alpha y omega Wall

mostrando 441-450 entradas de muro de 20592

AlphaClub dicho …
I think it is pretty immature and stupid of us that we can't shut up and stop fighting... OVER A COUPLE OF RUDE COMMENTS... publicado hace más de un año
Canada24 comentó…
Thank youuuuuu!! hace más de un año
Canada24 comentó…
Thats what I've been saying all along! hace más de un año
AlphaClub comentó…
Welcome. hace más de un año
AlphaClub comentó…
IK, right? hace más de un año
Litio dicho …
I like to come on from time to time just to read the drama, it's quite interesting. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I know, right? hace más de un año
ben15delas comentó…
Agreed. it's funny and I'm glad I'm not involved in any of it. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yep. hace más de un año
moondragon01 dicho …
GOIN OFF THE GRID!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Were goin BACK on the grid!!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
lol hace más de un año
AlphaClub dicho …
Being a techy guy is so hard... not to mention, when tu get older and BECOME AMD ACTUAL TECH, tu have to deal with idiots all day. And people who don't know the first thing about a computer... it get's annoying. That's the only downside to being a tech, in my POV... publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
tu have no idea.....trust me not a good feild to get into.....also most of those idiots are very rude.....reason i quit being a tech guy, and went into programming.....that and like a 175% increase in annual salary hace más de un año
AlphaClub comentó…
I can do it tonight anytime now. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Unless tu are SUGGESTING we do it another night, I am all for it. :) hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
believe it o not, the original 2002 trailer of Foodfight! made the movie look... kinda decent. sure, the animación was still ugly and the character designs were still shit, but at least they looked alive in that trailer. now if Larry Kassanoff kept the movie like that, even after the break-in during production, the movie would've been passable. but no, instead he fucked it up and gave us the abomination we all know publicado hace más de un año
Canada24 comentó…
Never heard of it hace más de un año
RadLilly dicho …
Greetings Earthlings. =^-^= publicado hace más de un año
LoneOmega comentó…
hola Lilly ! hace más de un año
OmegaKing comentó…
tu still on spruz? i'm on the chat if tu want to talk about that bandeja de entrada :D hace más de un año
RadLilly comentó…
Okayz cx hace más de un año
SentinelPrime89 dicho …
Hey, children. publicado hace más de un año
AlphaClub dicho …
I advise everyone to check out 'What I think about things...' It is litterally not what you'd expect. GO NOW!!! publicado hace más de un año
cool
Slydog900 dicho …
looking good everyone publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
tu too hace más de un año
Canada24 comentó…
Haha hace más de un año
stella2015 comentó…
I know right :) hace más de un año
TheChriZ1995 dicho …
Just like with A&O2's re-release at stores like Target, A&O3 is getting the same treatment. link publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Wow... I have never seen tu active before, I don't think! hace más de un año
AlphaClub comentó…
:) hace más de un año
OmegaKing comentó…
hi chriz remember me from the old spruz site run por zorro, fox i was called coolgarth then but hola lol been awhile hace más de un año
AlphaClub dicho …
Pretty random, but: BANGARANG! publicado hace más de un año
AlphaClub dicho …
I will actually be on exactly at ten... see ya guys then, lol. publicado hace más de un año
Canada24 comentó…
Bye hace más de un año
AlphaClub comentó…
Bye for what? hace más de un año
AlphaClub comentó…
Musg have... hace más de un año
AlphaClub dicho …
RP sometime around now, on OmegaKing's wall!!! :) publicado hace más de un año
AlphaClub dicho …
Oh, I just wanted to say, to anyone who thinks we are still fughting... we aren't. At least if we are, they are on peronap wall, I believe. Most of it. And there is almost NO public fighting anymore, except on that troll post and maybe one more. So, tu guys who come back after a few years ago, o are new, and see the fighting from before... that was a while ago. No need to worry about it anymore, so don't be nervous to come back!!! :) publicado hace más de un año
The-Theorist comentó…
I think we're on the climb once more. hace más de un año
AlphaClub comentó…
If not, I will PM everyone when I am here... o maybe we should setup a system to let everyone know when we are ready... we all have different scheduals, wo I may be on at around 10, but we'll see. I am busy and will be doing stuff later than I normally do... hace más de un año
AlphaClub comentó…
And yes, I believe tonight on OmegaKing's wall. hace más de un año
AlphaClub dicho …
RP around ten PM USA Illinois time, at my wall! :) publicado hace más de un año
The-Theorist dicho …
Christ... I leave for what, a few months and tu people are at it again... And to think I thought tu guys had actually put on your big boy pants... publicado hace más de un año
The-Theorist comentó…
I don't care to know what happened here and I don't care to hear anybody's side of the story o their reasons for this continuing bullcrap. I just humbly ask that tu please put on your big boy pants and stop all of this moronic bickering. hace más de un año
The-Theorist comentó…
@OmegaKing: Damn that's odd. Coincidences are funny sometimes. hace más de un año
The-Theorist comentó…
@Canada24: As childish as it was unnecessary. I've got people thinking now, so hopefully this nonsense can come to an end. hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
well almost 2 years later, Will Smith finally came out and admitted that After Earth was utter shit publicado hace más de un año
