About Mia Club
registrarse
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
added by BlackCrystal
This song is catchy!!XD n ke$ha looks....HOT!!! :x
video
posted by BlackCrystal
Hmmm HI everyone.! I'm currently in my closet. I don't want anyone to see my cry...I found one intresting fact about myself..!! when I cry tears only come out of my right eye sometimes!!That's awkward don't tu think!? Today at school...it was funny :D stupid CJ he was actuación like he didn't know me! he just gave me a O.O look That fucker! HE KNOWS EXACTLY WHO I AM! and when I went to band he dicho hi there! im gonna hit him tommorow! hes kinda c...nevermind! aww..something is wrong with me! VERY VERY WRONG!! I WANT TO BUY A JUSTIN BIEBER camisa, camiseta N WEAR IT AROUND PROUD!!O.O ok enough of this! MY CHEMICAL N BLACK VEIL BRIDE TIMEE!!! sam is such a cocky culo mother fucker! wait...can tu cuss on articles? well if u cant sorry!! Because I'm going to(: I will c everyone later! I'm going to go to sleep in my closet.... If tu text me and I don't answer...I'm sorry IM not ignoring yyouhh im just...sad? anywhore..byeee!! (: xoxo
-Love the freak...
added by BlackCrystal
dancing around like a freak to this sng!!!(: ;p
video
posted by BlackCrystal
hola SEXY PEOPLE!! ;P haha wanna dance with no pants on? HOLLAR!!! I amor ke$ha!She's amazing!! Blah Blah Blah por Ke$ha!!!<3 well I'm bored! I need to paint my nails black again...I fucked them up badly today! errg hehahaha!! Soo ask me questions!! Tell me shit!! I don't care lol well this is going to be a short "entry" o whatever tu wanna call this!I'm bored!! ughhh I feel like drinking a soda? I don't know why lol my lips are numb from band again!-.-this isnt cool! i could bearly smile when i walked out of tht bandroom! It's hard playing CHROMATIC SCALE...MINOR SCALE...MAJOR B FLAT SCALE..IN...
continue reading...
added by BlackCrystal
...no comment...at alll
video
posted by BlackCrystal
I HATE MY LIFE!!! WHY THE FUCK WAS I BORN! WHEN ALL THTS GONNA HAPPEN IS MY corazón BEING TORN! i wish i never found fanpop!!!! ITS TURNED ME INTO A MOTHER FUCKING MONSTER I'VE GROWN SO ATTATCHED THT THE ONLY FUCKING WAY TO GET OVER U IS KILL MYSELF! TELL ME U WANT ME TO LEAVE N FOR SURE I WILL HOW ABOUT I LEAVE ALL UR LIFES?! WOULD U LIKE THT BCUZ APPARENTLY EVERYONE WANTS ME TO BURN N ROT IN HELL! i've cried so many tears im suprised i have any left!! THESE WORDS OF amor HAVE TURNED TO HATE! WTF U COULD OF ENDED MY LIFE BUT INSTEAD MY corazón U TAKE! I'VE CRIED A RIVER JUST FOR tu BUT APPARENTLY...
continue reading...
posted by BlackCrystal
Hi everyone.. How is it going?! I feel funny...and I dont like this feeling...I actually slept last night...thanks to my friend Avery. XxRedHeadxX oh come on! ughh that song!-.- ughh its the song that was playing when he first..nevermind...I have to many memories...and idk wtf to do! I had a dream that he had gotten shot...i ran to him n held him in my arms...i was crying my corazón out screaming for him to stay with me and he died in my arms...i couldnt handle it....so the person that i am i ran to my house...got a gun ran back to his body n shot myself in the head...i woke up right when i pulled the trigger...If that happened in real life would i do that? YES!! i amor him to death!! and it would be soo hard to let him go now...:/ ICH LIEBE DICH? i have my black eyeliner now...so i guess im happy...(not) im going to lay down in my closet...so uhm laterz...if your lectura this thn this is to u "I amor you"....
-Love his freak..
added by BlackCrystal
I was listening to this..on Saturday which is today...and yeaaa....:/ no comentario what so ever frm myself...
video
that
should
be
me?
posted by BlackCrystal
hi everyone!! i guess im going to be doing journal entries so u cn knw how much of a fucked up life i have(: so lets c...im in love? im mad...sad...i have problems...i bearly figured tht out..both mentally and physically!! FML! FML!
im kinda scared...my mom is txting me..n i knw she wants something from me...IM NT GOING TO GO VISIT HER IN COLORADO!! -.- unless she comes down to New Mexico grabs me por the neck shoves me in the el maletero, tronco of her car drives to colorado n keeps me there! wow tht sounded violent:/ so if ur intrested about how much of a freak i am ask me questions! misceláneo ones idc! keep me from going emoo!!!(: hehaha n por the way... IM NT EMO! I JUST HATE MYSELF(: hmm...have to get ready i have dance today...OH EM GEE! WHERE THE FUCK IS MY DAM PHONE?! holy crap idk where it is! errg FML! FTW! well byeee!!!:/ need to go find it...
-Love his freak..
added by BlackCrystal
i cn dance this one(: hehhaaa
video
added by BlackCrystal
this is the most amazing choreograper ever to walk this planet!!
video
added by BlackCrystal
this is perfect weapon...from the We Stitch These Wounds
video
my
favorito!
band
posted by BlackCrystal
i want to knw what tu guys think of me...im curious...n i want to knw...if u wanna knw what i think of myself in "good terms" i think i am mysterious someone u will never meet...someone tht may keep to herself but opens up to someone she loves...i write poetry..no one would ever think i did tht..but i do i amor it i may suck at it but i amor it..i like romantic cine but no mushy shit..everyone classifies me as tomboy/emo but i dnt knw...i knw this is a long articulo lol but i wanna knw what u guys think i am o who i am...you will never knw me if u never get to knw me..i may b big on the outside but on the inside its someone i dnt knw...someone different i have many sides n i want everyone to knw who/what i am
added by BlackCrystal
added by pedazo, hunk