año Bumbl3b33 said…
blush
Poor Master Sam (not Master Frodo), he's blush now. Never come out from me.
hace más de un año Bumbl3b33 said…
laugh
Oh yes, you a-are!
hace más de un año OPrimeo said…
Don't speak of LOTR right now,........... Time to "The Hobbits"!!!!!!!!!!!
hace más de un año Bumbl3b33 said…
wink
I say Martin FREEman, you think?
hace más de un año OPrimeo said…
Mandy Moore, hang a second,


hace más de un año Bumbl3b33 said…
S2x M H From my CC
hace más de un año OPrimeo said…
wink
Done washing my hand
hace más de un año Bumbl3b33 said…
laugh
I'm eating Aussie's food style

Oh c'mon it's your turn to say I say you think
hace más de un año OPrimeo said…
I say Aussie food style?, you think?
hace más de un año Bumbl3b33 said…
cool
I'm eating. OOPS! Forget to wash my hand. But it's okay, I'M STRONG
hace más de un año OPrimeo said…
Doctor Maxwell here! Say aaaaaaaa!

X-ray shows that your hands is full of germs and..... BULLETS????
hace más de un año Bumbl3b33 said…
Do you know I'm still in the beach. LOL
hace más de un año OPrimeo said…
Yeah, I know.
hace más de un año Bumbl3b33 said…
big smile
OMG! Chris calls me!!! Wait for a while. I'm chatting with him right now!
hace más de un año OPrimeo said…
I'm chatting with "him" (not Chris) right now!
hace más de un año OPrimeo said…
UuM busy Again! Bye!
hace más de un año Bumbl3b33 said…
crying
What? Oh Bye!

I say heartbreak, you think?
hace más de un año rizwansait1 said…
My Heart is broken!! :((I don't wanna live LOL !!
I say Smile, you think?
hace más de un año 3xZ said…
Words from Bee Gees
I say Barry Gibbs, you think?
hace más de un año Bumbl3b33 said…
I've been kicked around, since I was born. But that's alright, that's okay.....
I say Keira from Princess and the Pop Star, you think?
hace más de un año rizwansait1 said…
She's pretty like Erika hope this movie will be great.
I say Tori from PaP, you think?
hace más de un año Bumbl3b33 said…
heart
VicTORIous!

I say Keira Knightley, you think?
hace más de un año BarbieRosella said…
MajorAbbey's favorite actress.

Oh, and Bumbl3b33, can ya please delete those comments of yours? You we're supposedly in the game, not chat!

I say blue butterfly, you think?
hace más de un año 3xZ said…
crying
Flynn
I say "miss you", you think?
hace más de un año BarbieRosella said…
I miss someone...

I say Disney, you think?
hace más de un año Lena_t said…
Snow White.

I say Pooh, you think?
hace más de un año iHeartJesus said…
Tigger
I say hot watter,you think?
hace más de un año Lorinna said…
Damn! My tongue is boiled!

I say PaP, you think?
hace más de un año rizwansait1 said…
New movie coming out on Fall 2012.
I say LOL, you think?
hace más de un año BarbieRosella said…
Me. I LOL all the time.

I say HSM, you think?
hace más de un año MJsValentine said…
A horrible movie.
I say 'bazinga', you think?
last edited hace más de un año
hace más de un año 3xZ said…
;)
I say Ariel, you think?
hace más de un año rizwansait1 said…
My 2nd Fave DP.
I say 3xZ, you think?
hace más de un año k-on1998 said…
a horror movie
i say OMG you think ?
hace más de un año 3xZ said…
laugh
Aaah!
I say BarbieWonders, you think?
hace más de un año BarbieRosella said…
A great user, in my opinion.
I say horrible, you think?
hace más de un año rizwansait1 said…
I just watched horrible Movie.
I say FB, you think?
hace más de un año BarbieWonders said…
mischievous
Secret group
I say annoying, you think?