SapphireFox16 comentó…
Meh I Kinda liked it. kinda hace más de un año
OmegaKing comentó…
link as proof that he dicho that please, though the movie was so so, i would still like proof hace más de un año
Canada24 comentó…
Haha hace más de un año
AlphaClub dicho …
Well, going back to bed. Two hora late start... ugh, wish I wouldn't have gotten up, hard to fall back asleep... 😩 publicado hace más de un año
AlphaClub dicho …
Ain't nobody got time for dat! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Nah, it's a video... a women's house burned down, and she talked funny, and she was like: "I said, 'Oh, pord jesus, it's a fire!' and I didn't grab no SHOES o nothin' jesus, and I RAN for mah life! And then the smoke got to me, and I got bronchitus!!! AIN'T NOBODY GOT TIME FOR DAT!!!" Is what she said... hace más de un año
AlphaClub comentó…
*lord* hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh, no, I'm not. I was just bored and wanted to see how many people would either laugh, o say, "I heard that before..." hace más de un año
AlphaClub comentó…
Gotta go for tonight. Bye. hace más de un año
shadow-omega dicho …
Guys it's like only us like 10 o 12 guys posting mgsngs, no ON Rly ever gets on here anymore.... publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
So? At least we aren't a dead club yet! :) hace más de un año
shadow-omega comentó…
idk about tamer hes 22 o 21 so idk, oh will who the FVK CARES!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
I don't care. hace más de un año
AlphaClub dicho …
Well... THIS club got silent quickely... holy crap. publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
yea well it happens late nights......also i have other um engagements to take care of at same time so i'm jumping from site to site to keep up hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh, lol. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh. hace más de un año
AlphaClub dicho …
DID OMEGAKING DIE, TOO? WHY WIN'T HE ANSWER ME?? F*CK!!! SOMEONE ANSWER ME!!! DID WE CATCH THAT GUY YET!?!?!?!? HE NEEDS TO PAY FOR MOJO'S MATE! publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
its going over the parte superior, arriba like this that makes me stop rping..... hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh sorry. Well, retreat! Me and Mojo are going ourselves, and I need someone to guard camp. hace más de un año
AlphaClub comentó…
lol its an RP lol hace más de un año
AlphaClub comentó…
Some asshole human shot Mojo's mate, a d he is going to SUFFER, THEN DIE. hace más de un año
angry
AlphaClub dicho …
Did we catch that WOB yet??? I want an answer, someone give me an answer!!! I swear, we have almost all alphas, but none of them follow orders o listen!!! Ugh! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
*SOB* hace más de un año
AlphaClub dicho …
Mojo's mate has just been involved in a murder accident! Please stay on high alert, and remain order!! Travel in groups no smaller than seven!!! This is AlphaClub, with an urgent message!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
KEEP ALL MOTHERS AND PUPS IN THE DENS, WITH AT LEAST TWO GUARDS FOR EACH P4OTECTED DEN!!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, I guess. Me and OmegaKing dicho maybe we can have another tomarrow o friday, either on your wall, bis wall, o my wall, instead of the club's wall. But, yes, it was fun. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Okay. That's fine. :) hace más de un año
AlphaClub dicho …
Wanted to let everyone know, that I am sorry to any and everyone I have ever wronged. :) publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Thank you. Now, can tu please go back to your normal self, the wwwarea that I USED to know??? hace más de un año
AlphaClub comentó…
Okay.. if tu are yourself, then please just get over Mojo. He won't appologize. hace más de un año
shadow-omega dicho …
I Kay not have school tomorrow YES!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Congrats dude, school stinks, but tu have to go through it... I know because I am still in 8th grade... :( hace más de un año
shadow-omega comentó…
sup hace más de un año
AlphaClub comentó…
Nothing. Having another RP I think on MY muro tomaroow sometime... wanna join??? hace más de un año
Red_279 dicho …
I gotta admit, its nice to see everyone getting along for once, I left a while back, just to get away from all of the drama, and to finish my training, but I am kinda glad to be back, its another new account, but I just hope I can re-integrate myself back into here, also, looks like there is some form of leader, which is nice, but the beta hath returned to attempt to serve and keep the peace. publicado hace más de un año
Red_279 comentó…
Cheers. hace más de un año
OmegaKing comentó…
ok kishin your being rude and disresepctful, and are starting drama, so i'll will ask nicely to keep your negativity to yourself one last time, also if the club sucks leave, if tu dont want to see the roleplay then ignore it, there is no reason to come in the middle of it and act like that hace más de un año
AlphaClub comentó…
Dude... just ignore Kishin. hace más de un año
big smile
AlphaClub dicho …
Oh wow... just now noticed, the first person EVER to comentario on the club, when it was BRAND NEW, was named CheesyPuff, and he still has his account!!! Let's all go bug him/her!!! :) publicado hace más de un año
AlphaClub dicho …
I wish it would bestow instead of SNOW!!! publicado hace más de un año
surprise
lonewolf8547 dicho …
OMG guys i just relized that the voice actor of Kate (Hayden Panettiere) is also the voice actor of Kiri from the game Kingdom hearts!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I don't even know what that movie is... sorry, lol. Cool thkugh. XD hace más de un año
OmegaKing comentó…
i dicho i do apprciate critism, it helps me become better at what ever it is i'm doing hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh I thought tu dicho tu didn't... lol, sorry, I read wrong. hace más de un año
SapphireFox16 dicho …
Yall who are fighting are stupid as fuck. im sorry its the truth o at least my opinion. Because of yalls Constant fights u run off many of the members. -_- Yall need to learn to just let thangs go gezz why so serious? publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
um i think the fighting is over sapphire.....for now.....who knows what will spark it again but for now it is over hace más de un año
AlphaClub comentó…
I will. Did tu get that SOB? hace más de un año
AlphaClub comentó…
Hello? hace más de un año
AlphaClub dicho …
remember, they would say, it's okay, you'll be alright, every night, I could here it I remember.... I remember, that melody, that thay would play, every single day, to remind us, it was over... AND IT WENT Ohhhhoohh, OOOOOOOOHHHHOOOOHHOHH... But really. The figh5ing is really done for me. I don't care for it. Oh, those song lyrics were from Tristam's 'I Remember'. publicado hace más de un año
moondragon01 comentó…
I Remember... hace más de un año
AlphaClub comentó…
tu know that song??? hace más de un año
moondragon01 comentó…
NAH, just saw the articulo ya made hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh. Lol. hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
spring's just around the corner and we still don't have anything about A&O 5 yet. well.... más waiting i guess publicado hace más de un año
Kitsune32 comentó…
Just calm down bro. We shouldn't be rushing Crest. They don't have much support. hace más de un año
Wolf_Tamer comentó…
Just don't focus too much on the future. Otherwise you'll miss everthing going pn right now. hace más de un año
AlphaClub dicho …
Who is excited about the upcoming dual authored mini series? Eh? I know that me and Skyrim2244 have dicho a few things on here about it, and I have a encuesta up for it, but I feel like it isn't getting enough attention. All the attention is going into all of your fighting... really, why is is so hard for tu to stop??? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yep. hace más de un año
surprise
DancingHumphrey dicho …
Fun Fact: Even if tu own a group, tu can't control it: Can't borrar other comments. Haha, wow this site is so broken..... Kind of sad really. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, it 2ould be nice if they could. Oh, and if tu are trying to fool us, I know that 'DancinHumphrey is tu alt accound dude. hace más de un año
AlphaClub comentó…
sorry *would hace más de un año
shadow-omega dicho …
how many alpha and omega cine do u think are gonna be, I think 6 publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I think at LEAST 5. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I looked on the wiki that it would be coming sometime MID spring. Maybe that's why we haven't even gotten a cover yet for number 5. hace más de un año
AlphaClub dicho …
Posting a new fanfiction articulo soon! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yay, I am done now, Sad times is up!!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
:) hace más de un año
shadow-omega dicho …
Guys why don't we just do a midnight hunt right now? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Caus eit ain't midnight and I am busy... :( hace más de un año
AlphaClub comentó…
Sorry man hace más de un año
skyrim2244 comentó…
Im an alpha I could go for a hunt hace más de un año
angry
nicker11500 dicho …
FUCK IT!.... I had it with this worthless, time wasting fight. Don't expect seeing me on this club for a very long while. With that being dicho Lion King Club, YouTube here I come! *flies out of the club with jet pack and crashes into the Lion King Club* publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
No! I ain't fightin no more! hace más de un año
shadow-omega comentó…
good hace más de un año
The_Damn_Guy comentó…
Damn no wonder this club feels somethings missing, Nick is gone D: , Damn Damn Dammit! hace más de un año
shadow-omega dicho …
What's a f***ing zeta? publicado hace más de un año
shadow-omega comentó…
my friend dicho its a alpha,omega,delta,and beta, all togather hace más de un año
shadow-omega comentó…
im a delta/omega do... hace más de un año
shadow-omega comentó…
. hace más de un año
AlphaClub dicho …
Okay. I am done. I will ignore enyone who continues to fight. And for anyone who wants to continue: Keep talking. tu are just going to piss off everyone around you. So, I am going to act like nothing happened, and also like nothing is STILL happening. This time, I am not going against what I am saying here, and will not fight again. It's just plain stupid. publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
still have tu for the hunting party? hace más de un año
AlphaClub comentó…
*would* hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, I don't like that tu kill the animal, but sometimes, tu have to get over it. hace más de un año
monkey
Slydog900 dicho …
hmm im just ask u guys something but ... FIGHT ON YOUR OWN WALLS!!!! other wise leave each other alone. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
That is EXACTLY why I told wwwarea to fight through my correo electrónico instead, lol. XD hace más de un año
Slydog900 comentó…
make it happen and i come see who won and give apoyar for ur victory hace más de un año
Slydog900 comentó…
sorry just bored hace más de un año
AlphaClub dicho …
Where did the OLD wwwarea go? The one who was nice, caring, and didn't fight unless necessary??? I want the old him back! What have tu turned into, dude? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Umm..... not really. hace más de un año
rainy
shadow-omega dicho …
God I'm still mad that they made it that Lilly and Garth are mate!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
How come? hace más de un año
OmegaKing comentó…
your welcome.....what are tu thanking me for? hace más de un año
shadow-omega comentó…
idk hace más de un año
AlphaClub dicho …
If tu want to fight, wwwarea, correo electrónico me: calebhesse42@gmail.com publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I will not let tu sit here and fight, because it only makes people leave. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I said, if tu want to fight, correo electrónico me! :) hace más de un año
AlphaClub dicho …
I think the only bright side to this fight is that we are now más active, for the time being. :) publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Get over that! That was weeks ago!!! Stop living in the past, and live in the present!!! hace más de un año
Wolfire14 dicho …
Any news for alpha and omega family vacation publicado hace más de un año
shadow-omega comentó…
nope..waig family vacation, is that the 5th one? hace más de un año
AlphaClub comentó…
Not yet, sadly... hace más de un año
OmegaKing comentó…
well so long as they keep continuity in tack and finally age the pups i guess i will want to watch it but my hopes are for a 5th but i'm expecting a subpar 5th hace más de un año
AlphaClub dicho …
I am not going to fucking do this. This is stupid. I hate fighting, but when someone is constantly rude to me, my friends, my favorito! club, etc., I WILL get pissed, and I WILL defend them all. It is destroying the club, this fighting, and do tu want to know how it started??? Fucking wwwarea attacking me and Mojo for b3ing 'rude', when really, we didn't do anything of the sort, yet, wwwarea fontinues to be hypocritical, and HE is rude to US. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
And I also don't want to make más people leave, but, let this be a lesson to all who support wwwarea. He starts a fight, the fight causes people to leave. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yes. Maybe we should ALL ignore him, and see if be realizes how many of us are fed up with him. XD hace más de un año
OmegaKing comentó…
no -_- i dicho we finally got tu off MY site, and i stated that then tu quit this one and came back which i called the event evil not tu -_- your the one who jumped to conclusions hace más de un año
sunny
Garth115 dicho …
hola everyone, i hope you're all doing well. I'm saddened, there's negativity everywhere. I don't know what happened, nor do I care. I just want everyone to be happy. Cheer up fellas. I still amor tu all. ^~^ publicado hace más de un año
Garth115 comentó…
as I said, I do not care of what happened, just cheer up! ^~^ hace más de un año
Garth115 comentó…
*hugs both* just spread the amor everyone hace más de un año
lonewolf8547 comentó…
yay!! hace más de un año
AlphaClub dicho …
Okay... I am fucking done. I am going against what I dicho about not fighting anymore. I am tired of wwwarea thinking he owns me and Mojo, and everyone else, and plunges tge club into fighting earlier por posting that shit articulo about OmegaKing. This needs to stop. Who else agrees, that he should shut his f***ing mouth? Eh? I am done with his shit. I can no longer keep MY mouth shut. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
He didn't 'abuse' his powers, when he obviously had to of banned tu because tu were being like tu are here. hace más de un año
AlphaClub dicho …
lol I fixed a computer at school today that Russ (our school tech) couldn't! Lol. Just had to execute the Linux Terminal command 'xwin' publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
sorry *'Xwin'* hace más de un año
Wolfire14 dicho …
Hi everyone publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Hello! hace más de un año
Canada24 comentó…
hola hace más de un año
OmegaKing comentó…
hello fireball....you dont mine me calling tu fireball right? hace más de un año
big smile
AlphaClub dicho …
And also, Rocko. If anything, tu HELPED the fighting por posting that question. If this club still does die, because of fighting, I will honor it's existance por visiting it everyday, whether anyone else does o not. Just to look back at all we have accomplished other than fighting. :) publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
NIEN! THIS CLUB SHOULD NOT DIE, NOT WILL I REFUSE TO SIT BACK AND LET IT!!! C'MON, GUYS, THE A&O ACT!!! SPREAD IT!!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
I won't fight with wwwarea, but I WILL fight for the club's survival!!! hace más de un año
AlphaClub dicho …
I am just gonna say, that, this all started basically because I asked why wwwarea hadn't been on for a few days. He got ticked off, and started the fighting again. So I will just say, again: I am on no one's side. I will continue to be mature and ignore wwwarea's posts, o anything else bad about me o anyone else. I believe it is the only way to stop fighting, and is the right thing to do. Hate me all tu guys want, I will not let anyone ruin my fanpop experience. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Good día to all who have helped me, and were nice to me, whatever I say o do, and thank you. :) hace más de un año
AlphaClub comentó…
What are tu talking about? I didn't ask ANY opinion about you, I asked why tu weren't on for a few days. And tu got mad. That is all that happen. All I 'blame' tu for is posting that new article, causing us to ALL fight,l. tu basically started A&O's version of WWIII. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Can tu please just leave it alone, dude? Like, really... do tu like fighting??? hace más de un año
Canada24 dicho …
What started all this anyway? publicado hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
wish i knew. i just want things to go back to the way they used to be hace más de un año
nicker11500 comentó…
it started when someone on the Garth and Humphrey gay articulo comentó "Gross" and it went down colina from there... hace más de un año
AlphaClub comentó…
I am just not even going to say anything back to wwwarea, it will only make things worse. So I told him he could keep talking, but I will ignore it, and I will continue to. hace más de un año
skyrim2244 dicho …
I'm on the troll patrol are u? publicado hace más de un año
mattwolf199 comentó…
no. u. hace más de un año
skyrim2244 comentó…
of tu hace más de un año
AlphaClub comentó…
*patroll* hace más de un año
Canada24 dicho …
This club is going to hell, if it hasn't already publicado hace más de un año
SapphireFox16 comentó…
Ik Because People wont stop the damn fighting. This danm fight needs to stop. Its stupid. hace más de un año
Canada24 comentó…
I remember.. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I remember, they would say, you'll be alright... -Tristam hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
when Fifty Shades of Grey makes Twilight look like a good movie, tu know you're doing something wrong. and Fifty Shades of Grey is basically a fan-fiction of Twilight publicado hace más de un año
Canada24 comentó…
It's why I sent that Jimmy Tatro spoof of it.. FIFTY SHADES OF BLACKED hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
wwwarea, since tu didn't believe me when i dicho i apologized, here ya go:
"some people say that i start fights too, so if i really did start a fight, i'm saying it right here, right now. from the bottom of my heart, i'm sorry if i offended you. i just want the club to go back to the way it used to be"
tu can go ahead and call bullshit, but i meant it when i wrote that publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, he won't believe anyone except for himself, so. Good luck going somewhere with this. Ugh, I wish he would shut his mouth hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
i really don't care if he doesn't believe me. all i'm saying is that i meant every single word when i wrote that hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
tu think this is a 'horrible website'? if tu don't like it, then leave. just stop fighting!! hace más de un año
Slydog900 dicho …
oh it been long time i have stayed here for five whole years and still same as i remembered..hmmmmm publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yep. Pretty much. I wish wwwarea would realize that posting an articulo for every problem, trying to turn everyone against me, will do nothing. But, I guess he'll have to see that when he starts getting hate comentarios from people that are tired of his shit, and especially from Mojo, Rocko, and skyrim. They all are tired of his shit, and so am I, ya know? I just wanna do whatever on here without HIM saying shit about everything. hace más de un año
AlphaClub comentó…
It can do something, but very little. Ya know what helps? So, making friends and being nice to everyone on here, and tgen when someone starts fighting, tu have all of those people to support you. hace más de un año
OmegaKing comentó…
wwwarea just so tu know posting lies about people online to tarnish their reputations, and even coming up with BS to tarnish their names further, doesnt make tu right and turns people ageisnt tu hace más de un año
cool
Slydog900 dicho …
hola sly is back.. so what up everyone? did u all miss me? for who is on here. publicado hace más de un año
skyrim2244 comentó…
nice to have tu back hace más de un año
Slydog900 comentó…
yea hace más de un año
OmegaKing comentó…
hello sly nice to meet tu hace más de un año
AlphaClub dicho …
Just wanted to let tu guys know, if skyrim2244 hasn't told anyone yet, we are going to be starting a dual authored mini fan articulo series, so stay tuned for those posts! My plan, I have not told him yet, but my plan is to have at LEAST ten artículos in the first series, if that is okay with him. :) Hope tu guys are all excited as I am!!! publicado hace más de un año
skyrim2244 comentó…
yep sorry I wasn't on had to clean my room hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh, that's okay. XD hace más de un año
mattwolf199 dicho …
Seeing the reciente out put of many workers of this Club I have found that many people here are torn between how they should run things and the fact of one person reporting won't do anything to your account unless they get mass reports of your behavior nothing will change. Now under my new observation of that I think we should agree to not have a set way of it. Give your opinion on works negative o not itis how tu choose to intercept it that makes tu feel the way tu do publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Exactly. But eh, we are done with that crap now, so yay! :) hace más de un año
skyrim2244 comentó…
just have mutual respect for others and tu can't go wrong hace más de un año
AlphaClub comentó…
Shut it! hace más de un año
AlphaClub dicho …
Who I think is still active: Mojo, skyrim, Rockowolf, Kitsune32, nicker, and maybe a few others. I may have been done fighting, but guess what, wwwarea/DancingHumphrey??? tu made almost everyone who hsed to be activle LEAVE!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
*used* *active* hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yeah, school sucks man. At least in high school siguiente year, I am taking all my favorito! subjects, like computer info, programming, Honors Biology, 3d and 2d graphical art, digital art (photography), animating, digital 3d and 2d art, etc. That's MY uoside for high school, at least. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh, also, I am taking elsectronic música classes out of school soon as well. I was looking into making dubstep. :) hace más de un año
AlphaClub dicho …
Is it just me, o is wwwarea/DamcingHumphrey gone now??? publicado hace más de un año
OmegaKing comentó…
ugh i finally got him off my fan site (guess he came here) then tu guys kicked him out now he came back to the fan site D: EVIL hace más de un año
skyrim2244 comentó…
hello I just joined your site about a mes hace I didn't know tu had a fan pop account hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, then leave me alone. I don't care whether tu keep talking, but all tu are doing is making it worse. So, goodbye. hace más de un año
skyrim2244 dicho …
Were getting hammered with snow. Yeah snow día maybe two publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Not me. Live in Iowa AND Illinois, and our s ow is melting. XD hace más de un año
AlphaClub comentó…
My par3nts are divorced. I do a 50/50, so a week at my moms, week at my dads. hace más de un año
AlphaClub comentó…
lol hace más de un año
AlphaClub dicho …
Anyone here know who LinusTechTips, Jayztwocents, Austin Evans, o TekSyndicate is? I know, but who else does??? publicado hace más de un año
nicker11500 comentó…
No, are they YouTubers? hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yes. LinusTechTips is the one who made me able to build my first gaming computer at 12 XD hace más de un año
AlphaClub dicho …
I am about to kick some culo over at the hoise siguiente to mine... bitches be throwin' party, redneck 14 yr old go over, knock on door, kick some culo XD MY FAMILY IS TRYING TO SLEEP!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I don't care how old I am, I'll knock on their door, and fucking shove my boot up their asses! hace más de un año
AlphaClub comentó…
Because no one, I mean NO ONE, wakes up my dad, over and over, till the point where he takes it out on the rest of us! Fuck partiers! God damn motherfuckers!!! hace más de un año
AlphaClub comentó…
I know, sorry, it is hard to type on a giant culo phone screen. There are pros and cons to having a Note 4. hace más de un año
AlphaClub dicho …
"Rehuikin"!!! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Ugh... Go to Rehuikin. tu wouldn't know; no one would. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I was wondering if anyone would know what it was; I don't know. I take Melatonin, which increses vivid dreams, so two nights ago, I had a dream, where some gjrl came up to me in the middle of nowhere and yelled, "Rehuikin!" and then, everything faded, and I woke up... so odd. hace más de un año
AlphaClub comentó…
lol hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
Fifty Shades of Grey: it's just Twilight with BDSM publicado hace más de un año
Wolf_Tamer comentó…
Anything's a better amor story than Twilight. hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
believe it o not, the Fifty Shades of Grey book is actually based on a Twilight fanfiction hace más de un año
AlphaClub comentó…
No, I meant that I just don't like drama, especiallg drama MOVIES. hace más de un año
DancingHumphrey dicho …
I feel like I wanted to share this.. When I dicho "And the warm-hearted experience I hate with my favorito! characters: Humphrey, Lilly, Garth, Kate, Tony, and more. tu guys ruined that expeirence for me." I meant to say "I haVe with my favorito! characters" I think. Sorry about that. Haha publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Ha... Ha... hace más de un año
AlphaClub dicho …
I have a feeling my parents are stalking me on here.... so creepy. Typical family life.... ugh. publicado hace más de un año
Tazk711 comentó…
lol, your parents registered? hace más de un año
Wolf_Tamer comentó…
Be afraid because the NSA knows everything about you. hace más de un año
AlphaClub comentó…
lol, my dad would flip shit if he caught me... very strict ancient millitary family... ugh. hace más de un año
AlphaClub dicho …
Would tu guys feel better if I publicado a few stories on the artículos page, to get rid of the fight articles, as well as to have a good story? If so, who would be willing to chat through PM and do a dual autor story? B3cause I can do one on my own, but I've never tried to di a dual authored article. Who, eh? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
*do* hace más de un año
AlphaClub comentó…
*because* hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, I meant the artículos with tge fighting ON it. As well as the polls. hace más de un año
Wolf_Tamer dicho …
Is it me o is the first movie más violent than the sequels? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Nope. más violent, because of guns, (can't forget Eve), wars between the packs, etc. hace más de un año
Kitsune32 comentó…
A&O 4 is the most violent out of the sequels. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Not quite. The only 'violent' scenes to me were daria's backstory, the fight 4ight after trying to give back Daria. That's all I can think of. But the first movie... man, I can think of SOOO many things... hace más de un año
AlphaClub dicho …
I might be getting a job soon yay. Now I can get a life, other than my stupid boring schedual. publicado hace más de un año
skyrim2244 comentó…
me too I need money and I want my car to be fixed hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yep. I need my fomputer fixed, although I can do it myself, I don't have the money to do it lol. Dude, all my friends ahve a job o are getting one, all except Jon... heck, my friends Noah down in texas is 14 like me, but a few months younger still, and he already has THREE jobs. And I'm sitting here, like, "Oh my god. Why don't I get one?" and I talked to my dad and he dicho he'd look up some for me. Lol... hace más de un año
AlphaClub comentó…
Good idea. hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
hola i got a question: what if Yuri Lowenthal made his directorial debut in a A&O movie? sure i know he wrote the god awful scripts for the last 2 cisne Princess atrocities, but if he ever turned into a director and chose a A&O movie to start with, that would've been interesting in my eyes publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I don't think I'd watch it. Or... maybe I would, to see how it catually turns out. It depends. hace más de un año
AlphaClub comentó…
*actually* hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yeah, but it would depend. hace más de un año
AlphaClub dicho …
I remember, they would say, it's okay, you'll be alright... publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Oh, the power of music. hace más de un año
AlphaClub dicho …
I just now realized... DID fanpop HAVE AN ENTRY IN TECHCRUNCH ONCE??? THEY HAVE A REVIEW FROM THEM! publicado hace más de un año
heart
nicker11500 dicho …
Also happy Valentine día :D publicado hace más de un año
nicker11500 comentó…
(sorry for spamming a little) hace más de un año
AlphaClub comentó…
Ditto! hace más de un año
AlphaClub comentó…
Get over the spamming, no one says anything to me about it, and I post on the muro EVERYWHERE. XD hace más de un año
tongue
nicker11500 dicho …
If the fight is still going on about "Rude" commenting I want tu to go to YouTube and pick a video, any video like WatchMojo's videos and look at the comentario section I think when tu do, this little fight is going to be waste of time when tu look. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
We aren't fighting anymore, lol. Don't worry about it. hace más de un año
nicker11500 comentó…
Ok I've seen some like "1 hora hace posts" so I didn't know if it was o not xP hace más de un año
AlphaClub comentó…
Idk. hace más de un año
skyrim2244 dicho …
Happy Valentine's día Everyone publicado hace más de un año
Wolf_Tamer comentó…
Same to you! hace más de un año
AlphaClub comentó…
tu too! hace más de un año
Humphrey_Kirk dicho …
I am afraid I can not finish the 3D model of Kate...Her hair is so complicated... publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Awww..... :( hace más de un año
Humphrey_Kirk comentó…
I will, but in a few days.. hace más de un año
Wolf_Tamer comentó…
Actually it's a mane. hace más de un año
GANGSTA-BoSS dicho …
Hi. Good morning. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I have no idea what time zone tu are in, but it's 11:57 here. hace más de un año
nicker11500 comentó…
Now it's 1:45 AM here :P hace más de un año
AlphaClub comentó…
2 here lol hace más de un año
AlphaClub dicho …
Who the heck is on at this time of night??? publicado hace más de un año
nicker11500 comentó…
Me but not for very long. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I'm normally on for a while. I am 14 and have my own daily schedual... wake up at 6, get ready for school and take a shower, go to school, come home, do HW, eat dinner, play a few games for about an hour, listen to música while reading, (I read A LOT), then keep listen to música while I workout, keep listening to música while I get on here for a few hours. Yep. My life is officially planned, lol. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Just on my phone, I estimate how far I should throw my finger in order to type a letter. hace más de un año
angry
AlphaClub dicho …
Well, I officially hate everything for the time being. Just bought a brand new PSU for my PC, put all the cables in, and when I did a test run, my cPU fan goes NUTS, because it is a stock AMD cooler, and then it started to burn and whizz... and tgen my dang AMD FX-4300 CPU blew up as well!!! Gonna cost me like about $300 to fricking fix! I cane down to figure out... I was shipped a defective PSU... damnit! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
*came* hace más de un año
AlphaClub comentó…
This sucks. hace más de un año
Wolf_Tamer dicho …
Compared to other fan bases, this fan base has an amazing amount of fanfiction. I don't know about anyone else but this makes me happy that this club is still active! publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yep. hace más de un año
LoneOmega comentó…
Yeah and in my oppinion, A&O fanfics are the best ! hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, tu can keep cheering and being happy, this club isn't going nowhere. ;) hace más de un año
AlphaClub dicho …
Ugh... valentine's dance today... total drama. Although it was nice to go with my gf. But still... middle school students are so dramatic it's not even funny. publicado hace más de un año
skyrim2244 comentó…
I don't even have a gf and I'm 17 bro and I have never had one my parents say it can wait til your out of college hace más de un año
AlphaClub comentó…
Lol, that's not what I meant. I meant that some kids are just so dramatic. But what I meant por it's still nice to go eith my gf is because... the dance may be dramatic, but it was fun because I was with her. Now... tu may think I am all drama like all typical teens, ya know... like, get a gf/bf for mostrar o popularity... nah, I only get a gf if tu actually amor her, ya know? Like, I can't stand that crap when someone gets with someone just for popularity. That is exactly why this is my first gf. But yeah, the da ce was pretty nice. hace más de un año
AlphaClub comentó…
I know what tu mean bro. had the aame problem till I met this one lol hace más de un año
smile
Kitsune32 dicho …
Anyone here a fan of anime? publicado hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
i like anime :) hace más de un año
Kitsune32 comentó…
Which animes do tu like? hace más de un año
GANGSTA-BoSS comentó…
I am like anime too :D. BTW: My favorito! is Futurama, Family Guy hace más de un año
AlphaClub comentó…
What type of anime? hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
okay guys, let's get serious here for a minute: enough with the fighting! i'm sick and tired of seeing people fight. why can't we back to how things were in 2011? weren't those great times? some people say that i start fights too, so if i really did start a fight, i'm saying it right here, right now. from the bottom of my heart, i'm sorry if i offended you. i just want the club to go back to the way it used to be. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Dude. Chill. We ARE done. Hav eyoh seen anymore since this morning, o maybe about 10 last night? hace más de un año
AlphaClub comentó…
No rudeness. Just telling ya, there isn't point of saying "Stop fighting!" anymore. hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
okay i just saw it, my bad hace más de un año
AlphaClub comentó…
It's fine dude. hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
ya guys know what i DON'T wanna see? a actual Alpha and Omega musical. sure, i know some people dicho the original was kind of a musical since the lobos howled, but if it's an actual musical with songs like Strange Magic, i won't be watching it. it just sounds too stupid for the A&O universe publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I think it would be kinda odd, but atbthe same time a new expeience. hace más de un año
TimberHumphrey comentó…
i might reconsider if it turns out to be a good musical like Frozen, but as of now: no hace más de un año
AlphaClub comentó…
:( hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, if it were them actually SINGING, then yes, it would be odd. I don't know, maybe if they had the characters howl instead of sing, like the original, maybe it would be better than singing. hace más de un año
smile
Kitsune32 dicho …
What's the most oddest, yet effective idea for an Alpha and Omega fanfiction you've seen? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I have no idea. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Sadly. hace más de un año
Alpha_leader dicho …
Ive been part of this club for several years (overlapping ro my old account ) and I have seen how many people are rude to one another and I know plenty that have left over it too but still guys come on grow up stop being sensitive over things that barely give a damn. Sure im not active alot but I do remember when this club had 1400 fans and we were all happy talking about good things about life and the movie so will yoy guys just be happy and stop being a holes to eachother its pointless. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Exactly, right? All I wanted was for them to leave me alone and stop being rude to me and trying to turn everyone against me. Ha, it didn't work. I think it is all done now. :) hace más de un año
AlphaClub comentó…
Hey, I tried apologizing. But, no one was paying any attention, becaus eoyu areb all too busy fighting and arguing. That's why I am saying I am not fighting anymore, because I am finished. Now wwwarea needs to apologize to ME for that stuff. Both of tu over reacted about a stupid opinion/comment. I apologized, not wwwarea needs to too. hace más de un año
AlphaClub comentó…
And can tu please at least tell Mojo that tu are done fighting? The last thing. And thank you. hace más de un año
tongue
nicker11500 dicho …
tu know I'm gonna post videos from YouTube and possibly lighten the mood from the fight (and yes it's going to be non A&O related) :P publicado hace más de un año
Alpha_leader comentó…
good job tryung to help atleast hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well. I just want it all to stop, as much as all of tu guys. I feel all of ya. hace más de un año
AlphaClub dicho …
I am not going to coninue to fight with tu guys. tu can keep posting articles, polls, questions, posts on the wall, etc., but I will not respond to them, and will ignore them. So, tu can either keep wating your time, o get a life and leave me alone. Either way, I will not be answering them. So keep wasting your time o shut up. I want to get back to my own life. Bye. publicado hace más de un año
tehrealkatewolf comentó…
I will keep wating my time, tyvm hace más de un año
AlphaClub comentó…
Well, that's your choice. :) hace más de un año
AlphaClub comentó…
because I will just ignore it, and I also don't care what tu have to say. :) hace más de un año
SapphireFox16 dicho …
Good to see no más fighting right now -_- I Swear I i could go one año with out seeing fighting on here id fart my self to death publicado hace más de un año
SapphireFox16 comentó…
I dont give a fuck who started it. it need to end hace más de un año
smile
NOSEE dicho …
Hi, what's up? publicado hace más de un año
bossyalpha comentó…
Good morning today I failed at making gofres I made two good gofres though. That sums my start to the day. hace más de un año
bossyalpha comentó…
I am doing excellent today. hace más de un año
bossyalpha comentó…
I miss school. hace más de un año
TimberHumphrey dicho …
also in Richard Rich's wiki page, if tu scroll down to his "filmography" section, you'll see it says Alpha and Omega 4 had a "limited theatrical release". wha..? publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
I have no idea. hace más de un año
AlphaClub comentó…
Hmmm.... hace más de un año
trueshadowwolf dicho …
Hello publicado hace más de un año
trueshadowwolf comentó…
How is everyone? hace más de un año
stella2015 comentó…
Good and you? hace más de un año
trueshadowwolf comentó…
ive been kind of sick lol hace más de un año
AlphaClub dicho …
Yay! Everyone who left here, can come back now! No más fighting! We did it! Now we can all get back to our normal lives on here. publicado hace más de un año
moondragon01 dicho …
if you'll escuse me, i;ll be trying to drown the fights out. publicado hace más de un año
AlphaClub comentó…
Yes. I wish they would just stop. hace más de un año